Όταν Ξέσπασε η Βία

3

Το «Κάποτε στην Ανατολία» συναντά το «Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους» σε ένα δραματικό θρίλερ με άρωμα παλιομοδίτικου b movie.

Όταν Ξέσπασε η Βία

Το «Κάποτε στην Ανατολία» συναντά το «Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους» σε ένα δραματικό θρίλερ με άρωμα παλιομοδίτικου b movie.

Όταν Ξέσπασε η Βία - εικόνα 1

«Σονάτα σε Κλειστό Δωμάτιο», «Η Αποφοίτηση», «Άφεριμ!»: στα πρόσφατα δείγματα της εξαιρετικής φόρμας στην οποία βρίσκεται το ρουμανικό σινεμά έρχεται τώρα να προστεθεί­ και το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μπόγκνταν Μίριτσα (με θητεία στη διαφήμιση), μια διαφορετική στιλιστική πρόταση από τον παραδοσιακό, δραματικό και κοινωνικό προσανατολισμό της συγκεκριμένης εθνικής κινηματογραφίας. Σε ένα ντεκόρ ανοιχτού ορίζοντα ο τριανταπεντάρης Ρομάν, άνθρωπος της πόλης, φτάνει στη μεγάλη έκταση γης στα ανατολικά σύνορα της Ρουμανίας την οποία κληρονόμησε μόλις από τον παππού του. Έχει έρθει αποφασισμένος να την πουλήσει, όμως στις λίγες ημέρες που αναγκάζεται να διανυκτερεύσει στο κτήμα μαθαίνει κάποιες ανησυχητικές πληροφορίες, διαπιστώνοντας τελικά πως ο παππούς του ήταν ένας τοπικός αρχιμαφιόζος και οι άνθρωποί του δεν πρόκειται να αφήσουν τη γη να φύγει από τα χέρια τους.

Όταν Ξέσπασε η Βία - εικόνα 2

Άνυδρο, ηλιοκαμένο τοπίο, σιωπηλοί άντρες, μια απειλητική αίσθηση αναμονής και μια μυστική ιστορία που σιγά σιγά βγαίνει στο φως. Ο Μίριτσα πατάει πάνω στα γνώριμα μοτίβα του γουέστερν και του νεο-νουάρ και με μια τελετουργικών ρυθμών αφήγηση ξεδιπλώνει την ιστορία τριών ανθρώπων κι ενός τόπου που θα καθορίσει τη μοίρα τους. Τα κίνητρα είναι λίγο πολύ ξεκάθαρα και η πλοκή ακολουθεί την πεπατημένη, καθώς το κινηματογραφικό παιχνίδι στήνεται εδώ πάνω στους χαρακτήρες, προσηλωμένους σε μια μοιρολατρική πορεία ζωής, και στην αόρατη μέχρι το τελευταίο δεκαπεντάλεπτο βία που κρύβουν οι στεγνοί διάλογοι, το αφιλόξενο τοπίο και η αιματοβαμμένη ιστορία του. Ο σίγουρος για τον εαυτό του Μίριτσα κινεί τα πιόνια αργά και υπολογισμένα, βάζοντας το «Κάποτε στην Ανατολία» να συναντά το «Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους», σε ένα υποβλητικό δραματικό θρίλερ με άρωμα παλιομοδίτικου b movie.

Ρουμανία, Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: AMA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Όταν Ξέσπασε η Βία

Caini / Dogs
3
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 104 '
  • Μπόγκνταν Μίριτσα

Ο τριανταπεντάρης Ρομάν, άνθρωπος της πόλης, κληρονομεί από τον παππού του μια μεγάλη έκταση γης στα ανατολικά σύνορα της Ρουμανίας. Πηγαίνει εκεί αποφασισμένος να την πουλήσει, μαθαίνει όμως πως ο παππούς του ήταν ένας τοπικός αρχιμαφιόζος και οι άνθρωποί του δεν πρόκειται να την αφήσουν να φύγει από τα χέρια τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.