Ένα νεαρό ζευγάρι έβαλε βιολογικά βότανα του Ψηλορείτη σε κάψουλες... Nespresso

H Ίλια Ιωαννίδη και ο Νικήτας Κεφαλογιάννης συμπεριλήφθηκαν στην ελληνική λίστα "Forbes 30 Under 30" για το 2025 για τη δημιουργία της Teapsule.

Ίλια Ιωαννίδη, Νικήτας Κεφαλογιάννης © forbesgreece.gr

H Ίλια Ιωαννίδη και ο Νικήτας Κεφαλογιάννης, ένα νεαρό ζευγάρι με κοινό πάθος για την καινοτομία και την παράδοση, δημιούργησαν την Teapsule (χάρη στην οποία συμπεριλήφθηκαν στην ελληνική λίστα "Forbes 30 Under 30" για το 2025). Πρόκειται για μια ιδέα που γεννήθηκε μέσα από την παράδοση της ελληνικής γης και την καινοτομία του μοντέρνου κόσμου: βιολογικά ελληνικά βότανα από τον Ψηλορείτη (Γεωπάρκο της UNESCO) σε κομποστοποιήσιμη κάψουλα συμβατή με μηχανές Nespresso. Έχοντας οικολογική συνείδηση, επέλεξαν κάψουλα 100% από φυσικά υλικά, που αποσυντίθεται στο σπίτι σαν πορτοκαλόφλουδα που μεταμορφώνεται σε φυσικό λίπασμα.

Όλα ξεκίνησαν πριν από 3 χρόνια, όταν ο Νικήτας αποφάσισε να καταπολεμήσει τις αϋπνίες του πίνοντας μία κούπα χαμομήλι κάθε βράδυ. Όμως το βράσιμο του νερού, ο χρόνος εκχύλισης των 7-9 λεπτών και η αναμονή μέχρι να φτάσει μια επιθυμητή θερμοκρασία στάθηκαν εμπόδια στο να γίνει καθημερινή συνήθεια. Γνωρίζοντας την ευκολία της Nespresso, ο Νικήτας και η Ίλια ανακάλυψαν ότι οι προδιαγραφές της μηχανής (υψηλή πίεση των 19 bar και νερό στους 80°C) συν το αεροστεγές περιβάλλον της κάψουλας έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνο τη μείωση χρόνου προετοιμασίας από 10 λεπτά σε 30 δευτερόλεπτα, αλλά πάνω απ’ όλα ιδανική εκχύλιση με ανώτερη γεύση. Ταυτόχρονα με τις σπουδές τους στο Lancaster University και στο LSE, την άνοιξη του 2023 κατάφεραν, στην πρώτη τους προσπάθεια, να εξασφαλίσουν μια επένδυση άνω των 300.000 ευρώ από Έλληνες angel investors από τον χώρο της ναυτιλίας, ποσό που επέτρεψε να αγοραστούν ποιοτικά μηχανήματα.

Από τον Απρίλιο του 2024 οι κάψουλες είναι διαθέσιμες για αγορά σε όλη την Ευρώπη μέσω του e-shop της εταιρείας, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα. Έχουν γίνει οι πρώτες εξαγωγές από διανομείς στη Βόρεια Αμερική και στη Γαλλία και σύντομα θα ακολουθήσουν Νορβηγία και Ρωσία. Εντός της Ελλάδας το προϊόν έχει υιοθετηθεί από σημαντικά ελληνικά εστιατόρια, που είναι μέρος μιας προσπάθειας να διαφοροποιηθούν οι τρόποι απόλαυσης των αφεψημάτων ως ζεστά ή κρύα ροφήματα, στη μαγειρική, σε κοκτέιλ ή ακόμα και σε ολοκληρωμένο pairing.

Σύντομα θα προστεθούν συμπληρωματικά κρητικά βότανα, πάντα μονοποικιλιακά και διπλοποικιλιακά, πιστά στη φιλοσοφία της εταιρείας. Αργότερα θα ακολουθήσουν μαύρο και πράσινο τσάι από την Ιαπωνία, αφού, εξάλλου, η Ίλια έχει ρίζες από εκεί και είναι σημαντικός εξαγωγικός στόχος για την Teapsule.

Πηγή: forbesgreece.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Στην επέτειο του "Όχι" λέμε "Ναι" στις ελληνικές γεύσεις

Την 28η Οκτωβρίου, μετά την παρέλαση και τους εορτασμούς της εθνικής μας γιορτής, στρώνουμε τραπέζι με γευστικό σύμμαχο τις μοναδικές προσφορές των σούπερ μάρκετ Μασούτης.

We are hiring! Editor @ athinorama

Το ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ αναζητά δημοσιογράφο με ενδιαφέρον για την πόλη και τον πολιτισμό.

Η Βουλή συζητά για τη ζωή και το έργο του πρωτοπόρου Κωνσταντίνου Δοξιάδη

Μια σειρά εκδηλώσεων στο πλαίσιο του κύκλου "Πρόσωπα Άξια Τιμής".

Τι θα κάνεις αυτό το Σαββατοκύριακο στην πόλη

Συναυλίες, bars, World Pasta Day και όλα όσα σε περιμένουν στην πόλη τις επόμενες μέρες.

Όλα τα δωρεάν πράγματα που μπορείς να κάνεις στην Αθήνα τις επόμενες ημέρες

Φεστιβάλ ασιατικού φαγητού, προβολή μιας θρυλικής ταινίας, μουσεία για την 28η Οκτωβρίου, events για το Χάλογουιν και μερικά ακόμη πραγματάκια με ελεύθερη είσοδο.

Το 4ο ετήσιο συνέδριο της "Defence for Children International Greece" είναι γεγονός

Θέμα του φετινού συνεδρίου είναι η μετάβαση από την παιδική προστασία στη δικαιοσύνη.