LG 2011: Τηλεοράσεις 3D για όλους

Μοντέλα όλων των ειδών και... τιμών!

Η "παθητική" εικόνα 3D συζητείται πολύ αυτόν τον καιρό και θ' αναφερθούμε σ' αυτήν αναλυτικά πολύ σύντομα, ώστε να γίνουν αντιληπτές οι διαφορές με την ως τώρα γνωστή "ενεργητική" εικόνα 3D. Η LG ωστόσο πρωτοστατεί στην προώθηση της πρώτης στηριζόμενη σε δύο επιχειρήματα: αφενός με τη χρήση των πολωτικών γυαλιών, που τα μοντέλα των σειρών Cinema 3D αξιοποιούν, πρακτικά εξαφανίζεται το "τρεμόπαιγμα" της εικόνας - το οποίο όντως κουράζει τα μάτια μετά από πολλή ώρα θέασης - αφετέρου τα γυαλιά αυτά κοστίζουν... 2 ευρώ (!) έκαστο κι όχι 80 ή 100 όπως τα ενεργητικά. Η ίδια η LG εσωκλείει στη συσκευασία των τηλεοράσεων αυτών 5 ζεύγη, θα πωλεί και 5 ακόμη σε αυτόνομη ονόματι LG 3D Party, σε πολύ χαμηλή τιμή. Το πρακτικά μηδενικό κόστος των γυαλιών είναι ένας από τους παράγοντες που επιτρέπουν στην LG να πωλεί την LW4500 των 42 ιντσών κάτω από το... ψυχολογικό όριο των 1000 ευρώ, τιμή σαφέστατα δελεαστική για τηλεόραση 3D "νέας κοπής" και πολύ καλού εξοπλισμού.

Όπως προαναφέρθηκε, πάντως, η LG προσφέρει και μοντέλα "ενεργητικής" εικόνας 3D με ανανεωμένες τηλεοράσεις LED/LCD, που τιμολογιακά κινούνται σε υψηλότερο επίπεδο. Οι δύο σειρές που απαρτίζονται από αυτά τα μοντέλα είναι οι LW905S και LW770S: τις χαρακτηρίζει τελείως διαφορετικό design - τις πρώτες το γνωστό μας Infinia Borderless, τις δεύτερες το περίβλημα αλουμινίου - αλλά κοινή τεχνολογία απεικόνισης, η λεγόμενη Nano LED που, σε συνδυασμό με την Micro Pixel Control, επιτρέπει ακριβέστερο από ποτέ έλεγχο στον πλήρη οπίσθιο φωτισμό της οθόνης. Οι 905S θα διατίθενται στις 47 και 55 ίντσες, ενώ οι 770S στις 42, 46 και 55.

Όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα είναι πλήρως εξοπλισμένα: προσφέρουν ασύρματη διασύνδεση με το τοπικό οικιακό δίκτυο, έλεγχο της κίνησης με ρυθμό 400 Hz, εγγραφή προγράμματος σε εξωτερικά αποθηκευτικά μέσα USB, μετατροπή εικόνας από 2D σε 3D, ελέγχονται δε και με το πρωτότυπο χειριστήριο Magic Motion που είχαμε γνωρίσει πέρυσι από τις τηλεοράσεις LX9500 της LG. Θα υποστηρίζουν όλο το εύρος των υπηρεσιών Smart TV της κορεάτικης εταιρείας, στις οποίες τους επόμενους μήνες θα συμπεριλαμβάνονται - μεταξύ άλλων - και τα Twitter, Flickr και Facebook.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ