Συμπαθητική μα ανολοκλήρωτη προσπάθεια για ένα ελληνικό νεο-νουάρ με στοιχεία δραματικού θρίλερ.
Έχοντας σπουδάσει και δουλέψει στην Ιταλία, ο Κάρολος Ζωναράς επέστρεψε πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες στην Ελλάδα και σκηνοθέτησε διαφημιστικά, ντοκιμαντέρ και τα νεο-νουάρ «Ο Γιος του Τσάρλι» και «Μπιγκ Χιτ». Πιστός σε ένα κινηματογραφικό είδος με μηδενική ελληνική προϊστορία, προσπαθεί μέσα από τις ταινίες του να περιγράψει έναν κόσμο, στα όρια του νόμου και της κοινωνικής αποδοχής, που αναζητά την ταυτότητά του μέσα από δικούς του ηθικούς κώδικες και διφορούμενες πρακτικές επιβίωσης.
Γυμνές και σε πολλά σημεία απλοϊκές, οι άνισες ταινίες του υπηρετούν το genre με τιμιότητα, ακριβώς όπως και το «Πέντρο Νούλα», στο οποίο ένας νεαρός άντρας συνέρχεται έπειτα από αυτοκινητικό ατύχημα. Χωρίς να θυμάται το παρελθόν του, ξεκινά να μάθει ποιος είναι έχοντας στη διάθεσή του ένα δικό του ιταλικό διαβατήριο, ένα σπασμένο κινητό, μια επιταγή και τη φωτογραφία μιας γυναίκας. Η πορεία του τον οδηγεί στα νυχτερινά κέντρα και στον υπόκοσμο, όπου ένας ρεαλισμός αλά Γιάννης Οικονομίδης (λέμε τώρα…), το κλασικό αστυνομικό θρίλερ και μια άτσαλα στρωμένη πλοκή συνθέτουν μια συμπαθητική μα ανολοκλήρωτη προσπάθεια για ένα ελληνικό σινεμά είδους, με σινεφίλ όσο και κοινωνικές αναφορές.
Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: NEW STAR.
Περισσότερες πληροφορίες
Πέντρο Νούλα
Ένας νεαρός άντρας συνέρχεται έπειτα από αυτοκινητικό ατύχημα. Χωρίς να θυμάται τίποτα για το παρελθόν του, ξεκινά να μάθει ποιος είναι έχοντας στη διάθεσή του ένα δικό του ιταλικό διαβατήριο με το όνομα «Πέντρο Νούλα», ένα σπασμένο κινητό, μια επιταγή και τη φωτογραφία μιας γυναίκας.