PlayStation Move: H γνώμη μας

Ποιά είναι, απ' όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής;

Οι φίλοι και οι φίλες του Αθηνόραμα Digital είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν τα δύο άρθρα που ετοιμάσαμε για την εμπειρία που προσφέρει το PlayStation Move, καθώς και τις εντυπώσεις μας από τα πρώτα του games. Από όσα έχουμε δει και δοκιμάσει μέχρι στιγμής, λοιπόν, ποιά είναι η συνολική μας εντύπωση για τον νέο τρόπο με τον οποίο μπορούμε να συμμετέχουμε στους τίτλους που κυκλοφορούν για το PlayStation 3; Έχει το Move τη δυναμική να δώσει μία νέα διάσταση στο σύστημα της Sony ή θα παίξει το ρόλο απλώς συμπληρωματικής παροχής, για ένα ποσοστό μόνο των gamers;

Η απάντηση φαντάζει... απλή ίσως, αλλά δεν είναι. Kαι οι λόγοι είναι περισσότεροι από ένας. Η έννοια του λεγόμενου "gesture gaming", εκείνων των games δηλαδή που αξιοποιούν την ανίχνευση κίνησης για τον έλεγχό τους, δεν είναι καινούργια στην αγορά. Η ίδια η Sony είχε πειραματιστεί και κυκλοφορήσει προϊόντα βασισμένα σε αυτήν, το EyeToy του PS2 και τα games του δηλαδή, για μία πενταετία σχεδόν. Η Nintendo την ακολούθησε όμως με το χειριστήριο του Wii, το οποίο - σε χρήση εξ ορισμού και όχι σε μορφή περιεφερειακού πια - δημιούργησε ένα ολόκληρο... κίνημα σχεδόν για έναν τρόπο αλληλεπίδρασης του κοινού με τα games διαφορετικού απ' ότι παλιά. Τα δεδομένα, κατά συνέπεια, τώρα είναι διαφορετικά ασχέτως του παρελθόντος.

Πιο συγκεκριμένα: το τί είναι και τί έχει να προσφέρει το PlayStation Move δεν μπορεί να κριθεί... αυτόνομα, όπως θα συνέβαινε σε άλλη περίπτωση. Από τη μία πλευρά, η Sony θα πρέπει να αποδείξει ότι το Move δεν είναι μία... απάντηση στο Wii, προσαρμοσμένη στα δεδομένα της υψηλής ευκρίνειας, αλλά η φυσική μετεξέλιξη του EyeToy που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό, ευρύτερες δυνατότητες και γενικώς περισσότερα πράγματα. Από την άλλη - λαμβάνοντας στα υπόψιν το γεγονός ότι το Kinect της Microsoft για το Xbox 360 θα βρίσκεται στα καταστήματα σε λιγότερο από δύο μήνες - θα πρέπει να αποδείξει ότι έχει θέση πραγματική στα σχέδια της Sony για την επικράτηση του PS3 στο σαλόνι, ότι δεν είναι κάτι που η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε απλώς για να μην υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ