Market News

Καθαρή Ετικέτα: Ο ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ φέρνει μια νέα εποχή στο συσκευασμένο ψωμί!

Καθαρή Ετικέτα: Ο ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ φέρνει μια νέα εποχή στο συσκευασμένο ψωμί!

Η μάρκα ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ, με έμφαση στην καινοτομία, ξεχωρίζει και πάλι, φέρνοντας για πρώτη φορά στα ράφια τωνsupermarketτοΨωμί «Καθαρής Ετικέτας.Ψωμίχωρίς πρόσθετα, χωρίς συντηρητικά, από 100% φυσικά υλικά, που αναγνωρίζει ο καταναλωτής από την κουζίνα του.

Μελετώντας τις παγκόσμιες αλλά και εγχώριες διατροφικές τάσεις, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ηΥγεία αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επιλογή και αξιολόγηση των προϊόντων, και ειδικά του συσκευασμένου ψωμιού, μαζί με τη φρεσκάδα και τη γεύση. Μάλιστα, το 42%* των Ελλήνων αναζητούν το υγιεινό στη διατροφή τους.Επιπρόσθετα, αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές ως προς τα συστατικά, είναι να καταλαβαίνουν την ορολογία, το προϊόν να έχει λίγα συστατικά, γιατί έτσι γίνεται αντιληπτό ως πιο κοντά στο χειροποίητο, σπιτικό, και να περιλαμβάνει τα λιγότερα δυνατό πρόσθετα συστατικά. Τέλος, το 64% θεωρεί σημαντική την αναφορά παρουσίας συντηρητικών.(*Πηγή: Παγκόσμια Έρευνα για τα Διατροφικά Trends, 17K παγκόσμια & 400 άτομα Ελλάδα (Puratos 2019).

Σε αυτή τη σύγχρονη τάση ανταποκρίνονται και τα προϊόντα «Καθαρής Ετικέτας» ή «CleanLabel»,όπως είναι η διεθνής ορολογία. Ουσιαστικά, το όνομα «CleanLabel» δεν αποτελεί κάποιον επιστημονικό όρο, αλλά εκφράζειένα «κίνημα» καταναλωτών. Συνήθως σημαίνει ότι ένα προϊόν έχει λίγα συστατικά, απλές συνταγές, πάντα με συστατικά φυσικής προέλευσης. Η ύπαρξη καθαρής ετικέτας δεν είναι πλέον μια τάση, είναι πρότυπο παραγωγής!

Ειδικά για το ψωμί, το «CleanLabel» σημαίνει ότι το προϊόν αυτό έχει παρασκευαστεί με ΑΠΛΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΑΓΝΑ υλικά, που αναγνωρίζουμε και κατανοούμε εύκολα, καθώς είναι μέρος της καθημερινότητάς μας. Ψωμιά που περιέχουν φυσικά, απλά συστατικά, χωρίςτίποτε τεχνητό ή πρόσθετο. 

Η μάρκα Καραμολέγκος ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και  προσφέρει, το ψωμί «Καθαρής Ετικέτας» σε τρεις βασικές σειρές προϊόντων, αυτές των «Ψωμί του τοστ», «Ψίχατοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Οι τρεις σειρές φέρουν στη συσκευασία τους μία σφραγίδα, σε πράσινο χρώμα, έτσι ώστε ο καταναλωτής να αναγνωρίζει πλέον το σήμα που διασφαλίζει την εγγύηση ποιότητας Καραμολέγκος.

 

Πως το πετυχαίνει αυτό;Επενδύοντας στο κομμάτι του R&D, η μάρκα Καραμολέγκος κατάφερε να  αλλάξει τις πρώτες ύλες και να πετύχει την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης, κρατώντας σαν αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και τη γεύση που αγαπούν και επιλέγουν διαχρονικά οι καταναλωτές. 

Επιπλέον, χάρη στην παστερίωση, δηλαδή το ήπιο επαναληπτικό ψήσιμο του ψωμιού για λίγα λεπτά (διπλοψήσιμο), το ψωμί διατηρείται, χωρίς τη χρήση συντηρητικών.Αφού το ψωμί ετοιμαστεί, μπαίνει εκ νέου σε ειδικούς φούρνους, όπου θερμαίνεται σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Εκεί,πραγματοποιείται η παστερίωση, ενώ και το φυσικό προζύμιπου χρησιμοποιείται βοηθά επίσης στη διατήρησή τους.

Μέσα από αυτή την κίνηση, η μάρκα Καραμολέγκος αναδεικνύει το αίσθημα υπευθυνότητας που την διέπει, ως leaderτης αγοράς, και προτρέπει τους καταναλωτές να εντάξουνμίανέα συνήθειαως προς την επιλογή των προϊόντων τους.Να διαβάζουν τα συστατικά, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο τη δύναμη που βρίσκεται στα χέρια τους: τη δύναμη της ενημέρωσης. Γιατί άλλωστε…

Ξέρεις να διαβάζεις, ξέρεις τί τρως!

Δείτε το νέο τηλεοπτικό της εταιρείας Καραμολέγκος εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=BnahX6XBri4