Ομάδα Αυτοκτονίας

2

Μια πλήρως αποπροσανατολισμένη περιπέτεια με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες, που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν. Μόνος διασωθείς ο Γουίλ Σμιθ με τη γήινη ερμηνεία του.

Ομάδα Αυτοκτονίας

Μια πλήρως αποπροσανατολισμένη περιπέτεια με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες, που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν. Μόνος διασωθείς ο Γουίλ Σμιθ με τη γήινη ερμηνεία του.

Ομάδα Αυτοκτονίας - εικόνα 1

Ε ίναι κρίμα να βλέπεις στους καιρούς μας ένα παραγωγικότατο είδος όπως το υπερηρωικό να αρνείται ουσιαστικά να προοδεύσει. Έπειτα από ένα βήμα μπροστά («Deadpool») έρχονται τουλάχιστον τρία πίσω («X-Men: Απόκαλιψ», «Fantastic Four», «Batman V Superman: Η Αυγή της Δικαιοσύνης»), γεγονός που θέτει υπό αμφισβήτηση ακόμη και κραταιές κινηματογραφικές θεωρίες όπως αυτή των τεσσάρων σταδίων εξέλιξης ενός είδους που θεμελίωσε ο Γάλλος Κριστιάν Μετς.

Αλλά στην ακάματη υπερηρωική μηχανή, η οποία κόβει δολάρια με τη σέσουλα, δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς ή προσωπικά οράματα – πόσο μάλλον για επιστημονικές θεωρίες. Η «Ομάδα Αυτοκτονίας» αποτελεί άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα πισωγυρίσματος. Σε αυτήν η πράκτορας Αμάντα Γουόλερ φτιάχνει μια ομάδα από χαρισματικούς ισοβίτες προορισμένη να επέμβει μόνο σε μυστικές αποστολές.

Όταν μια πανίσχυρη υπερφυσική απειλή ξυπνά από το παρελθόν, οι περιθωριακοί superheroes είναι οι μόνοι που μπορούν να σώσουν τον πλανήτη. Θεωρητικά, λοιπόν, τα συστατικά του υπερηρωικού μείγματος μοιάζουν ιδανικά, αφού η νέα περιπέτεια της DC διαθέτει γοητευτικούς αντιήρωες, μια διμοιρία από σταρ, προϋπολογισμό-μαμούθ κι έναν σκηνοθέτη (Ντέιβιντ Άγερ) που φλερτάριζε μέχρι πρόσφατα με την ιδιότητα του «δημιουργού». Το αποτέλεσμα; Μια απ’ τα ίδια, άντε και λίγο χειρότερα.

Ένα πλήρως αποπροσανατολισμένο φιλμ με ερμηνευτικά εκκωφαντικούς χαρακτήρες που φωνάζουν μάλλον γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν, ακατανόητους κακούς «ντυμένους» με κακόγουστα ’90s εφέ, φροϊδικές αναφορές της πλάκας, ξεκάρφωτο οικογενειακό μελό κι ένα φινάλε κανονική παρωδία. Ευτυχώς, η γήινη ερμηνεία του Γουίλ Σμιθ (μοναδικός διασωθείς του πρωτοκλασάτου καστ), μια πρωτοπόρα μετα-πανκ αισθητική και δυο-τρία αστεία γλίτωσαν την περιπέτεια από την υπερηρωική... αυτοκτονία.

Περισσότερες πληροφορίες

Ομάδα Αυτοκτονίας

Suicide Squad
2
  • Περιπέτεια
  • 2016
  • Διάρκεια: 123 '
  • Ντέιβιντ Άγερ

H πράκτορας Αμάντα Γουόλερ φτιάχνει μια ομάδα από χαρισματικούς ισοβίτες προορισμένη να επέμβει μόνο σε μυστικές αποστολές. Όταν μια πανίσχυρη υπερφυσική απειλή ξυπνά από το παρελθόν, οι περιθωριακοί υπερήρωες είναι οι μόνοι που μπορούν να σώσουν τον πλανήτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (1/5-8/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
03/05/2024

Έρχεται το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Ανακαλύψτε τις πρώτες ταινίες που ανακοίνωσε η πληθωρική διοργάνωση.

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.