Νίκος Βέρτης on top
Νέο είδωλο πλέον, ένας ακόμη Σαλονικιός που τον θέλει η πίστα, που ενθουσιάζει το κοινό. Και στο πρότυπο της εποχής: το αγόρι φιλαράκι. Μαζί του η Μάρω Λύτρα, ο Σταύρος Κωνσταντίνου, η Ρακέλ και άλλα παιδιά παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα καλής παραγωγής, ιδανικό για γλέντι. Άλλωστε το know how του «Posidonio» είναι δεδομένο.
Όπως έχουμε γράψει και παλαιότερα, ο Νίκος Βέρτης, κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη με το «Αστέρι μου», μας είχε δώσει αρχικά την εντύπωση μιας παρουσίας χαμηλών τόνων. Όμως αποδείχτηκε δυναμικό αουτσάιντερ. Είναι γεμάτος ενέργεια, χαρά, όρεξη να διασκεδάσει τον κόσμο, όπως ξέρουν οι Θεσσαλονικείς - αν και ο προκάτοχός του Πλούταρχος αποτελεί εξαίρεση σ' αυτό τον «κανόνα».
Η σκηνή του «Posidonio» ντύθηκε σκηνογραφικά σε στυλ «πλακέτες με ολοκληρωμένα κυκλώματα» και με οθόνες plasma. Κάποια στιγμή που ο Βέρτης πρέπει να κάνει την πρώτη του είσοδο, η ορχήστρα «κόβεται» εντυπωσιακά στα δύο, συρόμενη μπροστά σαν ακτινωτά πέταλα, ώστε να ανοίξει η μέση του πάλκου βγάζοντας άπλετο φως και τον σταρ. Τα μπαλέτα είναι του Θοδωρή Σπάθη με έξι χορεύτριες και δύο χορευτές, εις εκ των οποίων είναι νευρώδης μαύρος, κατά τη μόδα της εποχής.
Στο σχήμα, εκτός από τους αναφερθέντες, συμμετέχουν και οι Μαρίνα Χανδρή, Ντίνα Χρονά, ο Ριβέρα, πάντα, και άλλα παιδιά. Η καλλιτεχνική διεύθυνση είναι του Ντίνου Γεωργούντζου.
Λοιπόν, η Μάρω Λύτρα αποδεικνύει για μία ακόμα φορά ότι είναι άξια τραγουδίστρια αλλά και entertainer - το τραγούδι της «Υπάρχει άλλη» είναι περιεκτικό σε lounge ποιότητες· ο Σταύρος Κωνσταντίνου («Δεν το αντέχω», «Το κουδούνι») ομοίως και το κοινό δείχνει ότι τους έχει ήδη αγαπήσει. Η Ρακέλ, σχεδόν μόνιμη στα σχήματα του «Posidonio», είναι πριν απ' όλα show woman συνδυάζοντας χορό και τραγούδι - και μας επεφύλαξε και μια ευχάριστη αλλαγή τραγουδώντας με βραζιλιάνικο αέρα τι άλλο από το «Brazil». Στο παιχνίδι του show πάντα και ο πολύ μοντέρνος Ριβέρα με το club-style του και τη μεγάλη σκηνική άνεση. Μας άρεσε πολύ και η Ντίνα Χρονά με το μέτζο λαϊκό της λαρύγγι, που ισορροπεί την ποπ-λαϊκή κατάσταση προσθέτοντας και μια δόση από σέρτικο. Ικανή και η Μαρίνα Χανδρή.
Πρώτη ζώνη προγράμματος με απ' όλα - Χατζηγιάννη, Τερζή, Πρωτοψάλτη, Βανδή κ.λπ. Κλείσιμο με «My Number One». Νέα φάση, μπαλέτο, ύστερα φανφάρα και να ο Βέρτης, όπως είπαμε, ξεκινώντας με «Πώς τολμάς να με συγκρίνεις» εν μέσω μεγάλου ενθουσιασμού - τα κορίτσια απ' άκρη σ' άκρη στον εξώστη όρθιες τραγουδούν. Ακολουθεί το δυνατό σουξέ του «Πάμε ψυχή μου» αλλά και το «Όλα τα σ' αγαπώ» του Νότη. Θα πει το «Προαίσθημα» του Νταλάρα, μια ισπανική τσιγγάνικη ρούμπα, θα κάτσει για λίγο και σε σκαμπό, ενώ παρακάτω θα δώσει το σύνθημα για χορό, καθώς ο ίδιος φέρνει τις βόλτες του με κέφι. Ο κόσμος γρήγορα κατακλύζει την πίστα και ο Βέρτης θα δώσει ακόμα το «Αστέρι», το «Δώσ' μου λιγάκι σημασία» αλλά και το μαζωνακικό «Τέσσερις πήγε». Φεύγει, σειρά για τους υπόλοιπους να κρατήσουν το χορό και χαρήκαμε την Ντίνα Χρονά σε παλιό λαϊκό.
Στη δεύτερη εμφάνισή του ο Βέρτης, μαζί με τα καθιερωμένα σουξέ που περιμένει ο κόσμος, προσθέτει και «Σ’ το 'πα και σ’ το ξαναλέω», «Ανάθεμά σε, δε με λυπάσαι», τα «Δύο άλογα» του Σερ, αλλά και μερικά λαϊκά '60s που η Αθήνα τα έχει ξεχάσει (π.χ. «Σ' αγαπώ, σε πονώ όσο άλλος κανείς»). Με την ευκαιρία μάλιστα δύο νυφών to be, έριξε και έναν καλαματιανό, να το χορέψουν («Να ζήσει η νύφη κι ο γαμπρός). Σωστός.
Η νύχτα έχει πολύ δρόμο ακόμα, το γλέντι κρατάει.
INFOPOSIDONIO Λ. Ποσειδώνος 18, Ελληνικό, 2108941033, 35. Είσοδος με ποτό στο μπαρ € 15, φιάλη ουίσκι
€ 150 κομπλέ. Κλειστά Δευτ., Τρ.
Χάρης Καλογερόπουλοςhkalogeropoulos@athinorama.gr