Γιορτινή συνάντηση μικρών επιστημόνων στο Μουσείο Πειραμάτων

Οι Κυριακές των παιδιών γεμίζουν με ψυχαγωγικά προγράμματα και δημιουργικά πειράματα.

ESCAPE 4.12.jpg

Την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου το Μουσείο Πειραμάτων υποδέχεται το πιο εορταστικό και επιστημονικό πρόγραμμα. Καθώς η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων πλησιάζει, τα συνηθισμένα αντικείμενα των γιορτών γίνονται υλικά για πειράματα. Ψυχαγωγία και μάθηση συνδυάζονται, πάντα με την υπογραφή του Μουσείου Πειραμάτων.

Τα τμήματα Junior Science απευθύνονται σε πολύ μικρούς επιστήμονες 4-6 ετών, μαζί με τους γονείς τους, ενώ τα υπόλοιπα προγράμματα σε παιδιά 7 ετών και άνω, ανάλογα με τη θεματολογία τους. Για τους πιο μεγάλους επιστήμονες 8-12 ετών, το Μουσείο Πειραμάτων Αγίου Δημητρίου διαθέτει το πρώτο Science Escape Room με πειράματα φυσικής, χημείας και βιολογίας. Το σενάριο μυστηρίου και γνώσης "Thomas Edison Edition”, μέσα στο ρεαλιστικό σκηνικό του σπιτιού του μικρού Θωμά, μάς καλεί να απαντήσουμε στο κρίσιμο ερώτημα: "Τελικά, επιστήμονας γεννιέσαι ή γίνεσαι;".

Χριστουγεννιάτικα Πειράματα - Junior Science

Την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου, στο Μουσείο Πειραμάτων Αγίου Δημητρίου, οι επιστήμες φορούν τα γιορτινά τους και τα χριστουγεννιάτικα πειράματα κάνουν τα συνηθισμένα αντικείμενα των γιορτών να αλλάξουν χρήση και να γίνουν αφορμή για ανακαλύψεις. Κυκλώματα από χριστουγεννιάτικα λαμπάκια, μικροσκόπια, πειράματα χημείας μετατρέπουν τους συμμετέχοντες σε μικρούς εφευρέτες.

Ώρες διεξαγωγής: Junior Science, 4-6 ετών: 11 π.μ. - 12 μ.μ. & 12.30-1.30 μ.μ. & για παιδιά 7-11 ετών: 12.15-1.30 μ.μ.

The Science Escape Room – Thomas Edison Edition: Επιστήμονας γεννιέσαι ή γίνεσαι;

Οι μικροί συμμετέχοντες πρέπει να βοηθήσουν το νεαρό Θωμά να ανακαλύψει εάν είναι ή όχι απόγονος του Thomas Edison. Εξασκούν την παρατηρητικότητά τους, αξιοποιούν τις γνώσεις τους, κερδίζουν νέες μέσα από πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας και τελικά φθάνουν στην αλήθεια.

Η δραστηριότητα έχει ψυχαγωγικό, αλλά και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και είναι σχεδιασμένη με τα χαρακτηριστικά δράσης ενός escape room, χωρίς όμως το άγχος της εξόδου από οποιονδήποτε κλειστό χώρο!

Για παιδιά 8-12 ετών | Ώρες διεξαγωγής: 11 π.μ. - 12 μ.μ.