Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4»

Από το «Videodrome» του Κρόνενμπεργκ στο ολόφρεσκο «Ted 2», ο κινηματογράφος Άνεσις μας προτείνει 12 ψαγμένες επιλογές από τον κατάλογο της Universal.

Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4»

Από το «Videodrome» του Κρόνενμπεργκ στο ολόφρεσκο «Ted 2», ο κινηματογράφος Άνεσις μας προτείνει 12 ψαγμένες επιλογές από τον κατάλογο της Universal.

Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4» - εικόνα 1

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το αφιέρωμα με τίτλο «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι», το οποίο επιμελείται ο κριτικός Ηλίας Φραγκούλης, μας προσφέρει μια σειρά από κλασικές μεν, επιλεγμένες με μεράκι όμως κινηματογραφικές προτάσεις που συνδυάζουν το οσκαρικό Χόλιγουντ με τον εναλλακτικό τρόμο και τις νεανικές κωμωδίες με τις ολόφρεσκες avant premieres.

Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4» - εικόνα 2

Από την Πέμπτη 9/7 ως και την Τετάρτη 15/7 λοιπόν, το Άνεσις της οδού Αλεξάνδρας θα προβάλλει 12 παλιές και νέες ταινίες του στούντιο της Universal, από τις οποίες πρωτίστως ξεχωρίζουν οι πρεμιέρες του «Ted 2» του Σεθ ΜακΦάρλαν (Σάββατο, 22.30) και της καινούριας κωμωδίας του Τζαντ Άπατοου «Κατακούτελα» («Trainwreck» - Τετάρτη, 21.00). Υπάρχει ένας διπλός Στίβεν Σπίλμπεργκ της δεκαετίας του ’70 («Εξωγήινος» και «Σαγόνια του Καρχαρία»), ο «Άρχων του Τρόμου» του Όρσον Γουέλς, το βραβευμένο με εφτά Όσκαρ «Κεντρί» και η cult νεανική κομεντί «Breakfast Club» του Τζον Χιουζ, μια από τις χαρακτηριστικά ένοχες απολαύσεις των 80s. Μικρά διαμάντια που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητα: η πρωτότυπη, συγκινητική και σπάνια δραμεντί «Harvey» (1950) με τον Τζέιμς Στιούαρτ και το σκοτεινά προφητικό «Videodrome» (1983) του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ. Ακολουθεί το πλήρες πρόγραμμα προβολών.

ΑΦΙΕΡΩΜΑ «ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 4»

Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4» - εικόνα 3

Πέμπτη 9
21.00
Σκιές και Σιωπή (To Kill a Mockingbird, Ρόμπερτ Μάλιγκαν, 1962)
23.15 Ο Άρχων του Τρόμου (Touch of Evil, Όρσον Γουέλς, 1958)

Παρασκευή 10
21.00 Ο Εξωγήινος (Ε.Τ., Στίβεν Σπίλμπεργκ, 1982)
23.00 Οι Ατσίδες με τα Μπλε (The Blues Brothers, Τζον Λάντις, 1980)

Σαββάτο 11
22.30
Ted 2 (Σεθ ΜακΦάρλαν, 2015)
00.45 Videodrome (Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, 1983)

Ένα διαφορετικό σινε-αφιέρωμα: «Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι 4» - εικόνα 4

Κυριακή 12
21.00
Επιστροφή στο Μέλλον (Ρόμπερτ Ζεμέκις, Back to the Future, 1985)
23.00 Ψυχώ (Psycho, Άλφρεντ Χίτσκοκ, 1960)

Δευτέρα 13
21.00
Harvey (Χένρι Κόστερ, 1950)
23.00 Το Κεντρί (The Sting, Τζορτζ Ρόι Χιλ, 1973)

Περισσότερες πληροφορίες

Το Κεντρί

The Sting
3,5
  • Αστυνομική
  • 1973
  • Διάρκεια: 129 '
  • Τζορτζ Ρόι Χιλ

Στην Αμερική της δεκαετίας του ’30 δύο μικροκομπιναδόροι συμμαχούν και στήνουν μια μεγαλοφυή ιπποδρομιακή κομπίνα για να «γδύσουν» έναν αρχιμαφιόζο.

Ψυχώ

Psycho
5
  • Τρόμου
  • 1960
  • Διάρκεια: 109 '
  • Άλφρεντ Χίτσκοκ

Σ' ένα απομονωμένο μοτέλ μια όμορφη κλέφτρα αντιμετωπίζει έναν ψυχοπαθή δολοφόνο. Από τις πιο ανατριχιαστικές, και γεμάτες σασπένς, ταινίες τρόμου.

Ε.Τ. Ο Εξωγήινος

Ε.Τ. The Extra-Terrestrial
3
  • Φαντασίας
  • 1982
  • Διάρκεια: 120 '
  • Στίβεν Σπίλμπεργκ

Ο μικρός Έλιοτ και οι φίλοι του παίρνουν υπό την προστασία τους ένα εξωγήινο επισκέπτη, για τον οποίο ενδιαφέρονται και πράκτορες της Ασφάλειας των ΗΠΑ, όχι με τις ίδιες φιλικές διαθέσεις. Προσθήκη νέων σκηνών και ψηφιακό ρετουσάρισμα στα ειδικά εφέ για την επανακυκλοφορία, 20 χρόνια μετά, μιας κλασικής ταινίας του Σπίλμπεργκ.

Αφιέρωμα Ξαφνικά Φέτος Το Καλοκαίρι #3: Make Them Laugh!

  • Ειδικές προβολές

Γενική Είσοδος: €6,5 <BR><U>Παρασκευή 13</U> <BR><STRONG>21.00</STRONG> Αρσενικό και Παλιά Δαντέλα (Φρανκ Κάπρα, 1944) <BR><STRONG>23.15</STRONG> Μια Νύχτα στην Όπερα (Σαμ Γουντ, 1935) <BR><U>Σάββατο 14</U> <BR><STRONG>21.00</STRONG> Διακοπές στη Ρώμη (Γουίλιαμ Γουάιλερ, 1953) <BR><STRONG>23.15</STRONG> Οι Διακοπές του κυρίου Ιλό (Ζακ Τατί, 1953) <BR><U>Κυριακή 15</U> <BR><STRONG>21.00</STRONG> Το Πάρτι (Μπλέικ Έντουαρντς, 1968) <BR><STRONG>23.00</STRONG> Μετά τα Μεσάνυχτα (Μάρτιν Σκορσέζε, 1985) <BR><U>Δευτέρα 16</U> <BR><STRONG>21.00</STRONG> Ζέλιγκ (Γούντι Άλεν,1983) <BR><STRONG>22.45</STRONG> Μπότες, Σπιρούνια και Καυτές Σέλλες (Μελ Μπρουκς, 1974) <BR><U>Τρίτη 17 <BR></U><STRONG>21.00</STRONG> Η Συμμορία των Εντιμότατων (Τσαρλς Κράιτον, 1951) <BR><STRONG>23.00</STRONG> Οι Εντιμότατοι Φίλοι Μου (Μάριο Μονιτσέλι, 1975) <BR><U>Τετάρτη 18 <BR></U><STRONG>21.00</STRONG> Τραγουδώντας στη Βροχή (Στάνλεϊ Ντόνεν και Τζιν Κέλι, 1952) <BR><STRONG>23.00</STRONG> Οι Άντρες Προτιμούν τις Ξανθιές (Χάουαρντ Χοκς, 1953)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.

Οι 16 Ίριδες που διεκδικεί η "Φόνισσα" ήρθαν νομοτελειακά

Στις υποψηφιότητες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αποτυπώνεται η επιτυχία της ποιοτικής διασκευής της Εύας Νάθενα.