Τα Δικά μας Παιδιά

1,5

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, σε μια σχηματική και σεναριακά αφελής διασκευή ενός ευπώλητου μυθιστορήματος του Χέρμαν Κοχ.

Τα Δικά μας Παιδιά

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, του ιδεαλιστή παιδιάτρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, θα αλλάξει όταν τα παιδιά τους εμπλακούν σε ένα θανατηφόρο ατύχημα. Σχηματική και σεναριακά αφελής διασκευή ενός ευπώλητου μυθιστορήματος του Χέρμαν Κοχ.

Τα Δικά μας Παιδιά - εικόνα 1

Π ολυπρόσωποι χαρακτήρες και οικογενειακά θέματα συγκινούν πάντα τον Ιταλό σκηνοθέτη Ιβάνο ντε Ματέο, που στην τέταρτη ταινία του βρίσκει έμπνευση σε ένα μυθιστόρημα του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ, το οποίο η Κέιτ Μπλάνσετ έχει επίσης ανακοινώσει την πρόθεσή της να διασκευάσει κινηματογραφικά. Το «Δείπνο» αφορά τα πολλά και διαφορετικά προσωπεία της (μεγαλο)αστικής ηθικής, είναι βαθιά και σκοτεινά σατιρικό, ενώ διαθέτει μια θεατρική, κλειστοφοβική αίσθηση του σασπένς – στοιχεία τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν δυναμικά στη μεγάλη οθόνη.

Ο Ντε Ματέο μένει λίγο πολύ πιστός στην πλοκή του βιβλίου, η οποία εξελίσσεται μέσα από διαρκή φλας μπακ, αλλάζοντας ωστόσο το φύλο ενός από τους βασικούς χαρακτήρες, κάτι που δίνει στα δύο δεκαπεντάχρονα ξαδέρφια (στο έργο του Κοχ είναι αγόρια) επιπλέον μία ενδια­φέρουσα ερωτική διάσταση. Πρόκειται για τα παιδιά δύο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδερφών, του ιδεαλιστή παιδιάτρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, τα οποία εμπλέκονται σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα (;). Οι οικογένειές τους, οι οποίες διατηρούν μια απόμακρη, συγκεκαλυμμένα ψυχρή και ανταγωνιστική σχέση, έρχονται σε αντιπαράθεση για το πώς θα χειριστούν (κατά βάση πώς θα συγκαλύψουν) την υπόθεση, με τα συμπλέγματα, τους ανταγωνισμούς και τις φοβίες παρόντος και παρελθόντος να αναδύονται βίαια στην επιφάνεια.

Με αισθητική τηλεταινίας και μια άχρωμη σεναριακή διασκευή, τα «Δικά μας Παιδιά» δεν καταφέρνουν να κορυφώσουν πειστικά την αγωνιώδη ένταση, αλλά ούτε και να καρφώσουν βαθιά τα σατιρικά τους βέλη. Ξύνουν απλώς την επιφάνεια μιας σαθρής κοινωνικής πραγματικότητας κι επιστρατεύουν σχηματικές, μελοδραματικές λύσεις για να στήσουν μια σεναριακή (και ψυχολογική) ανατροπή που, δυστυχώς, δεν πείθει ούτε στο ελάχιστο. Για να μην πούμε για το ουρανοκατέβατο, κωμικοτραγικά αψυχολόγητο φινάλε…

Ιταλία. 2014. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: ROSEBUD.21 / FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Τα Δικά μας Παιδιά

I Nostri Ragazzi
1,5
  • Δραματική
  • 2014
  • Διάρκεια: 92 '
  • Ιβάνο Ντε Ματέο

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, του ιδεαλιστή παιδίατρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, θα αλλάξει όταν τα παιδιά τους εμπλακούν σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.