Sub rosa (bajo la rosa στα ισπανικά, όπως και ο πρωτότυπος τίτλος του φιλμ) σημαίνει «κάτω από το ρόδο», το σύμβολο εχεμύθειας που ζωγράφιζαν οι Ρωμαίοι στην οροφή των αιθουσών συμβουλίων και κονκλαβίων, για να δηλώσουν πως οτιδήποτε ειπωθεί εντός τους δεν θα βγει ποτέ παραέξω. Κάτι ανάλογο υπόσχεται και ο μυστηριώδης άντρας ο οποίος (ισχυρίζεται πως) έχει απαγάγει τη δεκάχρονη Σάρα και βρίσκεται τώρα στο σαλόνι της οικογένειάς της. Αν κάποιο από τα τρία μέλη της (πατέρας, μητέρα, αδερφός) ομολογήσει ενώπιον όλων ένα σοβαρό αμάρτημα το οποίο έχει διαπράξει, τότε εκείνος θα φύγει ήσυχα και θα τους παραδώσει τη Σάρα σώα.
Πρόκειται για ένα αρχικά υποσχόμενο θρίλερ δωματίου, καθαρά θεατρικής λογικής, πάνω στις κρυφές αμαρτίες της αστικής τάξης. Αν και σκηνοθετημένο με νεύρο, βασίζεται σε μια ιστορία η οποία εξελίσσεται με τον πιο διδακτικό αλλά και αναληθοφανή τρόπο, ενώ οι τεχνικές αδυναμίες του (ο Χοσουέ Ράμος υπογράφει παραγωγή, σκηνοθεσία, σενάριο, φωτογραφία και μοντάζ!) του στερούν και την εικαστικά απαιτούμενη απειλητική και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα.
Ισπανία. 2017. Διάρκεια: 99΄. Διανομή: FILMBOY.
Περισσότερες πληροφορίες
Το Παιχνίδι του Ρόδου
Όταν η δεκάχρονη Σάρα εξαφανίζεται και οι γονείς της βυθίζονται στην απελπισία, ένα γράμμα τούς πληροφορεί πως ο απαγωγέας δέχεται να έρθει στο σπίτι τους τα μεσάνυχτα και να τους συναντήσει.