Τι να περιμένουμε από το Wordle στη μετά New York Times εποχή

Προφανώς δεν έδωσαν 7ψήφιο αριθμό απλώς και μόνο για να το αποκτήσουν.

Wordle Tada Images / Shutterstock.com

Πριν από 9 χρόνια, ο Josh Wardle είχε μία ιδέα για να διασκεδάσει με τη σύντροφό του, η οποία λατρεύει τα λογοπαίγνια. Ο σπόρος του Wordle είχε ήδη μπει στο χώμα. Κατά τη διάρκεια του lockdown του 2020, ο μηχανικός τελειοποίησε την τεχνική που είχε σκαρφιστεί, δημιουργώντας ένα παιχνίδι βασισμένο σε παζλ εφημερίδων του οποίου στόχος ήταν να βρεθεί μία λέξη 5 γραμμάτων σε 6 προσπάθειες. Το Wordle πρωτοεμφανίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο και σε λιγότερο από δύο μήνες είχε ήδη 300.000 χρήστες.

Το μεγάλο άλμα βέβαια, πραγματοποιήθηκε πριν από περίπου ένα μήνα, όταν το παιχνίδι κατάφερε να ενσωματώσει τη δυνατότητα κοινοποίησης των αποτελεσμάτων του στο Twitter και το Facebook. Από εκείνη τη στιγμή, τα κοινωνικά δίκτυα κατακλύστηκαν από κίτρινα, γκρι και πράσινα τετράγωνα με τα οποία οι χρήστες προκαλούσαν ο ένας τον άλλον για να βρουν τη λέξη της ημέρας στον ελάχιστο δυνατό αριθμό προσπαθειών.

Έκτοτε, ήταν θέμα χρόνου να ενδιαφερθεί για το Wordle κάποια μεγάλη εταιρεία για να καρπωθεί την επιτυχία του. Στην προκειμένη περίπτωση, το αγόρασαν οι New York Times έναντι επταψήφιου χρηματικού ποσού. Για την ακρίβεια, ο Josh Wardle υπέγραψε συμφωνία με την εφημερίδα η οποία πλέον διατηρεί τα δικαιώματα εκμετάλλευσης και ανάπτυξης του παιχνιδιού. Εννοείται πως μεγάλη μερίδα του κόσμου αναρωτιέται γιατί (και ποιο ήταν) δε μάθαμε ποτέ το ακριβές ποσό που καταβλήθηκε για την εξαγορά.

 

Τι να περιμένουμε από το ανανεωμένο Wordle

Το ζήτημα που επίσης προκύπτει, είναι τι ακριβώς πρέπει να περιμένουν στο εξής οι φανατικοί χρήστες του παιχνιδιού. Ο ίδιος ο Wardle φρόντισε να ανακοινώσει ότι θα είναι υπεύθυνος για την προσαρμογή του στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Ως εκ τούτου, το πιο πιθανό είναι αργά ή γρήγορα να μην είναι πλέον διαθέσιμο στο δικό του domain, αλλά θα υπάρχει αποκλειστικά και μόνο σε εκείνο των New York Times.

Επίσης, από ό,τι φαίνεται -προς το παρόν τουλάχιστον- το παιχνίδι θα παραμείνει δωρεάν. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι New York Times έχουν μια ισχυρή βάση συνδρομητών χάρη στα χόμπι των χρηστών τους στα οποία έχουν επενδύσει: 'Ενα εκατομμύριο των εγγεγραμμένων χρηστών προέρχεται από τα παιχνίδια και ένα ακόμη ανήκει στους fans των συνταγών του, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο το Wordle από ένα σημείο και μετά να είναι προσβάσιμο μόνο από αυτούς. 

Πηγή: esquire.com.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Όλγα Κεφαλογιάννη: "Οι γυναίκες συνεχίζουν τον αγώνα για να κατακτήσουν τη θέση που τους αξίζει"

Η Υπουργός Τουρισμού βρέθηκε στην ημερίδα Women Who Dare: Οι Γυναίκες που αλλάζουν τον κόσμο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/04/2024

ΥΠΠΟ: Επεμβάσεις στερέωσης στο "Μικρό Ανάκτορο" της Κνωσού

Το "Μικρό Ανάκτορο" βρίσκεται στα βορειοδυτικά του ανακτόρου της Κνωσού, με το οποίο φαίνεται ότι συνδέονταν μέσω του λεγόμενου "Βασιλικού Δρόμου".

"Μέγα Σπήλαιο": Κρασί από την καρδιά του Χελμού στο πασχαλινό τραπέζι

Το Κτήμα Μέγα Σπήλαιο θα είναι συνοδοιπόρος μας με τρεις ετικέτες μία για κάθε πτυχή των γιορτινών μαζώξεων.

Πάσχα με Papagiannis Winery & 3 κρασιά που του πάνε γάντι!

Οι γιορτινές συναντήσεις του Πάσχα θέλουν και το κρασί τους και εσύ το έχεις με το παραπάνω.

Και είναι η "(Ρ)αμπελιά"! To 1o κρασί της νέας γενιάς του Οινοποιείου Χατζηδάκη

H single vineyard "Σαντορίνη" του Οινοποιείου Χατζηδάκη έχει ιδιαιτερότητες που την κάνουν "φλέρτυ" & το Πάσχα της "πάει".

"Caldera": Δοκιμάζοντας για το Πάσχα το κρασί της παλαιότερης Κάναβας της Σαντορίνης

Η ετικέτα "Caldera" ψιθυρίζει εκφραστικά την θηραϊκή οινική κουλτούρα με το πρώτο έτος κυκλοφορίας της να πραγματοποιήθηκε το 1974.

Πάσχα στο χωριό και Μάιος στη Βαμβακού Λακωνίας

Πεζοπορία, ρομποτική, αστροπαρατήρηση, massage, dj sets, μαγειρική και προγράμματα που φέρνουν όλη την οικογένεια κοντά, συμπληρώνουν ένα πλήρες ανοιξιάτικο πρόγραμμα δραστηριοτήτων που προτείνει η Vamvakou Revival.