'Είμαστε Όλοι Νεκροί' ή όταν το Walking Dead συναντά το Euphoria

Η κορεάτικη σειρά που βλέπουν όλοι στο Netflix περιπλέκει ζόμπι με προβληματισμένους έφηβους.

Είμαστε Όλοι Νεκροί

Σε περίπτωση που δεν το έχεις αντιληφθεί, η πιο δημοφιλής σειρά του (ελληνικού) Netflix αυτή τη στιγμή είναι το "Είμαστε Όλοι Νεκροί" (All Of Us Are Dead ο αγγλικός τίτλος), που πιστοποιεί δύο πράγματα: Η Κορέα είναι ακόμη εδώ και οι post-apocalyptic παραγωγές έχουν πάντοτε ενδιαφέρον. Ειδικά αυτές με τα ζόμπι

Η σειρά

Το "All of Us Are Dead" -που βασίζεται στο νοτιοκορεάτικο διαδικτυακό κόμικ "Now at Our School"- και το πρώτο επεισόδιό του ανοίγουν με μία ομάδα νεαρών νταήδων να ξυλοκοπούν έναν συμμαθητή τους, μέχρι το χείλος του θανάτου (του).

Μία βάναυση εικόνα που όμως παίζει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας και είναι μία σαφής παραβολή για τη μάλλον πιο συνηθισμένη σκηνή σε οποιαδήποτε ταινίες ή σειρά με ζόμπι. Κάποιος να κοπανάει με μανία κάποιον, για να μη φαγωθεί. 

Δεν είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που οι fans του genre έχουν κάτι καινούριο να δουν, με τους παραγωγούς να προσπαθούν να δώσουν μία φρέσκια πνοή. Συχνά, το πρόβλημα είναι η έλλειψη πρωτοτυπίας - αυτή ήταν και η μεγάλη παγίδα που από ένα σημείο και μετά εγκλώβισε και το "The Walking Dead". "Kingdom","Z-Nation", "Reality Z", "Army of the Dead", "Zombie Detective" και "Train To Busan" είναι μόνο μερικές από αυτές που έκαναν το ίδιο.

Στο 'Είμαστε Όλοι Νεκροί', μία ομάδα μαθητών δίνει αγώνα επιβίωσης όταν μία επιδημία που μετατρέπει άπαντες σε πεινασμένους νεκρο-ζώντανους ξεσπά αρχικά στο σχολείο και στη συνέχεια επεκτείνεται στην ευρύτερη περιοχή της Χιουσάν. Τα γνωστά δηλαδή.

Να το δεις ή όχι;

Τι ξεχωριστό φέρνει; Όπως όλες οι καλές προσπάθειες με ζόμπι, επικεντρώνεται και αυτό, πέρα από τις σάπιες σάρκες, στο εξίσου σάπιο σαρκίο κάθε διεφθαρμένης ή προβληματικής κοινωνίας. Το οποίο με τη σειρά του δημιουργεί πολλά περισσότερα προβλήματα. 

Ευτυχώς για τη δράση και τον ρυθμό του, επιστρατεύεται ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της κορεάτικης pop κουλτούρας: Τα ζόμπι εδώ έχουν πόδια και τρέχουν. Δεν αφορά όμως μόνο το πρακτικό σκέλος αυτό: Κάποιος που ερμηνεύει με κοινωνιολογική ματιά τέτοιου είδους προσπάθειες, θα αντιληφθεί τη σαφή κριτική σε θέματα καταναλωτισμού (όλοι 'τρέχουν' να αγοράσουν κάτι νέο), κοινωνικών τάξεων (όλοι 'τρέχουν' για να ανέβουν) και ανταγωνισμού (όλοι 'τρέχουν' στο γραφείο για να προσπεράσουν ιεραρχικά κάποιον άλλο) στη σύγχρονη κοινωνία. Το Hyosan High School δεν είναι κάτι διαφορετικό. 

Υπάρχει και σε αυτό μία λανθασμένα δομημένη ιεραρχία στην οποία οι δυνατοί κάνουν bullying στους αδύναμους και οι πλούσιοι υποτιμούν τους φτωχούς. Αυτά αλλάζουν μετά το πρώτο δάγκωμα. Όπως λέει όμως και ο -υπεύθυνος για το μακελειό- κύριος Lee, "ένας οργανισμός δεν εξαρτάται από το μεταβολισμό του, αλλά τη θέλησή του να επιβιώσει". Ναι, πέρα από τα παραπάνω, έχει το κλασικό όσο και απαραίτητο gore horror στις κατάλληλες δόσεις, την ένταση και τα twists που χρειάζονται. 

Να το δεις λοιπόν; Φυσικά και να το δεις. Το visceral thrill πάντοτε θα τραβά τους θεατές στα ζόμπι-θεάματα. Όταν, δε, προστίθεται προσεκτικά και το κοινωνικό πρίσμα, τότε μπορούν να προκύψουν ακόμη και αριστουργήματα. Δε γνωρίζω αν το "Είμαστε Όλοι Νεκροί" θα εξελιχθεί σε τέτοιο αλλά σίγουρα θα διασκεδάσεις.

Πηγή: esquire.com.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

O Ντομινίκ Γουέστ λέει στους παραγωγούς του "The Crown" ότι έδωσαν τον ρόλο του Καρόλου στον λάθος άνθρωπο

Καθώς όλοι περιμένουμε τη νέα σεζόν ο Βρετανός ηθοποιός δηλώνει έκπληκτος, αφού ισχυρίζεται ότι δεν μοιάζει καθόλου στον Πρίγκιπα Κάρολο.

Τι έρχεται στο Netflix τον Μάιο

Όλες οι νέες σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ που έρχονται στην ελληνική πλατφόρμα του Netflix αυτόν τον μήνα.

Grace and Frankie: H τελευταία σεζόν και η cameo εμφάνιση της Ντόλι Πάρτον

Σήμερα ξεκινά η τελευταία σεζόν του Grace and Frankie. Τα κορίτσια επανέρχονται δριμύτερα και...περισσότερα.

Η Κορέα φέρνει το δικό της "Casa de Papel" στο Netflix

"Η Τέλεια Ληστεία: Κορέα": Δείτε το τρέιλερ του κορεάτικου ριμέικ της δημοφιλέστατης ισπανικής σειράς της πλατφόρμας.

Το πρόγραμμα προβολών Séance στον "Αμαζόνιο"

Στο πλαίσιο του προγράμματος Extra Muros και της ατομικής έκθεσης του Δημήτρη Τσουμπλέκα "Αμαζόνιος", το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) παρουσιάζει το πρόγραμμα προβολών Séance στον χώρο του εργαστηρίου του Νίκου Κεσσανλή και της Χρύσας Ρωμανού.

Γνωριμία με τους "Βασιλείς της Ηπείρου" στη "Μηχανή του Χρόνου"

Η εκπομπή του Cosmote History HD έχει ως θέμα δύο αδέρφια μιας αγροτικής οικογένειας, που μέσα σε λίγα χρόνια έγιναν δύο από τους πιο αδίστακτους λήσταρχους του μεσοπολέμου.