"Στα δοκιμασμένα τώρα και... βλέπουμε"

Ποτέ δεν περίμενε η στήλη να εντοπίσει παραλληλήσιμα στοιχεία ανάμεσα στις... τηλεπικοινωνίες και στο home entertainment - τουλάχιστον όχι στον ελλαδικό χώρο - αλλά αυτό ακριβώς παρατηρεί τους τελευταίους μήνες από τον κύκλο των φίλων και γνωστών που κάνουν επιλογές και στις δύο αυτές αγορές. Στην περίπτωση των τηλεπικοινωνιών, από τα τέλη της περασμένης χρονιάς έχει παρατηρηθεί μία τάση... επιστροφής στον ΟΤΕ (!) από ένα τμήμα του κοινού που τόλμησε, εμπιστεύτηκε κάποιον ή κάποιους από τους "εναλλακτικούς" για τηλεφωνία και Internet, αλλά καταταλαιπωρήθηκε, εκνευρίστηκε, δεν έλαβε υπηρεσίες και υποστήριξη αποδεκτού έστω επιπέδου και απλώς "σήκωσε τα χέρια ψηλά". Ο γράφων ανήκει σε αυτούς και το έκανε απολύτως συνειδητά, γνωρίζοντας ότι ο ΟΤΕ παραμένει ακριβός και απαράδεκτα δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας, αλλά έχει τουλάχιστον εξυπηρέτηση πελατών με... περισσότερες των τριών θέσεις στο τηλεφωνικό κέντρο και υποδομή υπαρκτή. Όχι... virtual.

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει με αρκετό κόσμο που είχε αρχικά ενθουσιαστεί με την υψηλή ευκρίνεια. Super το Casino Royale, πολύ ωραία και τα διάφορα demos, αλλά... να. Εδώ βρισκόμαστε, 18 μήνες μετά, και ούτε τα Blu-ray player έχουν ωριμάσει (ας είναι καλά η Sony και οι συνεργάτιδές της εταιρείες, που θεώρησαν σοφό να παγιώσουν τις προδιαγραφές του φορμά... με δόσεις), ούτε τα δισκάκια είναι αρκετά, ούτε ελληνικούς υποτίτλους έχουν τα περισσότερα, κοστίζουν και 10 ευρώ παραπάνω με λίγα από αυτά να δικαιολογούν τη χρηματική διαφορά. Συν τοις άλλοις, έχουν κυκλοφορήσει μερικά πάρα, μα πάρα πολύ καλά DVD player που κάνουν αναβάθμιση εικόνας στις 1080 γραμμές όπως κανείς δεν πίστευε ποτέ ότι θα έκανε συσκευή κόστους κάτω των 500 ευρώ και... ξαφνικά, αντί να επενδύσουν σε μία high definition συσκευή, πολλοί φίλοι και γνωστοί "κάνουν πίσω" και αγοράζουν μία "συμβατική". Τυχαίο;

Σαφώς όχι. Ερωτηθέντες, σχεδόν όλοι απάντησαν κάτι του τύπου "άσε να περάσουν οι παιδικές ασθένειες στα player, άσε να φέρουν τα video club δισκάκια, άσε να πέσουν οι τιμές και στα δύο... και βλέπουμε". Την ίδια ακριβώς τάση έχουν καταγράψει και πολλές εταιρείες ερευνών στο εξωτερικό, κατ΄επανάληψη. Όχι και ό,τι καλύτερο για την αγορά του home cinema, προφανώς, η οποία όμως έχει μόνο τον εαυτό της να κατηγορεί για όλα αυτά. Το ερώτημα είναι: θα φροντίσουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να επιλύσουν όλα τα προβλήματα εγκαίρως - ώστε να συμβεί κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον η μετάβαση από τη συμβατική στην υψηλή ευκρίνεια - ή το Internet θα καταστήσει το όλο θέμα... "μη-θέμα"; Δικό τους το πρόβλημα!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ