Βγήκαμε "Out of Control" με τους She Wants Revenge

Σαρωτικοί και αισθησιακοί, οι She Wants Revenge απέδειξαν πως, με κέφι και τη βοήθεια ενός παθιασμένου κοινού, μπορούν να ανταποκριθούν μέχρι και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες μας.

She Wants Revenge

Μπορεί οι συναυλίες σε ανοιχτούς χώρους να συνεχίζονται δυναμικά, ακόμα και με την κακοκαιρία (κάποιοι τολμηροί είδαν Imagine Dragons υπό βροχής, τιμώντας το "Thunder"), όμως η επίσημη εκκίνηση των κλειστών μουσικών σκηνών έγινε στις 5/9 από τους She Wants Revenge, στη δεύτερη άφιξη τους στην Αθήνα. Ένα μαυροντυμένο τσούρμο βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης στο "Gagarin 205", έτοιμο να παραδοθεί στην ερωτική post punk τους, μετά το warm up των Haneke Twins· αν περιμέναμε εναγωνίως να βρεθούν οι SWR στη σκηνή, αυτό οφειλόταν περισσότερο στην αγάπη που έχουμε στη μουσική τους και όχι και τόσο στη φήμη τους. Πρώτον γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς, οι Justin Warfield και Adam Breivin είναι καλύτεροι στην παραγωγή παρά την ερμηνεία της μουσικής τους, αλλά και επειδή ο τελευταίος τους ερχομός στην πόλη δεν είχε αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις σε όσους κατάφεραν να τους παρακολουθήσουν, εξαιτίας της απόμακρης, διεκπεραιωτικής στάσης τους. 


Μιας και δεν είχα καταφέρει να τους δω το 2019, αν και τα είχαμε πει εκτενώς πριν το live τους, αποφάσισα να κρατήσω μικρό καλάθι· επιτυχημένη τακτική όπως απέδειξε η βραδιά, μιας και οι She Wants Reveng κατάφεραν να το γεμίσουν και με το παραπάνω. Ακριβώς στις 9.30 και μέσα σε καπνούς και μπλε και κόκκινα φώτα, το ντουέτο των Warfield-Breivin ανέβηκε on stage ακολουθούμενο από τους Thomas Froggatt (μπάσο), Spencer Rollins (κιθάρα) και David Goodstein (ντραμς), οι οποίοι φροντίζουν ώστε να αποδοθούν με επάρκεια στο live οι δημιουργίες των πρώτων. Ο ειλικρινής ενθουσιασμός του κοινού βοήθησε στο να μπουν γεμάτοι ενέργεια με το "Red Flags And Long Nights"· και μπορεί όντως οι φωνητικές δυνατότητες του Warfield να υστερούν απέναντι στους όμοιούς του (δεν είναι Ian Curtis ούτε Dave Gahan) αλλά η παρουσία του σε συνδυασμό με την δεξιοτεχνία του στην κιθάρα αποζημιώνει (στις κορυφαίες στιγμές ο αυτοσχεδιασμός λίγο πριν το φινάλε). 


Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά από το επώνυμο ντεμπούτο (2005) που έδωσε στους She Wants Revenge τον τίτλο των επόμενων Interpol, τα "Red Flags…", "These Things" και "Sister" κρατούν δυνατά και έπεσαν κατά ριπάς ως εναρκτήριο σερί. Ο Warfield, απόφοιτος της σχολής Peter Murphy αλλά και των χορογράφων που μεταφράζουν επί λέξει τους στίχους σε οποιαδήποτε χορογραφία modern ή contemporary, βασίζεται στα χέρια του για να μας μεταδώσει το νόημα όσων τραγουδάει, μεταφέροντας σκοτεινές επιθυμίες, ερωτικές πράξεις, έντονα συναισθήματα και μυστικές συναντήσεις μέσα από μαγνηστική… νοηματική. Το "Take The World" μας πέρασε στον κόσμο του "Valleyheart" (2011), με τον Breivin να κάνει τα μαγικά του στα πλήκτρα, αν και χρειαζόμασταν λίγη ένταση στο μπάσο του Froggatt. Έπειτα και από ένα δυνατό "Written in Blood", τα πράγματα έπεσαν λίγο καθώς τα "Little Stars", "Pretend the World Has Ended" και "This Is the End" είχαν ανάγκη κάτι πιο χορευτικό για να σπάσουν την κατήφεια. Ένα "Animal Attraction" για παράδειγμα, από το οποίο μας χάρισαν έπειτα από παραγγελιά μόνο ένα ρεφρέν, ή έστω ένα "True Romance". 


Τα διδάγματα των The Cure πέρασαν από τη σκηνή στο "She Loves Me, She Loves Me Not", το οποίο παρότι ξεκίνησε σχετικά αδύναμα έγινε μια από τις καλύτερες ερμηνευτικά στιγμές του Warfield μόλις έφτασε στο ρεφρέν. Και έπειτα, η ώρα που όλοι περιμέναμε. Οι She Wants Revenge παρουσίασαν δύο νέα, ακυκλοφόρητα κομμάτια, τα οποία αναμένεται, άγνωστο πότε, να αποτελέσουν μέρος ενός καινούργιου δίσκου. Μπιτάτο και φτιαγμένο για να χορεύεται το "See the Distance, See the Truth", πιο ενδιαφέρον μουσικά αλλά κάπως μονότονο το "Believe", δεν ανανεώνουν τον γνώριμο ήχο τους αλλά ήταν σίγουρα ευπρόσδεκτες προσθήκες στο ρόστερ τους. Το πρώιμο φινάλε έπεσε με τη "Rachael" κάνοντας σαφές πως τα δυνατά τους χαρτιά τα κρατούν για το encore.


Πράγματι, η πεντάδα επέστρεψε στη σκηνή με τις ιαχές να κορυφώνονται μόλις χτύπησε το πρώτο high hat για το "She Will Always Be A Broken Girl". Οι παλμοί ανέβηκαν στο "Suck It Up" και το "Out of Control" εξελίχθηκε σε χορευτικό παραλήρημα. Εντυπωσιασμένος ο Warfield από την άψογη απομνημόνευση των στίχων εκ μέρους μας, μας κάλεσε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί και μας έστρεψε το μικρόφωνο στο στίχο "Oh my god, it’s my favourite song", που ακούστηκε ως μία κραυγή. Το φινάλε έπεσε φυσικά με το ακραία σέξι "Tear Υou Apart", όπου "our knees got week": εκτός από την πολύ καλή εκτέλεση, η μπάντα το επέκτεινε με ένα instrumental break όπου κιθάρα του frontman πήρε φωτιά. Στο τελευταίο "Tear You Apart" που ακούστηκε, δεν χωρούσε πια να ειπωθεί τίποτα άλλο. 

Περισσότερες πληροφορίες

Gagarin 205 Live Music Space

Λιοσίων 205 (στάση μετρό Αττική)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Πού ταξιδεύουν οι Πυξ Λαξ αυτό το καλοκαίρι;

Δείτε τις στάσεις της περιοδείας τους, που ξεκινά από το Παναθηναϊκό Στάδιο.

28/04/2024

Viva la musica! Στο καλειδοσκόπιο του συναυλιακού καλοκαιριού

Η αλήθεια είναι ότι αυτό το καλοκαίρι δεν έχει "κάτι για όλους". Mας αποζημιώνει όμως με πληθώρα διεθνών καλλιτεχνών που έρχονται στην Αθήνα φορτσάτοι.

Ξεκινά η προπώληση για την "Τόσκα" του Τζάκομο Πουτσίνι στο Ηρώδειο

Η "Τόσκα" του Τζάκομο Πουτσίνι, σε σκηνοθεσία, σκηνικά και κοστούμια του Ούγκο ντε Άνα, είναι η πρώτη μεγάλη καλοκαιρινή όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού για το 2024.

Οι Mathame σε ένα εκρηκτικό πάρτι μελωδικής techno

Oι Matteo και Amadeo Giovanelli στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού.

Το "Piaf! The Show" έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού

Όλα τα λατρεμένα τραγούδια της απόλυτης ντίβας θα μάς ταξιδέψουν στους σταθμούς της πολυτάραχης ζωής της, υπό την ερμηνεία της Nathalie Lermitte.

Μία συναρπαστική μουσικά "Σταχτοπούτα" & μία σπουδαία τσελίστα (Εμμ. Μπερτράν) στο "Ολύμπια"

Οι δύο πολύ ωραίες βραδιές, που απόλαυσαν οι φιλόμουσοι σε διάστημα μόλις ενός μήνα στο "Ολύμπια" Δημοτικό Μουσικό Θέατρο της Αθήνας, έδωσαν τροφή για σκέψη όσον αφορά τις προοπτικές και τη θέση του θεσμού στα μουσικά μας πράγματα.

Release Athens 2024: Beak> και Mount Kimbie την ίδια μέρα με τους Massive Attack

Το συγκρότημα του Geoff Barrow, των μοναδικών Portishead, και το λονδρέζικο γκρουπ σε μια από τις πιο απολαυστικές βραδιές του φετινού καλοκαιριού.