Παπαδημητρίου Μάνια
2022
Μπάιρον. Τελευταίος Σταθμός, Μεσολόγγι.
Πρόκειται για ένα θεατρικό πείραμα, που ακολουθώντας την επιστημονική έρευνα, ξεκινά από τις τελευταίες ημέρες του Μπάιρον στο Μεσολόγγι και κινείται προς τη Μικρασιατική Καταστροφή, με στόχο να εστιάσει στη σχέση που έχουν τα ιστορικά γεγονότα με την ποίηση και την καλλιτεχνική δημιουργία.
2021
Ντον Ζουάν
Ο Ντον Ζουάν χωρίς ίχνος μεταμέλειας προκαλεί τον έρωτα των γυναικών, την οργή των αντρών, ενώ παράλληλα σκανδαλίζει με τις απόψεις του περί θείου και κοσμικής νομοτέλειας.
2019
Έντα Γκάμπλερ
Στο πρόσωπο της αυτοκαταστροφικής ηρωίδας του Ίψεν συμπυκνώνεται η παρακμή της αριστοκρατίας και η υποκρισία μιας κοινωνίας σε κρίση.
Ντάμα πίκα
Στο πλαίσιο του αφιερώματος στον μεγάλο Ρώσο λογοτέχνη, Αλεξάντρ Πούσκιν, η παράσταση εμπνέεται από την ομώνυμη νουβέλα που με γλαφυρότητα περιγράφει την επιρροή της φιλοδοξίας στον ανθρώπινο νου.
Το γαμοπίλαφο ή Περιμένοντας τη Βήτα
Ως «ψηφιακό μετα-πλατωνικό συμπόσιο» χαρακτηρίζεται το σύγχρονο ελληνικό έργο, που αποτίνει φόρο τιμής στον Σάμιουελ Μπέκετ, μιλώντας για την έλλειψη επικοινωνίας στην εποχή της τεχνολογίας.
2018
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε
Ένα από τα δημοφιλέστερα έργα του συγγραφέα θέτει το ζήτημα της σχετικότητας της «αλήθειας», αντλώντας έμπνευση από τη θεωρία του Αϊνστάιν, και καυτηριάζει την «κανιβαλική» διάθεση μιας μικρής κοινωνίας ανθρώπων για κουτσομπολιό.
Η Λεονί εν αναμονή ή το όμορφο κακό
Η σχέση του ζευγαριού είναι ενδεικτική μιας κραυγαλέας ανισότητας, σε ένα έργο που η δράση του μεταφέρθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60.
2017
Καμίλ Κλοντέλ: Mudness
Ένας φανταστικός διάλογος ανάμεσα στη γλύπτρια Καμίλ Κλοντέλ και στην ψυχίατρο Κονστάνς Πασκάλ, οι οποίες δεν συναντήθηκαν ποτέ παρότι έζησαν κι εργάστηκαν στην ίδια πόλη την ίδια χρονική περίοδο.
2015
AnPheBe, Μόνο μου σφάλμα… η άμετρη αγάπη
Ο έρωτας βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της παράστασης, η οποία αποτελεί μια σύνθεση στίχων των έργων «Ανδρομάχη», «Φαίδρα» και «Βερενίκη» του Ρακίνα
2009
ΚΑΫΜΟΣ
Το άγνωστο νεανικό ποίημα του Κ. Κουν γύρω από τον καημό του έρωτα ανεβαίνει για πρώτη φορά σε μορφή μονολόγων κι ερμηνεύεται εναλλάξ από γνωστούς πρωταγωνιστές, οι οποίοι έχουν αποφοιτήσει από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης
2008
ΝΕΥΡΟΔΥΣΣΕΙΑ
Ένα θεατρικό «ταξίδι» γεμάτο συμβολισμούς, με σημείο αναφοράς την έννοια της περιπλάνησης και οχήματα την ομηρική «Οδύσσεια» και την επιστήμη
2007
NORDOST
Τσετσένα «μαύρη χήρα» γίνεται η Μ. Παπαδημητρίου, Ρωσίδα όμηρός της η Σ. Σεϊρλή και Λετονή γιατρός η Αλ. Σακελλαροπούλου, σε μια παράσταση-εμπειρία κι ένα έργο-ντοκουμέντο, με αφορμή την τραγωδία που συνέβη στη Μόσχα το 2002, όταν Τσετσένοι αυτονομιστές κατέλαβαν το θέατρο όπου παιζόταν το μιούζικαλ "Νόρντοστ". Για όσους "αντέχουν" το σύγχρονο θέατρο της υψηλής αφηγηματικότητας - το έργο βασίζεται στους τρεις μονολόγους των ηρωίδων.