Μετά την Αγάπη

3,5

Η εφιαλτικών διαστάσεων αθέατη πλευρά της πραγματικότητας αποκαλύπτεται σε μια ανύποπτη γυναίκα με την αφοπλιστική ειλικρίνεια ενός στεγνού, σκληρού δράματος.

Μετά την Αγάπη

Ένας ναυτικός που ζει παράλληλες ζωές. Δεν είναι ένας κινηματογραφικός ήρωας που δεν έχουμε ξανασυναντήσει, αλλά δεν είναι και ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας του σκηνοθετικού ντεμπούτου του Αλίμ Καν. Ο 36χρονος Βρετανοπακιστανός επιστρατεύει το εύρημα του ταξιδευτή και συχνά απόντα αρσενικού για να φέρει μια ανύποπτη γυναίκα μετωπικά αντιμέτωπη με την εφιαλτικών διαστάσεων αθέατη πλευρά της πραγματικότητας.

Γιατί η Μέρι, η οποία ασπάστηκε το Ισλάμ για να παντρευτεί τον Χουσεΐν, νιώθει να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της όταν ανακαλύπτει, αμέσως μετά τον αιφνίδιο θάνατο του άντρα της, ότι αυτός πιθανότατα διατηρούσε παράλληλα μια κρυφή οικογένεια. Κι όχι σε κάποιο μακρινό, εξωτικό λιμάνι, αλλά στο γαλλικό Καλέ – στην απέναντι όχθη του καναλιού της Μάγχης από την πόλη τους, το βρετανικό Ντόβερ.

Μετά την Αγάπη

Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Αλίμ Καν στέλνει τη Μέρι στην ηπειρωτική Ευρώπη και μπροστά από το σπίτι της Ζενεβιέβ και του έφηβου γιου της Σολομόν, όπου ένα καπρίτσιο της τύχης θα γεμίσει τη συνάντηση των τριών τους με θριλερικό σασπένς. Για λίγες ημέρες, η άναυδη χήρα θα γίνει εντελώς απροσδόκητα "μέλος" της οικογένειας, η οποία ετοιμάζεται να μετακομίσει περιμένοντας νέα από τον Χουσεΐν, και θα αρχίσει να συνθέτει κομμάτι κομμάτι το παζλ μιας άγνωστης ζωής που ένα μεγάλο μέρος της είναι και δικό της. Όμως ένα μέρος της βρετανικής ζωής του Χουσεΐν δεν ανήκει δικαιωματικά στους Ζενεβιέβ και Σολομόν;

Η δυναμική του τριγώνου αλλάζει διαρκώς τις ισορροπίες, καθώς ένα κωμικοτραγικό παιχνίδι εναλλαγής ρόλων και συναισθημάτων εκτυλίσσεται. Και το "Μετά την Αγάπη", με την αφοπλιστική ειλικρίνεια ενός στεγνού, σκληρού δράματος του οποίου κάθε αθόρυβη εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, σπρώχνει τη Μέρι στα ακόμα βαθύτερα νερά μιας τρικυμιώδους πραγματικότητας. Η πορεία της προς την ακτή, όμως, θα αποδειχθεί τελικά συγκινητικά λυτρωτική, οδηγημένη από μια τρυφερή κινηματογραφική απλότητα και μια συναρπαστικά μελαγχολική ερμηνεία από την Τζοάνα Σκάνλαν.

Μ. Βρετανία. 2020. Διάρκεια: 89΄. Διανομή: STRADA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μετά την Αγάπη

After Love
3,5
  • Δραματική
  • 2021
  • Διάρκεια: 89 '
  • Αλίμ Καν

Μια γυναίκα που μένει στο Ντόβερ χάνει αιφνίδια το σύζυγό της. Αμέσως μετά το θάνατό του θα ανακαλύψει έκπληκτη πως εκείνος διατηρούσε παράλληλα μια κρυφή οικογένεια στο Καλέ, στην απέναντι όχθη του καναλιού της Μάγχης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ψυχοθεραπεία, σινεμά και "Μια Επικίνδυνη Μέθοδος"

Η σειρά προβολών "Κινηματογράφος και Ψυχιατρική" συστήνεται από την αρχή ως "Σινεμά Ψ" και σας προσκαλεί στη θέαση της ταινίας του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
03/02/2023

Γιατί τόσος οσκαρικός χαμός για την Αντρέα Ραϊσμπορόου;

Η εξαιρετική ηθοποιός βρέθηκε να διεκδικεί "από το πουθενά" το Όσκαρ α' γυναικείου ρόλου και παραλίγο να ξεσπάσει ένα -αστείο- σκάνδαλο.

Η αφίσα του 25ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης είναι γεμάτη καρδιά

Αποκαλύφθηκε η οπτική ταυτότητα της διοργάνωσης που ξεκινά πολύ σύντομα με πλήθος ταινιών τεκμηρίωσης.

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".