Δεν είναι ότι ξαφνικά αποφασίσαμε να γίνουμε πιο ευγενικοί με τα σελέμπριτι, αλλά το «The Music School» έχει σοροπιαστή γλύκα και, φυσικά, τις αποκαλυπτικές φωνητικές ικανότητες των παιδιών. Μια διευκρίνιση όμως: όπως δεν τσιμπάμε με το αμφιλεφόμενο σταριλίκι των χορευτών του «DWTS», έτσι δεν τσιμπάμε με το δέος που εκφράζουν οι δάσκαλοι του «The Music School» απέναντι στους μαθητές τους. Κρατώντας τις ισορροπίες, το «The Music School» έκλεισε το στόμα των εκ των προτέρων επικριτών του, αλλά δεν απαντά καθαρά στο ερώτημα τι ακριβώς επιβραβεύει. Σίγουρα είναι αξιοθαύμαστη η ακουστική μνήμη και αποτύπωση της Κατερίνας που έκανε την Ευρυδίκη να δακρύσει όταν τραγούδησε τα «Δειλινά». Αλλά τους μεγάλους τραγουδιστές όπως η Μοσχολιού τους φτιάχνουν το πάθος και τα βιώματα, κι αυτά η μικρή (ευτυχώς) δεν τα διαθέτει, γιατί είναι νωρίς για να βλέπει να… μαραίνονται γύρω τα λουλούδια και να φυτρώνει χορτάρι στην πόρτα!
Είναι ευκολότερο για τα παιδάκια (και για τις μανούλες) να ταυτιστούν με τον Άντονι και την Άντρια απ’ ό,τι με τον Τριαντάφυλλο και τη Νίκη Κάρτσωνα. Γι’ αυτό στην κυριακάτικη μάχη ανάμεσα στο «The Music School» που έκανε ένα βραδυφλεγές ξεκίνημα και στο σιγουράκι από προηγούμενες σεζόν «Dancing With the Stars» το πρώτο βγαίνει κερδισμένο σε εντυπώσεις – και σε απόλυτο αριθμό τηλεθεατών τις δύο τελευταίες Κυριακές. Όσα μετάλλια κι αν έχει προσφέρει η Μορφούλα Ντώνα στη γυμναστική κι όσο παθιασμένα κι αν έχουμε τραγουδήσει στα μπουζούκια το «Κερνάω» του Πετρέλη, η εικόνα τους να χορεύουν πάσο ντόμπλε δεν συγκρίνεται με τίποτα μ’ εκείνη του Γιώργου Θεοφάνους να στάζει μέλι μιλώντας στα πιτσιρίκια του παιδικού μουσικού talent show. Στην πέμπτη του σεζόν, το «DWTS» έχει ξεφτίσει ως η συνήθεια που το κοινό λάτρευε να κανιβαλίζει στο Twitter. Γιατί –λυπούμαστε που θα στεναχωρήσουμε την κριτική επιτροπή του– αυτό ήταν πάντοτε, καθώς δεν θα μπορούσε να είναι ένα τηλεοπτικό Μπολσόι με χορευτές όπως ο Φάνης Λαμπρόπουλος και η Χριστίνα Αλούπη.