Η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκε το δικό της BACTEFLORA!

Η γνωστή ηθοποιός Ζέτα Μακρυπούλια είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας BACTEFLORA από την ελληνική εταιρεία OLONEA και μας παροτρύνει να βρούμε και εμείς το δικό μας BACTEFLORA.

Ζέτα Μακρυπούλια

Τα τελευταία 13 χρόνια, η εταιρεία OLONEA παραμένει συνεπής στις αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής και δημιουργεί καινοτόμα και επιστημονικά τεκμηριωμένα προϊόντα, με γνώμονα την ποιότητα, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

Η OLONEA εμπνέεται από τη φύση, την αγνότητα και τα χρώματά της. Για όλα της τα προϊόντα επιλέγονται κλινικά μελετημένες πρώτες ύλες, χωρίς πρόσθετες χρωστικές και αρωματικές ουσίες και χωρίς GMO. Ανταποκρινόμενοι πλήρως στο όραμά τους για την κάλυψη των αναγκών μας, στοχεύουν στην ολιστική προσέγγιση της υγείας του ανθρώπου.

Τα προβιοτικά BACTEFLORA έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους και την αξιοπιστία τους. Με σύνθημα #αγάπησετομικροβίωμασου, η OLONEA μας τονίζει ότι το έντερο είναι το μεγαλύτερο και σημαντικότερο αμυντικό όργανο του ανοσοποιητικού συστήματος. Τα προβιοτικά BACTEFLORA είναι χωρίς βλαπτικά πρόσθετα και αλλεργιογόνα με σταθερότητα στην ποιότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η εταιρεία ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην ελληνική και παγκόσμια αγορά υγείας και υιοθετεί εξ ολοκλήρου πράσινη πολιτική, χρησιμοποιώντας φυσικά, βιοδιασπώμενα και ανακυκλωμένα υλικά. Άλλωστε η OLONEA νοιάζεται "φυσικά για εσάς".

Τα προβιοτικά BACTEFLORA διατίθενται σε φυσικά και online φαρμακεία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Δύο μέρες τέχνης φτιαγμένης από καφέ

O καλλιτέχνης Cafegraphie πάντρεψε την τέχνη του με τον καφέ στο Samba–The Shop και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/12/2025

Το Chivas Regal γιορτάζει τη νίκη μέσα από την ομάδα της Scuderia Ferrari HP

Ένα τηλεοπτικό σποτ που δείχνει ότι για να κερδίσεις χρειάζεσαι επιμονή, ακρίβεια και πάθος.

Αγιονέρι: The Last Barrel Series 2025

636 αριθμημένες φιάλες και ένα σπάνιο φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στην τέχνη της απόσταξης.

Ένα epic fashion event από MODIVO & epapoutsia.gr

Τα brands παρουσίασαν τις εορταστικές χειμερινές συλλογές 2025 μέσα από μια Fashion Art Gallery εμπειρία.

Χριστούγεννα με περιπέτεια : Η The North Face μετατρέπει το shopping σε εμπειρία

Με το σύνθημα Never Stop Exploring το brand γεφυρώνει την τέχνη με το design.

Η Coffee Berry "προσγειώνεται" και στη Βουδαπέστη

Η αγαπημένη αλυσίδα καφέ ανοίγει νέο κατάστημα στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης.