Συνέντευξη FIFA 11: David Rutter

Ο επικεφαλής ανάπτυξης μιλά στο Athinorama Digital

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής μας στα γραφεία της EA στην Ιταλία είχαμε την ευκαιρία να έλθουμε σ' επαφή με μια πρώιμη έκδοση του FIFA 11, αλλά και να συνομιλήσουμε με τον επικεφαλής παραγωγής του τίτλου, David Rutter. Στις επόμενες σελίδες ακολουθούν οι απαντήσεις του στις ερωτήσεις μας σχετικά με τις αλλαγές που περιμένουμε στη νέα έκδοση του FIFA, αλλά και τα προβλήματα που είχαμε συναντήσει σε προηγούμενες εκδόσεις που είχαν κυκλοφορήσει για Η/Υ και οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας.

Athinorama Digital: Έκδοση 2011, λοιπόν. Σε αυτήν θα έχουμε τη δυνατότητα να αγωνιστούμε δύο-εναντίον-δύο; 'Εχουμε δει τη συγκεκριμένη Δικτυακή επιλογή παιχνιδιού να προστίθεται και να αφαιρείται από κάθε διαδοχική έκδοση των τελευταίων ετών...
David Rutter: Δυστυχώς στην παρούσα φάση δεν μπορώ να αναφερθώ στο Two-on-Two κι αυτό επειδή αποφασίσαμε ν' αναλύσουμε όλο το online τμήμα του FIFA 11 στο πλαίσιο της έκθεσης GamesCom. Ίσως ανακοινώσουμε και κάποια πράγματα την εβδομάδα που θα προηγηθεί της έκθεσης, αλλά σε κάθε περίπτωση γνωρίζουμε ότι είναι ένα από τα στοιχεία που μας έχουν κατ' επανάληψη ζητήσει οι φίλοι των FIFA και αυτό το έχουμε λάβει στα υπόψιν σοβαρά.

AD: Οπότε φανταζόμαστε πως δε θα μας απαντήσετε και στην ερώτηση του αν και κατά πόσο θα είμαστε σε θέση να αξιοποιούμε τα συστήματα και τις τακτικές που χρησιμοποιούμε offline στο FIFA 11, και online...
DR: Ναι, δυστυχώς στην παρούσα φάση δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς και τί θα λειτουργεί σε περιβάλλον online. Είναι κι αυτό από τα πράγματα που ξέρουμε ότι έχουν απασχολήσει τους φίλους των FIFA και, πιστέψτε με, θα ήθελα πολύ να σας διαφωτίσω στο πλαίσιο αυτής της παρουσίασης, αλλά θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες ακόμη υπομονή!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ