Οι ταινίες που θα δούμε στις αθηναϊκές αίθουσες από την προσεχή Πέμπτη 26/3

Φιλόδοξα sci-fi, γαλλόφωνα δράματα, αγωνιώδεις περιπέτειες, κομεντί με ώριμους πρωταγωνιστές, heist movies με πρωτοκλασάτους σταρ και βαλκανικές εκπλήξεις περιλαμβάνει το χορταστικό μενού της επόμενης κινηματογραφικής εβδομάδας.

Οι ταινίες που θα δούμε στις αθηναϊκές αίθουσες από την προσεχή Πέμπτη 26/3

Chappie (από 25/3)
Ο Νοτιοαφρικανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος των αλληγορικών sci fi «District 9» (υποψήφιο για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα σεναρίου) και «Elysium», Νιλ Μπλόμκαμπ, περιγράφει τις περιπέτειες ενός ρομπότ το οποίο πέφτει θύμα απαγωγής κατά τη γέννησή του και στη συνέχεια υιοθετείται από μια παράξενη δυσλειτουργική οικογένεια. Θυμίζοντας αμυδρά το «Α.Ι.: Τεχνητή Νοημοσύνη» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το «Chappie» είναι μια κωμωδία επιστημονικής φαντασίας βασισμένη στο δίλεπτο ψευδο-διαφημιστικό φιλμάκι «Tetra Vaal» του ίδιου του Μπλόμκαμπ – ακριβώς όπως δημιουργήθηκε δηλαδή και το «District 9».



Μακριά Από τους Ανθρώπους
Ο Βίγκο Μόρτενσεν στη διασκευή μιας περιπετειώδους νουβέλας του Αλμπέρ Καμί. Το βραδυφλεγές δράμα κέρδισε 3 βραβεία στο Φεστιβάλ Βενετίας, ενώ κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου. Στην επαρχειακή Αλγερία του 1954, ένας δάσκαλος (Βίγκο Μόρτενσεν) και ένας κατηγορούμενος για φόνο ντόπιος έρχονται αντιμέτωποι με την παράλογη βία που πυροδοτείται από οργισμένους Αλγερινούς και Γάλλους στρατιώτες. Ένας αγώνας επιβίωσης στις στέρφες εκτάσεις της αφρικανικής χώρας, όπου τα άγρια ένστικτα βασιλεύουν.



The Gunman: Σε Θέση Βολής (από 25/3)
Περιπετειώδες θρίλερ με τους Σον Πεν και Χαβιέ Μπαρδέμ. Ένας επαγγελματίας δολοφόνος εκτελεί με επιτυχία μια αποστολή του στον Κονγκό, σκοτώνοντας έναν υπουργό της κυβέρνησης. Για χρόνια μένει στην αφάνεια, αλλά όταν επιστρέφει στην αφρικανική χώρα γίνεται ο ίδιος στόχος εκπαιδευμένων δολοφόνων.



Η Απαγωγή του Κου Heineken (από 25/3)
Το 1983 μια ομάδα παιδικών φίλων πραγματοποίησαν το έγκλημα του αιώνα: απήγαγαν έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, κληρονόμο της αυτοκρατορίας της μπύρας, Heineken (Άντονι Χόπκινς). Η σοκαριστική απαγωγή είχε ως αποτέλεσμα να καταβληθεί το μεγαλύτερο ποσό λύτρων που δόθηκε ποτέ. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Ντάνιελ Αλφρεντσον, δημιουργός του δεύτερου και τρίτου μέρους της τριλογίας του Millennium («Το Κορίτσι που Έπαιζε με τη Φωτιά», «Το Κορίτσι στη Φωλιά της Σφήκας»). Δίπλα στον Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστούν οι Σαμ Γουόρθινγκτον, Τζιμ Στέρτζες και Ράιαν Κουάντεν.



1.000 Φορές Καληνύχτα
Υπάρχουν στιγμές στη ζωή που τα διλήμματα είναι αμείλικτα. Οικογένεια ή επάγγελμα; Μητέρα ή μάχιμη ρεπόρτερ; Η Ζιλιέτ Μπινός και ο Νικολάι Κόστερ-Βαλντάου (ο Τζέιμι Λάνιστερ του «Game of Thrones») πρωταγωνιστούν στο «1.000 Φορές Καληνύχτα» που αναζητεί ειλικρινείς απαντήσεις σε καυτά ερωτήματα. Πρωταγωνίστρια είναι η Ρεμπέκα, μια φωτορεπόρτερ που βρίσκεται κάθε φορά στο μέτωπο της πολεμικής επικαιρότητας. Ο σοβαρός τραυματισμός της στην Καμπούλ θα την αναγκάσει να αποσυρθεί παρά τη θέλησή της. Η ήσυχη πλέον ζωή της θα διαταραχτεί όμως όταν θα δεχτεί την πρόταση να φωτογραφίσει έναν καταυλισμό προσφύγων στην Κένια. Η Ρεμπέκα αποφασίζει να ταξιδέψει στην Αφρική μαζί με την κόρη της σε μια δουλειά που θα αποδειχτεί πολύ πιο ριψοκίνδυνη από όσο φαινόταν. Ο Νορβηγός σκηνοθέτης Έρικ Ποπ («Χαβάη, Όσλο») επιστρέφει στην ενεργό δράση με μια εκρηκτική οικογενειακή ιστορία που βγαίνει αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες.



Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ 2
Το «Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ» αναδείχτηκε sleeper hit και ήταν υποψήφιο για δύο Χρυσές Σφαίρες. Το σίκουέλ του περιέχει όλα τα επιτυχημένα συστατικά της πρώτης ταινίας, τον σκηνοθέτη Τζον Μάντεν με το διακριτικό χιούμορ, τους σπουδαίους ηθοποιούς αλλά και το φολκλόρ. Αλλά στην καινούργια ιστορία των Βρετανών συνταξιούχων που έχουν καταλύσει στο παρηκμασμένο ξενοδοχείο στην Ινδία υπάρχουν δύο νέες αφίξεις (ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Τάμσιν Γκρέιγκ), ενώ ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Σόνι Καπούρ (Ντεβ Πατέλ) σχεδιάζει μια επέκταση αλλά και το φαντασμαγορικό γάμο με την αγαπημένη του Σουνάινα.



Το Πέρασμα
O Βούλγαρος Στέφαν Κομαντάρεφ («Ο Κόσμος Είναι Μεγάλος Και Η Σωτηρία Της Ψυχής Βρίσκεται Στη Γωνία») επιστρέφει με ένα πολυεπίπεδο βαλκανικό δράμα που έχει για πρωταγωνιστή του τον Μίκι Μανόλοβιτς («Underground», «Ο Μπαμπάς Λείπει Σε Ταξίδι Για Δουλειές»). Ο Μίτιο και ο γιος του Βάσκο ζουν σε μια φτωχή περιοχή στα σύνορα Βουλγαρίας-Τουρκίας-Ελλάδας. Ο Μίτιο έχει χάσει ό,τι σημαντικό είχε στη ζωή του, τη γυναίκα του, τη δουλειά του και την εμπιστοσύνη του γιου του. Για να τον ξανακερδίσει, θα πρέπει να βρει συγχώρεση και να πληρώσει για την αμαρτία που διέπραξε 25 χρόνια πριν.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (1/5-8/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
03/05/2024

Έρχεται το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Ανακαλύψτε τις πρώτες ταινίες που ανακοίνωσε η πληθωρική διοργάνωση.

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.