Χατ Τρικ: "Τα κινητά είναι ό,τι πιο ντεκαυλέ έχει να προσφέρει η εποχή"

Ο Πέτρος Κεχαγιόπουλος (Πετρής), ιδρυτικό μέλος του «καταραμένου» punk rock trio από τη Θεσσαλονική, μιλάει στο «α» λίγο πριν τη συναυλία τους στον Λυκαβηττό.

Χατ Τρικ

Οι Χατ Τρικ μετράνε κάτι λιγότερο από μια εικοσαετία, και ενώ έχουν τον πιο φάλτσο τραγουδιστή, τον πιο ξεκούρδιστο κιθαρίστα και ένας ντράμμερ, είναι κάτι παραπάνω από μια punk rock μπάντα. Αυτό το καλοκαίρι, το "καταραμένο" τρίο από τη Θεσσαλονίκη, κατηφορίζει στην Αθήνα και το Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού, στο πλαίσιο των Rockwave Νights 2024, και υπόσχεται μια "πρωτόγνωρη ροκ εν ρολ εμπειρία βγαλμένη από την κόλαση". Λίγο πριν τη συναυλία τους την Κυριακή 30 Ιουνίου, ο Πέτρος Κεχαγιόπουλος (Πετρής), ιδρυτικό μέλος των Χατ Τρικ, μίλησε στο "α" για την ελληνική punk rock σκηνή, το άλμπουμ που θα ακολουθήσει τον "Γυμνό Βασιλιά" και το μόνο πράγμα που νοιάζει την μπάντα από τη γέννηση της μέχρι σήμερα: να παίζουν πανκ ροκ για να χορεύουν οι φίλοι τους.

Χατ Τρικ

Με μια γρήγορη αναδρομή στο 2005 και τις πρώτες μέρες των Χατ Τρικ, ποιες είναι οι πιο έντονες αναμνήσεις από εκείνη την περίοδο;
Για εμένα τα πρώτα χρόνια των Χατ Τρικ ήταν από τις καλύτερες εποχές τις ζωής μου. Όλα συνέβησαν στην Θεσσαλονίκη. Ζούσαμε στον απόηχο των G8 στην Χαλκιδική και των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα σε μια Ελλάδα που οι κυβερνώντες πρόλαβαν να μπουκώσουν το μυαλό και το στόμα των σκλάβων με δανεικό άρτο και ποδοσφαιρικά θεάματα. Έπαιζα με φίλους αληθινό ροκ εν ρολ χωρίς καμία υποψία για οποιαδήποτε επιτυχία . Η σκηνή τότε -τουλάχιστον μέσα στο μυαλό μας- ήταν ζωντανή και εμείς είχαμε καβαλήσει το κύμα . Ήταν μια εποχή που τα ζήσαμε όλα, όσο πιο αυτοκαταστροφικά μπορούσαμε, με θολές αναμνήσεις και πολύ ωραία μουσική. Θυμάμαι τα πρώτα μας live στην "Street Attack", όλα τα παιδιά και τις μπάντες της θεσσαλονίκης που παίζανε τότε, τις skinhead παρέες από την Αθήνα και τον Πειραιά και την πρώτη μας ηχογράφηση που ήταν τα πιο αληθινά Recordings που έχω κάνει στη ζωή μου.

Πώς βλέπετε την ελληνική punk rock σκηνή το '24;
Με τα κιάλια! Η ελληνική punk rock σκηνή έπαθε ό,τι και το παραδοσιακό Τάε Κβον Ντο.

Από το ’17 κι έπειτα παρατηρούμε μια αναβίωση της punk αισθητικής στη μουσική σκηνή του εξωτερικού, με πολλά και αξιόλογα γκρουπ. Που το αποδίδεις αυτό;
Καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς. Σίγουρα την αναβίωση δεν την είδαμε στο δρόμο αλλά στο YouTube. Περιμένω λοιπόν να κάτσει η μπίλια. Θα μάθουμε με τον καιρό αν είναι punk rockers ή YouTubers.

Γιατί δεν έχει περάσει στην Ελλάδα αυτή η τάση;
Περίμενε μέχρι το 2025.

​​​​Χατ Τρικ

Διάβαζα σε μια παλιότερη συνέντευξή σου ότι έχετε φάει πάρα πολύ cancel τα τελευταία 17 χρόνια. Πώς έχει επηρεάσει αυτό;
Το κοινό συνολικά και ο κάθε άνθρωπος που ασχολείται με το punk rock ξεχωριστά είναι έτοιμοι να σηκώσουν το δάχτυλο και να δείξουν, στοχοποιώντας οποιονδήποτε δεν καλύπτει τα εκάστοτε κριτήρια του εκάστοτε κριτή. Τελευταία έμαθα πώς για να είσαι punk πρέπει να είσαι φιλόζωος αλλά όχι με σκύλο ράτσας, χορτοφάγος, bisexual, αριστερός-ουμανιστής, ειρηνιστής, να καταδικάζεις τη βία από όπου και αν προέρχεται, να είσαι φεμινιστής και φυσικά… καλό παιδί. Μπορεί να μην είμαστε τίποτα από τα παραπάνω ή και όλα μαζί. Δεν πρόκειται να δώσουμε λογαριασμό σε καμιά ιερά εξέταση. Ποτέ δεν μας ένοιαζε να γίνουμε σημαία κανενός χώρου. Δεν μας πειράζει το cancel από έναν όχλο που τον έχουμε απορρίψει πρώτοι και που όλοι ξέρουμε πώς διασκεδάζει τα Σάββατά του: πατημένος στην κοκαΐνη, χορεύοντας τραπ.

Πώς γράφετε μουσική σήμερα;
Τα κομμάτια πάντα τα έγραφα εγώ γιατί ήταν πιο εύκολο για την μπάντα. Γλιτώναμε χρόνο στις πρόβες που δεν τις γουστάραμε και πολύ. Προτιμούσαμε να τα πίνουμε σε καμία ταβέρνα. Αυτό το σύστημα ακολουθεί η μπάντα μέχρι τώρα . Με λίγα λόγια γράφω τα κομμάτια με μια ακουστική κιθάρα. Τα παίζω στα παιδιά και μετά πάμε στούντιο τα βάζουμε όλα στο τέρμα και βγαίνει ότι είναι να βγει.

Ποιο είναι το εκείνο διακριτό χαρακτηριστικό που φέρνει ο καθένας στο τραπέζι;
Όλα τα παιδιά που πέρασαν από την μπάντα ήταν σπέσιαλ άτομα και αυτό μας έκανε από την πρώτη μέρα μια σπέσιαλ μπάντα. Ούτε καλά παίζουμε ούτε ωραίες φωνές έχουμε . Αλλά πως είπαν και οι Voodoo Gow Skulls "it’s only punk rock, all you have to do is be a punk".

Χατ Τρικ

Θα υπάρξει διάδοχος του "Γυμνού Βασιλιά";
Ναι! Τώρα είμαστε στα τελειώματα ενός νέου δίσκου. Ελπίζουμε να βγει μέσα στο καλοκαίρι.

Με τα social media τι σχέση έχετε;
Την χειρότερη. Καταλαβαίνω ότι είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας της μπάντας με το κοινό της και για αυτό έχουμε, αλλά μέχρι εκεί .

Τι ετοιμάζετε για τη βραδιά στον Λυκαβηττό, στις 30 Ιουνίου; 
Το βράδυ στο Λυκαβυττό θα κάνουμε το μόνο πράγμα που κάνουμε καλά στη ζωή μας: θα παίξουμε πανκ ροκ για να χορεύουν οι φίλοι μας. Θα παίξουμε, όπως πάντα, κομμάτια από όλους του δίσκους μας και ελπίζουμε αυτή τη φορά να καταφέρουμε να βάλουμε και μερικά ακουστικά τραγούδια στο setlist.

Τι συνιστά ένα καλό live για σένα;
Θέλουμε απλά να βλέπουμε το κόσμο να διασκεδάζει. Θέλουμε για δύο ώρες να βλέπει άλλο έργο. Παίζουμε ροκ εν ρολ τίμια από τα βάθη της ψυχής μας. Τα παιδιά στις συναυλίες μας πάντα το καταλάβαιναν.

Έστω ότι μπορούσε να αλλάξεις ένα πράγμα στα live, ποιο θα ήταν αυτό;
Έχουν αλλάξει πολλά από τις πρώτες μέρες αλλά σίγουρα τα κινητά είναι ότι πιο ενοχλητικό και ντεκαυλέ έχει να προσφέρει η νέα εποχή .

Δείτε όλες τις συναυλίες της εβδομάδας εδώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Αριστοφάνης

"Ο "Πλούτος" είναι η σάτιρα του νεοπλουτισμού και του λάιφ στάιλ" δήλωνε στη μεγάλη συνέντευξή του "α" ο τραγουδοποιός για την παράσταση που ανέβαζε στην Επίδαυρο το 2013.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΩΡΓΟς ΧΑΡΩΝΙΤΗς
22/10/2025

Το περιβόλι του τρελού, ο Διονύσης Σαββόπουλος και του ‘60 οι εκδρομείς

Ο Διονύσης Σαββόπουλος μιλά για τα ελληνικά 60s όταν ετοιμαζόταν να γιορτάσει τα 40 χρόνια από την κυκλοφορία του άλμπουμ του "Το περιβόλι του τρελού".

Ο Διονύσης Σαββόπουλος έφυγε αλλά οι χοροί ας κρατήσουν για πάντα

Αποχαιρετούμε τον Διονύση Σαββόπουλο, τον κορυφαίο των Ελλήνων τραγουδοποιών, τον αγαπητό Νιόνιο που δεν είναι πια μαζί μας.

"From Cabaret to Rock n' roll... and Αll that Jazz!": Μια λαμπερή μουσική παράσταση στο Τρένο στο Ρουφ

Η εποχή του ρετρό ζωντανεύει μέσα από μια παράσταση γεμάτη από ήχους και ρυθμούς από το 1890 ως το 1960.

Μάριος Στρόφαλης και Roman Gomez: Δυο μαέστροι του nuevo tango συνομιλούν

Οι διεθνώς αναγνωρισμένοι μαέστροι βαδίζουν σε Tango και Jazz μονοπάτια.

Δύο βραδιές με τον Wim Mertens στο Ωδείο Αθηνών

Ο Βέλγος συνθέτης παρουσιάζει το νέο του δίσκο σε πρώτη παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα.

Και δεύτερη συναυλία για το Παιδί Τραύμα στο ΠΛΥΦΑ

Το Παιδί Τραύμα επιστρέφει για μια ακόμη βραδιά αφιερωμένη στη "Δεύτερη Ζωή", τον νέο του δίσκο που κυκλοφορεί στο τέλος του μήνα.