
Πολύ συχνά, ταινίες και σειρές επανανοηματοδοτούν τραγούδια του παρελθόντος, φέρνοντάς τα στο σήμερα. Σκεφτόμαστε το "Murder on the Dancefloor" της Sophie Ellis-Bextor που έγινε viral μετά από το "Saltburn", όπου ένας γυμνός Μπάρι Κιόγκαν χόρεψε με την ένταση στο φουλ μέσα στη νεοαποκτηθείσα του έπαυλη. Τέτοιου είδους παραδείγματα υπάρχουν παντού στο Netflix, για όσους έχουν μάτια να τα δουν (από εμβληματικές σκηνές με ύμνους του παρελθόντος και τίτλους αρχής έως ορχηστρικές επανεκτελέσεις που ανέβασαν τα streams κατακόρυφα). Συγκεντρώσαμε έξι από τις αγαπημένες μας περιπτώσεις που έπαιξαν ξανά και ξανά στο ίντερνετ.
"Wednesday"
Ο χορός της Γουένσντεϊ (Τζένα Ορτέγκα) από τη σειρά του Τιμ Μπάρτον έγινε viral, επαναφέροντας, στην πραγματικότητα, δύο τραγούδια που είχαμε καιρό να ακούσουμε. Παρακολουθώντας στη σειρά, ακούμε το "Goo Goo Mack" των Cramps να συνοδεύει τον εκκεντρικό χορό της Ορτέγκα, ο οποίος έγινε αμέσως viral. Ωστόσο, μία σειρά από επεξεργασμένα βίντεο στο TikTok χρησιμοποίησαν το τραγούδι της Lady Gaga, "Bloody Mary", το οποίο και επικράτησε στο ίντερνετ.
"Stranger Things"
Στη λίστα με τα τραγούδια που μπορούν να σώσουν τον κόσμο, το "Stranger Things" έχει να προσθέσει δύο διαμετρικά αντίθετες αλλά εξίσου σωστές επιλογές: το "Running Up That Hill" της Kate Bush, που βοήθησε την Μαξ να ξεφύγει από τον Vecna, αλλά και το "Master of Puppets" των Metallica, σε ένα εντυπωσιακό σόλο αντιπερισπασμού από τον Έντι στο φινάλε της τέταρτης σεζόν. Αν το σκεφτούμε λίγο, ο Vecna έχει κάνει περισσότερα για τη μουσική σκηνή από οποιονδήποτε άλλο κακό σε σειρά: το τραγούδι της Bush έχει αυτή τη στιγμή παραπάνω από 1 δισεκατομμύρια streams στο Spotify.
"Bridgerton"
Το soundtrack της επιτυχημένης σειράς είναι γεμάτο με "διαμαντάκια" της ποπ κουλτούρας στις ορχηστρικές instrumental εκδοχές τους. Στην δεύτερη σεζόν της σειράς έκανε την εμφάνισή του το "Material Girl" της Madonna, καταφέρνοντας να αναβιώσει την επιτυχία που γνώρισε το 1984, όταν και πρωτοκυκλοφόρησε, και να φτάσει την πρώτη θέση στο αμερικάνικο TikTok Top Tracks chart.
"Russian Doll"
Ένα αταίριαστα feelgood τραγούδι χρησιμοποιήθηκε από τη σειρά "Russian Doll" για να ντύσει τον επαναλαμβανόμενο εφιάλτη της πρωταγωνίστριας, η οποία έχει κολλήσει σε μία χρονική λούπα, βιώνοντας ξανά και ξανά το βράδυ των γενεθλίων της (και τον επικείμενο θάνατό της). Το "Gotta Get Up" του Harry Nilsson σηματοδοτούσε την επανέναρξη του υπαρξιακού εφιάλτη της Νατάσα Λιόν και κατάφερε να ανεβάσει τα streams του κατά 3000% σε Apple Music και Spotify.
"Emily in Paris"
Το "Emily in Paris" έφερε στις μικρές οθόνες μας πολλά πράγματα που πιθανώς να θέλαμε να ξεχάσουμε, όπως τις κλισέ απεικονίσεις των Γάλλων, την στερεοτυπική αμερικανική άγνοια για οτιδήποτε βρίσκεται έξω από τα σύνορα της χώρας τους και τους influencers. Ωστόσο, μαζί έφερε το "Non, Je ne Regrette Rien" της Edith Pliaf - τι πιο γαλλικό; Το τραγούδι σημείωσε περισσότερα από 680.000 streams στην Αμερική μετά από την κυκλοφορία της σειράς, ενώ κατάφερε να κατακτήσει την έκτη θέση στη λίστα του Billboard με τα τραγούδια με τις υψηλότερες ψηφιακές πωλήσεις παγκοσμίως.
"Black Mirror"
Στην ουσία, το "Anyone Who Knows What Love Is (Will Understand)" της Irma Thomas πρωτοεμφανίστηκε στο "Black Mirror" πριν το Netflix μπει στην παραγωγή της σειράς. Ωστόσο, μετά από το δεύτερο επεισόδιο, "Fifty Million Merits", έγινε ένας άτυπος "ύμνος" της σειράς, επιστρέφοντας στα επεισόδια "White Christmas", "Crocodile", "Rachel, Jack and Ashley Too". Ενώ στην αρχική του κυκλοφορία, πίσω στο 1966, δεν είχε τραβήξει την προσοχή των μουσικόφιλών, μετά το "Black Mirror" οι ακροάσεις του αυξήθηκαν σε όλες τις πλατφόρμες, δίνοντάς του ένα μέρος σε μία γωνία της ποπ κουλτούρας.