Cake

2

Προβλέψιμο, μικρού βεληνεκούς δράμα, με τη «μεταμορφωμένη» Τζένιφερ Άνιστον σε έναν απαιτητικό ρόλο που της χάρισε μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα.

Cake

Η πάσχουσα από χρόνιους πόνους και απογοητευμένη από τη ζωή της Κλερ αποφασίζει να μάθει περισσότερα για μια νεαρή αυτόχειρα, μέλος της ομάδας ψυχολογικής υποστήριξης στην οποία η ίδια συμμετέχει. Προβλέψιμο, μικρού βεληνεκούς δράμα, με τη «μεταμορφωμένη» Τζένιφερ Άνιστον σε έναν απαιτητικό ρόλο που της χάρισε μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα.

Cake - εικόνα 1

Μία από τις μεγαλύτερες­ σύγχρονες τηλεοπτικές σταρ, η 46χρονη Τζένιφερ Άνιστον, κατάφερε με τον καιρό να κερδίσει και μια ενδιαφέρουσα κινηματογραφική καριέρα (η μόνη από την παρέα της θρυλικής σειράς «Φιλαράκια»), κυρίως ως πρωταγωνίστρια κωμωδιών και ρομαντικών κομεντί. Από την άλλη, χωρίς να της χρεώνονται ως αποτυχίες, οι λίγες δραματικές ερμηνείες της («The Good Girl», «Εκτός Τροχιάς») δεν είχαν συνέχεια, μέχρι που βρέθηκε μπροστά της η Κλερ Σίμονς.
Ηρωίδα ενός βραβευμένου διηγήματος του Πάτρικ Τόμπιν το οποίο διασκεύασε ο ίδιος για τη μεγάλη οθόνη, η Κλερ είναι μια τραυματισμένη εξωτερικά (έχει ουλές στο πρόσωπο και το σώμα) κι εσωτερικά γυναίκα, μέλος μιας ομάδας ψυχολογικής υποστήριξης, καθώς υποφέρει από χρόνιους πόνους. Η ίδια νιώθει απογοητευμένη από τη ζωή της και, υιοθετώντας μια επιθετικά κυνική, σαρκαστική συμπεριφορά, είναι ανεπιθύμητη από τους πάντες, εκτός της καλοσυνάτης Μεξικανής οικιακής βοηθού της, η οποία τη φροντίζει, της μαγειρεύει, τη νουθετεί και την οδηγεί στα ραντεβού της. Όταν όμως μια κοπέλα, μέλος της ομάδας υποστήριξης, αυτοκτονεί, η Κλερ, η οποία φλερτάρει επίσης με την ιδέα, αποφασίζει να μάθει περισσότερα για εκείνη.

Cake - εικόνα 2

Χωρίς μακιγιάζ, θλιμμένη και κακότροπη, η Τζένιφερ Άνιστον κατάφερε να αποσπάσει μια υποψηφιότητα Χρυσής Σφαίρας με την ερμηνεία της, φτάνοντας μιαν ανάσα από την πρωταγωνιστική οσκαρική πεντάδα. Ο ρόλος της όμως διαθέτει μικρό δραματικό βάθος, καθώς δεν πηγαίνει πολύ μακρύτερα από αυτόν ενός μοναχικού, μισάνθρωπου χαρακτήρα με συναισθηματικά τραύματα και καταπιεσμένα (καλά) αισθήματα.
Στο ίδιο μοτίβο, η ταινία του Ντάνιελ Μπαρνζ (του ανεξάρτητου «Phoebe in Wonderland» και του τραγικά αποτυχημένου νεανικού δράματος «Beastly») κινείται στην κινηματογραφική πεπατημένη μιας ψυχολογικής δραμεντί «θετικών μηνυμάτων». Προβλέψιμη και συγκαταβατική, διαθέτει όλο κι όλο μια σπιρτόζα ιδέα (η νεκρή κοπέλα εμφανίζεται σαν χαρούμενο φάντασμα και μιλάει­ στην Κλερ), ρίχνοντας όλο της το βάρος στην παρουσία-έκπληξη της πρωταγωνίστριάς της, ένα τρικ που αφορά περισσότερο το publicity και λιγότερο την κινηματογραφική ουσία.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Cake

2
  • Δραματική
  • 2014
  • Διάρκεια: 102 '
  • Ντάνιελ Μπαρνζ

Η πάσχουσα από χρόνιους πόνους και απογοητευμένη από τη ζωή της Κλερ αποφασίζει να μάθει περισσότερα για μια νεαρή αυτόχειρα, μέλος της ομάδας ψυχολογικής υποστήριξης στην οποία η ίδια συμμετέχει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.