E3 2010: Οι εκτιμήσεις

Τι περιμένουμε από τους 3 πρωταγωνιστές;

Microsoft
H Microsoft κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις στην περσινή έκθεση με την παρουσίαση του Natal, η οποία σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρία αποφασίστηκε να γίνει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Αυτός ο νέος τρόπος χειρισμού περιμένουμε να είναι ο σημαντικότερος πυλώνας της φετινής παρουσίας για τη Microsoft - είναι πιθανότατο η ανάλυση της τοποθέτησής του στην αγορά από τον Dot Mattrick να καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης Τύπου της εταιρείας που θα λάβει χώρα το πρωί της Δευτέρας, 14 Ιουνίου. Το Αθηνόραμα Digital αναμένει με ενδιαφέρον πληροφορίες για την επόμενη αναβάθμιση λογισμικού του Xbox 360, ώστε να διαπιστώσει πώς και προς ποιές κατευθύνσεις σκοπεύει να επεκτείνει τις λειτουργίες του ο κολοσσός του Redmond.

Από πλευράς τίτλων, είναι... πρακτικά βέβαιο ότι ο Cliff Bleszinski θα ανέβει στη σκηνή με κάποιο όπλο στα χέρια για να παρουσιάσει για πρώτη φορά σκηνές δράσης από το αναμενόμενο Gears οf War 3. Ίσως αποκαλύψει και κάποια νέα στοιχεία για το Bulletstorm που θα εκδοθεί από την ΕΑ (και ίσως αποτελέσει μία "αποκλειστικότητα"). Η Bungie αναμένεται να δώσει και φέτος το παρόν στην παρουσίαση της Microsoft, μιας και θα παρουσιάσει νέα στοιχεία για το Halo: Reach, ενώ κάτι παρόμοιο θα συμβεί και με τον Peter Molyneux για το Fable III.

Nintendo
Οι δύο τελευταίες παρουσίες της Nintendo στην Ε3 δεν αποτέλεσαν ακριβώς το... επίκεντρο του ενδιαφέροντος ομολογουμένως, αλλά η ιαπωνική εταιρία είναι η πρώτη που επιβεβαίωσε και επίσημα την εμφάνιση ενός νέου φορητού συστήματος που θα εκμεταλλεύεται την δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης. Το ενδιαφέρον για το Nintendo 3DS είναι σημαντικό, καθώς θα πρέπει να αποκαλυφθεί πλήρως το πως θα λειτουργεί ο μηχανισμός (στελέχη της Nintendo επιβεβαίωσαν πως ο χρήστης θα μπορεί να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί την τρισδιάστατη απεικόνιση κατά βούληση), καθώς και η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί.

Πέραν του Nintendo 3DS, η εταιρεία του Kyoto αναμένεται να παρουσιάσει κι επίσημα πια το Vitality Sensor - του αισθητήρα που συνδέεται με ακροδάκτυλο του χρήστη - και τη χρήση που θα έχει σε games που θα αναπτυχθούν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο περιφερειακό. Με ανυπομονησία αναμένουμε επίσης ένα νέο Zelda που θα αξιοποιεί το Motion Plus (ίσως και το Vitality Sensor), ένα νέο Pikmin, το επόμενο παιχνίδι της Retro Studio, καθώς το Last Story της Mistwaker.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ