Gran Turismo 5: Η συνέντευξη

Ρωτάμε, ο δημιουργός απαντά

Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως ο μηχανισμός που, σύμφωνα με τις συγκρούσεις που υπόκειται ένα αυτοκίνητο, επηρεάζει την οδηγική του συμπεριφορά και το αμάξωμά του, θα έπρεπε να είναι ενεργοποιήσιμος και απενεργοποιήσιμος από σχετική επιλογή του χρήστη.
Το γνωρίζουμε, συμφωνούμε και θα προσθέσουμε αυτήν ακριβώς την επιλογή στην ανανέωση του GT5 που θα γίνει διαθέσιμη την 1η Δεκεμβρίου. Αυτή θα φέρνει κάποιες ακόμη αλλαγές και προσθήκες που οι χρήστες φαίνεται να ζητούν.

Πόσες τέτοιες ανανεώσεις σκοπεύετε να κάνετε στο Gran Τurismo 5 βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα;
Όσες χρειαστεί, είναι η απάντηση. Οι καιροί που ένα video game απλώς αποθηκευόταν σε ένα γυαλιστερό δισκάκι, έβρισκε τη θέση του στα ράφια και... αυτό ήταν, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Έχοντας στη διάθεσή μας τη διασύνδεση του GT5 με το PlayStation Network, έχουμε σκοπό να ρυθμίζουμε και να επεκτείνουμε τον τίτλο σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ένα video game όπως αυτό είναι σχεδόν... ζωντανός οργανισμός πια, το γνωρίζουμε και σκοπεύουμε να το εξελίσσουμε σε βάθος χρόνου.

Ποιά είναι η γνώμη σας για την εικόνα 3D; Είναι ένα στοιχείο υπερεκτιμημένο ή κάτι που θεωρείτε πως θα αποδειχθεί σημαντικό, ειδικά μάλιστα όσον αφορά τα video games αγώνων ταχύτητας όπως το Gran Turismo;
Για να είμαι ειλικρινής, με άλλη γνώμη ξεκίνησα όσον αφορά στην εικόνα 3D και άλλη έχω αυτή τη στιγμή. Όπως και πολλοί άλλοι, αρχικά πίστευα ότι δεν θα ήταν κάτι το ενδιαφέρον, γιατί δεν είχα παρακολουθήσει τις εξελίξεις και νόμιζα ότι η στερεοσκοπική εικόνα είχε μείνει σε εκείνο το στάδιο που την παρακολουθούσαμε με χρωματιστά χάρτινα γυαλιά στο σινεμά. Όταν όμως μας πλησίασε το τμήμα των καταναλωτικών ηλεκτρονικών της Sony πριν από δύο χρόνια και άρχισε να μας δείχνει με παραδείγματα προϊόντων πού πήγαινε το πράγμα, πείστηκα πως έχει όντως τη δυναμική να ωθήσει στο επόμενο επίπεδο την ηλεκτρονική διασκέδαση. Αρχίσαμε λοιπόν να πειραματιζόμαστε με τρόπους για να την αξιοποιήσουμε στο GT5 και καταλήξαμε στην πλήρως 3D εικόνα με τον τρόπο που την προσφέρει σήμερα ο τίτλος.

Στους τίτλους αγώνων ταχύτητας συγκεκριμένα, η εικόνα 3D προσθέτει - όπως φαντάζομαι ότι ήδη γνωρίζετε - την σαφέστερη αίσθηση του βάθους και του όγκου στα αντικείμενα. Σε άλλα games έχει ίσως πιο μεγάλη κι εντυπωσιακή επίδραση, στα racing games έχει κυρίως αυτήν. Σαφέστατα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης τόσο στην εικόνα 3D αυτή καθ' αυτή, όσο και στο πώς τη χρησιμοποιούμε στα video games. Τα επόμενα χρόνια θεωρώ ότι θα είναι πολύ ενδιαφέροντα από την άποψη αυτή.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ