Tο Αθηνόραμα αναζητά:
Γραμματειακή Υποστήριξη / Εξυπηρέτηση πελατών για το αθηνόραμα Club
Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Αρχειοθέτηση
- Τήρηση αρχείων πελατών
- Καταχώριση παραστατικών
- Επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες
- Επικοινωνία και συνεργασία με λοιπά τμήματα της εταιρίας
- Οργάνωση και συμμετοχή σε management team meetings
- Λοιπές εργασίες γραμματειακής υποστήριξης που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του αθηνόραμα Club
Απαραίτητα προσόντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office ( Excel, Word, Power point) και χρήσης internet και email
- Γνώση επιπλέον εφαρμογών (πχ συστήματα CRM) θα συνεκτιμηθεί
- Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
- Ομαδικότητα, υπευθυνότητα, μεθοδικότητα & οργάνωση
- Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες
Πτυχίο ΑΕΙ θα συνεκτιμηθεί
Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης, παρέχει σταθερό μισθό και ασφάλιση
Για να αιτηθείτε για τη θέση παρακαλούμε να στείλετε email γράφοντας στο θέμα την ένδειξη "AC22E" στο jobs@athinorama.gr