Ένα Ρεσιτάλ / Ανώνυμος πιανίστας

Σχεδόν μισό αιώνα μετά την κίνηση του Γκλεν Γκουλντ στο Φεστιβάλ του Στράτφορντ το 1962 να ζητήσει από το κοινό να μη χειροκροτήσει στο τέλος του ρεσιτάλ του, ένας «ανώνυμος πιανίστας» δοκιμάζει να κάνει το ίδιο και να μετατρέψει την αίθουσα σε ναό, τον ερμηνευτή σε ιερέα, τους ακροατές σε εκκλησίασμα και τη συναυλία σε ιεροτελεστία. Ένα ρεσιτάλ πιάνου δίχως χειροκρότημα, με άγνωστο ερμηνευτή και πρόγραμμα.