Kinect: τα games της Microsoft

Τί δημιούργησε η ίδια για το περιφερειακό της;

Kinect Sports
Όπως και τα Nintendo Wii και PlayStation Move, έτσι και το Kinect δε θα μπορούσε παρά να έχει το δικό του "αθλητικό" τίτλο (με την υπογραφή μάλιστα της διάσημης βρετανικής Rare). Ο παίκτης καλείται να συμμετάσχει σε μία σειρά έξι αθλημάτων - bowling, πυγμαχία, στίβος, ping-pong, ποδόσφαιρο και beach volley - και να προσπαθήσει να πετύχει όσο το δυνατόν υψηλότερες επιδόσεις για να κατακτήσει την πρώτη θέση. Οι απαιτούμενες κινήσεις περιλαμβάνουν τόσο τα χέρια όσο και το σώμα, αφού π.χ. στο ποδόσφαιρο ο συμμετέχων θα πρέπει να πάρει τη σωστή θέση ως αμυντικός ή να σουτάρει τη σωστή στιγμή αν βρίσκεται στη θέση του επιθετικού. Στο ping-pong τα πράγματα είναι βέβαια πιο απλά, αφού το δεξί ή αριστερό χέρι παίρνει τη θέση της ρακέτας κι ο παίκτης συμμετέχει στη δράση με αυτό ουσιαστικά.



Το στοιχείο που καθιστά το Kinect Sports ξεχωριστό ανάμεσα σε όλους τους τίτλους του Kinect εντοπίζεται στο γεγονός ότι δεν δίνει πολύ μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια. Αυτό μεταφράζεται σε λιγότερο άγχος για τον παίκτη να εκτελέσει απολύτως σωστά π.χ. ένα χτύπημα, μία ρίψη ή ένα άλμα. Η μεταφορά των κινήσεων στην οθόνη γίνεται από το περιφερειακό της Microsoft σχεδόν ακαριαία και η αμεσότητα αυτή θα παρακινήσει τους παίκτες να ασχολοηθούν επί ώρες ακόμη και με τα λιγότερο δημοφιλή αθλήματα. Οι κινήσεις που απαιτούνται σε καθένα εξ αυτών είναι διαφορετικές και, όπως διαπιστώσαμε, ακόμη και άνθρωποι με ελάχιστη ή καμία σχέση με τα video games μπορούν να τις εκτελέσουν άνετα και ως εκ τούτου να διασκεδάσουν ξέγνοιαστα. Ό,τι χρειαζόταν να προσφέρει το Sports, με άλλα λόγια!

Kinectimals
Τα video games που αναθέτουν στον παίκτη να φροντίσει ένα... εικονικό κατοικίδιο και να αλληλεπιδράσει μαζί του δεν είναι ούτε καινούργια ούτε λίγα, βέβαια, όμως αυτή η παραγωγή για το Kinect έχει δικό της χαρακτήρα. Το Kinectimals είναι ο πρώτος εκπρόσωπος του είδους που αξιοποιεί το περιφερειακό και καλεί τους - κατά κύριο λόγο - μικρότερους σε ηλικία κατόχους του Xbox 360 να μεταφέρουν με χειρονομίες μια σειρά από εντολές, έτσι ώστε να παίξουν με το εικονικό αιλουροειδές τους, να τού διδάξουν διάφορα κόλπα και γενικότερα να αναπτύξουν μια ενδιαφέρουσα αλληλεπιδραστική σχέση μαζί του. Μια σειρά από διαθέσιμα αντικείμενα κάνουν την εμφάνισή τους και βοηθούν την επικοινωνία των δύο πλευρών, καθώς ο παίκτης θα κληθεί π.χ. να παίξει σχοινάκι, να οδηγήσει ένα τηλεκατευθυνόμενο για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αιλουροειδούς κλπ.



Στον συγκεκριμένο τίτλο το Kinect παρακολουθεί τις κινήσεις του παίκτη... "από κοντά" και μεταφέρει συχνά τις εντολές του για επαφή με το εικονικό κατοικίδιο μέσω δύο εικονικών "χεριών" που εμφανίζονται στην οθόνη. Τα περισσότερα από τα mini-games δεν εμφανίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα χρονικής καθυστέρησης - υπάρχουν άλλωστε σημεία όπου και η παραμικρή εντολή του παίκτη μεταφέρεται στην οθόνη ακαιραία. Το Kinectimals φροντίζει να αποσαφηνίσει από το πρώτο κιόλας λεπτό ότι απευθύνεται σε κοινό ηλικιακά μικρό, το οποίο εννοείται πως θέλει να μάθει να αξιοποιεί το Kinect διασκεδάζοντας και όχι με... δυσκολίες - και εκεί η παραγωγή επιτυγχάνει το στόχο της απόλυτα. Για γονείς που θέλουν να μοιραστούν ψυχαγωγικές δραστηριότητες με τα παιδιά τους, δε, ό,τι πρέπει!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ