GamesCom 2010: LittleBigPlanet 2

Περισσότερη δημιουργία, περισσότερη διασκέδαση!

Τίτλους επιπέδου ΑΑΑ το PlayStation3 έχει να επιδείξει πολλούς, όμως άλλη παραγωγή που να παρακινήσει τους gamers ν' ασχοληθούν δημιουργικά αμέτρητες ώρες με αυτήν, περισσότερο από το LittleBigPlanet, δεν νομίζουμε ότι υπάρχει. Παραμένει ένα από τα πανελάχιστα video games ανεξαρτήτως φορμά που έδωσε αληθινό κίνητρο στους παίκτες όχι μόνο να ασχοληθούν μαζί του αρκετά για να ολοκληρώσουν το σεναριακό του τμήμα, αλλά και να επενδύσουν πάρα πολλές ώρες ώστε να παράγουν το δικό τους, ξεχωριστό περιεχόμενο και να το μοιραστούν με τους συναδέλφους τους κατόχους ενός PS3. Τα προσφερόμενα εργαλεία και η υποστήριξη από τη Sony του τίτλου σε κάθε βήμα της φάσης αυτής έδωσαν, δε, σε πολλούς την ευκαιρία να αποδείξουν ότι έχουν ταλέντο και να γίνουν ιδιαίτερα δημοφιλείς στην υπόλοιπη κοινότητα του τίτλου της Media Molecule.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης GamesCom το Αθηνόραμα Digital παρακολούθησε παρουσίαση του υπεύθυνου τεχνικού τομέα για το επερχόμενο LittleBigPlanet 2, του Alex Evans, ώστε να αποκτήσει εικόνα ολοκληρωμένη για τον πιο φιλόδοξο ίσως... DIY τίτλο στη βιβλιοθήκη του PS3. Το στέλεχος της Media Molecule αναφέρθηκε σε ορισμένα στοιχεία του σεναριακού τμήματος του τίτλου, παρουσίασε τα περισσότερα καινούργια εργαλεία δημιουργίας και τοποθέτησης αντικειμένων στο χώρο όπου οι παίκτες συνθέτουν τις διάφορες πίστες, καθώς και στο ειδικό... synthesizer (!) με το οποίο οi gamers θα είναι σε θέση να προσθέσουν πολυφωνικά ηχητικά εφέ ή ακόμη και πλήρη μουσική σε κάθε τους δημιουργία.

Όσον αφορά στο σεναριακό τμήμα του LBP2, κατ' αρχήν, είναι μάλλον... χαρακτηριστική η θέση του Evans ότι "αυτή τη φορά επιδιώκουμε να μην αισθανθεί κανένας παίκτης ότι με κάποιο τρόπο αδικείται", δίνοντας σαφή απάντηση στο ποσοστό εκείνο των gamers που είχαν εκφράσει παράπονα σχετικά με συγκεκριμένα σημεία του πρώτου LittleBigPlanet που ήταν όντως αρκετά έως πολύ δύσκολα. Αυτή τη φορά, υπόσχεται ο Evans, η πρόκληση δεν θα είναι λιγότερη, αλλά το δεύτερο μέρος θα είναι περισσότερο προσβάσιμο και βατό για την πλειοψηφία των παικτών.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ