
Είναι μάλλον σπάνιο να βλέπουμε πια -σε αντίθεση με την πραγματική ζωή- τη drinks culture να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μικρή οθόνη - συνήθως περιορίζεται σε ένα μπαρ στο background ενός ραντεβού (ή ενός χωρισμού), ή σε κάποιον χαρακτήρα που το παράκανε με το ποτό για χάρη της πλοκής.
Φέτος, όμως, αυτό φαίνεται κάπως να αλλάζει, κι αυτό γιατί το Netflix μας σέρβιρε δύο νέες σειρές με επίκεντρο το ποτό και την κουλτούρα γύρω από αυτό: Μιλάμε ασφαλώς για το Black Rabbit και το House of Guinness.
Μετά το The Bear, που άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τη γαστρονομία στην τηλεόραση, είναι ξεκάθαρο ότι τα shows που φωτίζουν την πραγματικότητα πίσω από τη μπάρα ή την κουζίνα, μπορούν να έχουν επίδραση και να αφήσουν αποτύπωμα. Κάποιες φορές με τον καλό τρόπο, άλλες πάλι αποκαλύπτοντας τη σκοτεινή πλευρά του industry.
Πέρσι, το Baby Reindeer, επίσης στο Netflix, έδειξε μέσα από την ιστορία ενός bartender που πέφτει θύμα stalking κάτι που ο "έξω κόσμος" δεν καταλαβαίνει πάντα: Ότι το bartending είναι ένα επάγγελμα που σε κάνει "αιχμάλωτο" του χώρου σου με τρόπους που ελάχιστες άλλες δουλειές το κάνουν.
Πριν λίγες εβδομάδες, είδαμε αρχικά το Black Rabbit. Στην εν λόγω σειρά, ο Jude Law υποδύεται τον ιδιοκτήτη ενός upscale μπαρ-εστιατορίου στο Μανχάταν, που διαθέτει και VIP cocktail lounge και βρίσκεται στο κατώφλι μεγάλης επιτυχίας. Όλα πάνε καλά μέχρι που εμφανίζεται ο αδερφός του (Jason Bateman) και μαζί με αυτόν καταφθάνει και η αναπόφευκτη αναστάτωση. Η φάση; Το The Bear συνάντησε το νεοϋρκέζικο nightlife drama. Fun fact: Το Black Rabbit είναι το όνομα μίας πραγματικής παμπ στο Μπρούκλιν, που δεν έχει ασφαλώς καμία επίσημη σχέση με τη σειρά.
Και έπειτα, ήρθε το House of Guinness. Από τον δημιουργό του Peaky Blinders, η σειρά ακολουθεί τα τέσσερα ενήλικα παιδιά της οικογένειας Guinness που, μετά τον θάνατο του πατέρα τους, κληρονομούν τη διάσημη ζυθοποιία και όλα τα κοινωνικοπολιτικά ντράβαλα που έρχονται μαζί της. Σκέψου κάτι σαν το Succession, αλλά στη Δουβλίνο του 1860, με επίκεντρο μια από τις πιο εμβληματικές μάρκες μπίρας στον κόσμο.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.