Market News

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

Τρεις διασημότητες του Instagram από τον κόσμο της μόδας και του κινηματογράφου πραγματοποιούν ένα ταξίδι στα χρώματα στη νέα διαφημιστική καμπάνια της United Colors of Benetton για τη νέα σεζόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020

Η United Colors of Benetton ανυπομονεί για τον ερχομό της νέας σεζόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 και «σηκώνει ψηλά τις σημαίες». Τρεις «διασημότητες του Instagram» και μια ομάδα με μοντέλα από όλο τον κόσμο κυματίζουν τις σημαίες και είναι οι πρωταγωνιστές της νέας γοητευτικής, ολοκαίνουργιας διαφημιστικής καμπάνιας της ιταλικής εταιρείας.

Άγκυρες, καρτ-ποστάλ και ναυτικοί κόμποι. Λουλούδια, σύννεφα και σαφάρι. Το σκηνικό της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 αποτελεί δημιουργία του καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Jean-Charles de Castelbajac, και είναι εμπνευσμένη από τα ταξίδια του στη θάλασσα και όχι μόνο.

Φωτογράφος της καμπάνιας ο Oliviero Toscani, που προσθέτει στο όλο σκηνικό το σύνηθες μίγμα αισιοδοξίας και τελειότητας. Οι πολύχρωμες σημαίες έρχονται σε αντίθεση με το παραδοσιακό λευκό φόντο και λειτουργούν σαν κουρτίνες, οι οποίες πλαισιώνουν τα μοντέλα.

Τρία από τα άτομα που απεικονίζονται στην καμπάνια είναι η ισπανίδα influencer Blanca Mirò, η ιταλίδα τηλεοπτική παρουσιάστρια Fiammetta Cicogna και ο ιταλός ηθοποιός Saul Nanni. Μαζί τους, μία ομάδα με μοντέλα από όλο τον κόσμο που αντιπροσωπεύουν τις αξίες της Benetton. 

H νέα διαφημιστική καμπάνια Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 – που κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο, στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο – θα παρουσιαστεί διαδικτυακά, σε εξωτερικούς χώρους και στα έντυπα.  

 

benettongroup.com/media-press

benetton.com

facebook.com/benetton         

twitter.com/benetton     

youtube.com/benetton

instagram.com/benetton