Όλγα Κεφαλογιάννη: "Κεντρικός στόχος για την επόμενη δεκαετία είναι ισχυρός, ανταγωνιστικός, βιώσιμος τουρισμός"

Τέσσερις κεντρικές δεσμεύσεις -στόχους- με συγκεκριμένες δράσεις για την εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού έθεσε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης στην Βουλή.

Τουρισμός

Τέσσερις κεντρικές δεσμεύσεις -στόχους- με συγκεκριμένες δράσεις για την εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού έθεσε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης στην Βουλή.

Προσδιόρισε ότι κεντρικός στόχος για την επόμενη δεκαετία είναι "ισχυρός, ανταγωνιστικός, βιώσιμος τουρισμός, που σημαίνει ισχυρή και ανταγωνιστική οικονομία, εισόδημα, θέσεις εργασίας, κοινωνική συνοχή.  Όλα αυτά όμως, πάντα με το μυαλό στο μέτρο που δεν πρέπει να χαθεί. Στις αναγκαίες ισορροπίες που πρέπει να ακολουθούν όλες τις πολιτικές μας. Η βιωσιμότητα και  η αειφορία,  είναι οι κεντρικές μας προτεραιότητες".

Οι στόχοι

Εξειδικεύοντας η υπουργός είπε πως παραμετρικά οι στόχοι είναι 4 και έχουν ως εξής: η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη με ολοκλήρωση της διασύνδεσης προορισμών και διάχυση επισκεπτών σε όλη τη χώρα, ο εμπλουτισμός και διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, η ενίσχυση της εικόνας και της ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές περιβάλλον και η αναβάθμιση της εθνικής τουριστικής εκπαίδευσης.

Όπως τόνισε η κ. Κεφαλογιάννη  "οι στόχοι υπάγονται σε ένα ευρύτερο σχέδιο  συγκροτημένο, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο, που απαντάει σε όλες τις μεγάλες ή μικρές προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο τουρισμός στο παρόν και στο μέλλον. Ένα σχέδιο, που αφορά και σχετίζεται άμεσα με τις στρατηγικές επιδιώξεις της κυβέρνησης μας. Γιατί ο ελληνικός τουρισμός, αποτελεί ένα μεγάλο και κρίσιμο κομμάτι μιας ευρύτερης στρατηγικής".

Προκλήσεις

Η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι ο ελληνικός τουρισμός ενταγμένος πρωταγωνιστικά στο διεθνές περιβάλλον έχει να αντιμετωπίσει κεντρικές προκλήσεις μεταξύ των οποίων οι εξής:

  1. Την κλιματική αλλαγή, γιατί κάθε χρόνος που περνάει,  θα επηρεάζει το που και το πώς θα ταξιδεύουμε,
  2. Τον υπερτουρισμό και τα σημαντικά προβλήματα που δημιουργεί στη ζωή πολλών ανθρώπων, στη λειτουργία πολλών προορισμών, αλλά και στο ίδιο το τουριστικό μας προϊόν,
  3. Τα κρίσιμα εργασιακά ζητήματα, που συσσωρεύονται και αναζητούν επείγουσες λύσεις.
  4. Τη ρύθμιση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, που θα πρέπει να βρεθεί πολύ σύντομα, ένας τρόπος να κρατηθεί το μέτρο και η ισορροπία,
  5. Την εναρμόνιση με τις ψηφιακές εξελίξεις που είναι ραγδαίες και που επηρεάζουν ήδη όλη την αλυσίδα του τουριστικού προϊόντος,
  6. Τη διαφοροποίηση τάσεων και προτιμήσεων ταξιδιωτών, ιδιαίτερα στην μεταπανδημική εποχή,
  7. Τον έντονο ανταγωνισμό που επανακάμπτει.

Κλείνοντας την ομιλία της η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε τόνισε ότι "στον τουρισμό, θα προχωρήσουμε σε τολμηρή μεταρρυθμιστική πολιτική που θα ανταποκρίνεται στις νέες, επιτακτικές ανάγκες. Ας κινηθούμε δυναμικά λοιπόν. Ας εμπιστευτούμε το πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο του ελληνικού τουρισμού. Τους επιχειρηματίες του, τους εργαζόμενους του, την τεχνογνωσία που παράγεται, τους νέους ανθρώπους που ξέρουν να δημιουργούν, όλους και όλες που αποτελούν τους συνεχιστές μια μεγάλης διαδρομής, μιας σπουδαίας τουριστικής παράδοσης".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

"Γεύσεις και Μνήμες": Η Άντζελα Γκερέκου μάς ξεναγεί στις γεύσεις της Κέρκυρας

Ένα γαστρονομικό ημερολόγιο που φέρνει στο φως την ψυχή της Κέρκυρας μέσα από αυθεντικές γεύσεις, μνήμες και εικόνες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/05/2025

Έρχεται 24ωρη λειτουργία του Μετρό;

Το ενδεχόμενο να λειτουργεί το Μετρό της Αθήνας όλο το 24ωρο συγκεκριμένες μέρες εξετάζει το Υπουργείο Μεταφορών, με στόχο τη διευκόλυνση της νυχτερινής μετακίνησης και την ενίσχυση της αστικής κινητικότητας.

Λένε πως αυτός ο καφές ίσως εκθρονίσει τον Freddo Espresso

Τι ακριβώς απειλεί τον εθνικό μας καφέ στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Γιατί τρέχουμε αυτό το Σάββατο;

Δείτε τι ετοιμάζουν οι adidas Runners Athens για τη Γιορτή της Μητέρας.

Πόσα ποτήρια κρασί βγάζει μια φιάλη;

Μάλλον πρόκειται για μια περίπλοκη ερώτηση.

Αξέχαστα καλοκαιρινά ραντεβού στο Swim Club του Ace Hotel

Αντίστροφη μέτρηση για τα μοναδικά θερινά events του ξενοδοχείου.

Μήπως το Καλλιμάρμαρο κινδυνεύει να γίνει πολυχώρος lifestyle;

Πόσο μπορεί να αντέξει ένας ιστορικός χώρος πριν χάσει την αυθεντικότητά του και γιατί πρέπει να δοθεί προσοχή στο πρόσφατο... πολιτιστικό φαινόμενο.