PLG Disrupt: συνέδριο για Product-Led Growth τον Οκτώβριο

Πλούσιο πρόγραμμα, σημαντικοί ομιλητές και διαδραστικές επιλογές για τους συμμετέχοντες

PLG Disrupt: συνέδριο για Product-Led Growth τον Οκτώβριο

Το ​Product-Led Growth Hub - το 1ο Academy παγκοσμίως με αντικείμενο την τεχνοτροπία του Product-Led Growth - διοργανώνει το PLG Disrupt. Πρόκειται για ένα συνέδριο τεχνολογίας που θα πραγματοποιηθεί Δικτυακά στις ​15-16 Οκτωβρίου 2020 ​και φιλοδοξεί να προσφέρει μια εμπειρία ποιοτικά και ουσιαστικά αντίστοιχη των μεγάλων "παραδοσιακών" εκδηλώσεων του χώρου, αλλά μέσω Internet με ό,τι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια των συμμετεχόντων και τις πρόσθετες δυνατότητες που τούς προσφέρονται μέσα από τις δυνατότητες του μέσου.

Κύριος στόχος του συνεδρίου είναι να καθιερωθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους θεσμούς παγκοσμίως όσον αφορά στις βέλτιστες πρακτικές του Product-Led Growth και του Customer Experience. Το​ ​Product-Led Growth είναι το μοντέλο εκείνο λειτουργίας εταιρειών Δικτυακού αντικειμένου που ορίζει το ​ίδιο το προϊόν ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης τόσο της εκάστοτε επιχείρησης ολιστικά όσο και του κάθε τμήματος της που εμπλέκεται έμεσα ή άμεσα με την ολοκλήρωση και προώθηση του προϊόντος στην αγορά.

PLG Disrupt: συνέδριο για Product-Led Growth τον Οκτώβριο - εικόνα 1

Το συνέδριο θα διαρκέσει 24 ώρες συνολικά, με ομιλίες και παράλληλες παρουσιάσεις από στελέχη παγκοσμίου κύρους που εργάζονται σε καίριες θέσεις ηγετικών εταιρειών στον χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας, όπως τα ακόλουθα: Felix Eichler, Founder & MD, ​Userlane Jonathan Corbin, VP of Customer & Global Strategy, ​Hubspot Greg Sylvester II, VP Global Customer Success, ​Zendesk David Apple, Head of Customer Success, ​Notion Teresa Anania, VP Global Customer Success, ​Zendesk Nancy Wang, Head of Data Protection, ​Amazon Francisco M. T. Bram, Head Global Product Marketing, ​Uber Allison Skidmore, VP Customer Success, ​SAP Lisa Singer, VP Principal Analyst, ​Forrester​

PLG Disrupt: συνέδριο για Product-Led Growth τον Οκτώβριο - εικόνα 2

Το πρόγραμμα του συνεδρίου θα εξετάσει στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμοσμένα παραδείγματα όπου η ανάπτυξη του εκάστοτε οργανισμού προέρχεται από την "δύναμη" του ίδιου του προϊόντος που προσφέρει. Παράλληλα προσφέρεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να έχουν διαδραστική επικοινωνία με thought leaders παγκοσμίου επιπέδου καθώς και να παρακολουθήσουν τις συνεδρίες on-demand αργότερα.

Η συμβολική τιμή συμμετοχής του προγράμματος ξεκινά από τα €45. Περισσότερες πληροφορίες κάθε ενδιαφερόμενους μπορεί να βρει στο επίσημο website του συνεδρίου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Tech

Honor 50 5G

Επανεκκίνηση με στυλ, επιστροφή με αξιώσεις

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΣΤΑς ΦΑΡΚΩΝΑς
15/11/2021

Forza Horizon 5

Το καλύτερο μέχρι σήμερα, το καλύτερο της κατηγορίας του για το 2021

Nintendo Switch OLED Edition

Βελτιωμένο στα σημεία, ως πρώτη αγορά όμως προτιμητέο

Kena: Bridge of Spirits

Ταξίδι μαγικό, στο PS5 αποκλειστικό

Death Stranding Director's Cut

Ξεχωριστή παραγωγή στην καλύτερή της εκδοχή

Captain Tsubasa: Rise of New Champions

Ιαπωνικό κινούμενο σχέδιο ποδοσφαίρου σε video game...; Ω, ναι!

EA Sports UFC 4

Το καλύτερο μέχρι σήμερα, must για τους fans