Ο Μισέλ Φράνκο μας συστήνει την «Κόρη της Απρίλ»

Ο βραβευμένος Μεξικανός σκηνοθέτης «ανοίγει τα χαρτιά του» σχετικά με την τελευταία του ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η σημαντική ηθοποιός Έμα Σουάρεζ.

Ο Μισέλ Φράνκο μας συστήνει την «Κόρη της Απρίλ»

Ο βραβευμένος Μεξικανός σκηνοθέτης «ανοίγει τα χαρτιά του» σχετικά με την τελευταία του ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η σημαντική ηθοποιός Έμα Σουάρεζ.

Ο Μισέλ Φράνκο μας συστήνει την «Κόρη της Απρίλ» - εικόνα 1

Σε σχέση με το «Χρονικό μιας Αθωότητας» η «Κόρη της Απρίλ» μοιάζει σα μια επιστροφή σε ένα οικείο για εσάς σκηνοθετικό στιλ. Έτσι νιώσατε;
Δε θα το έθετα με αυτά τα λόγια ακριβώς… Σίγουρα μεγάλο ρόλο στη δημιουργία της ταινίας έπαιξε η επιστροφή μου στο Μεξικό και εν τέλει ο διαφορετικός τρόπος που απεικονίζονται οι σχέσεις μεταξύ των ηρώων στις δύο ταινίες, όμως δυσκολεύομαι να σχολιάζω τα ίδια μου τα λόγια.

Στην ταινία η κάθε δράση των ηρώων ξεπερνά την προηγούμενη σε ένταση και αντίκτυπο, ακόμα κι αν ορισμένες φορές οι πράξεις τους μοιάζουν παράλογες. Πώς προσεγγίσατε τη σκηνοθεσία σε σχέση με το σενάριο;
Κάθε φορά που γράφω ένα σενάριο ξέρω ήδη πώς θα σκηνοθετήσω την ταινία. Γνωρίζω ποιο θα είναι το ύφος μου, οι προθέσεις των ηρώων… Για να είμαι ειλικρινής, η συγγραφή του σεναρίου είναι απλώς το βήμα που θα με φέρει πιο κοντά στα γυρίσματα. Εν προκειμένω με ενδιέφερε πολύ οι θεατές να έρθουν κοντά και να καταλάβουν τους χαρακτήρες, όχι να τους κρίνουν.

Ο Μισέλ Φράνκο μας συστήνει την «Κόρη της Απρίλ» - εικόνα 2

Η ιστορία της ταινίας δημιουργεί την αίσθηση πως θα μπορούσε να είχε συμβεί στην πραγματικότητα.
Φυσικά, θα μπορούσε να είχε συμβεί οπουδήποτε στον κόσμο. Πιστεύω πάντως πως στην ουσία της η ταινία διαπραγματεύεται την άρνηση του ανθρώπου να συνειδητοποιήσει πως γερνάει, και λόγω ανασφάλειας ανταγωνίζεται τα ίδια του τα παιδιά.

Και οι εγωισμοί των ηρώων είναι κυρίαρχοι στην ταινία., ακόμα και του Ματέο (Ενρίκ Αριθόν) που κατά κύριο λόγο ακολουθεί απλώς τις κινήσεις των άλλων.
Συνολικά οι χαρακτήρες γράφτηκαν με βάση τη συμπεριφορά που η Απρίλ (Έμα Σουάρεζ) είχε απέναντί τους. Σε κάθε έναν έπρεπε να κατανοήσω βαθιά την περιπλοκότητα της σχέσης τους μαζί της και ανάλογα να σκεφτώ τις κινήσεις τους.

Ο Μισέλ Φράνκο μας συστήνει την «Κόρη της Απρίλ» - εικόνα 3

Πώς ήταν η συνεργασία σας με την Έμα Σουάρεζ;
Η Έμα είναι ταγμένη πλήρως σε αυτό που κάνει και εγγυάται πως θα φέρει εις πέρας αποτελεσματικά τη δουλειά της. Είναι ταλαντούχα και ταπεινή, ήταν φανταστικό να δουλεύουμε μαζί.

Χρησιμοποιείτε γενικά πλάνα μόνο και κανένα κοντινό, όπως παντελώς απούσα είναι και η μουσική. Γιατί κάνατε αυτήν την επιλογή;
Δε μου αρέσουν οι ταινίες που εκβιάζουν το συναίσθημα του θεατή, και τα κοντινά πλάνα πιστεύω πως τείνουν προς αυτήν την κατεύθυνση όπως και η υπερβολική χρήση της μουσικής. Μου αρέσει να αποστασιοποιούμαι κάπως από τους ηθοποιούς ώστε να μπορώ να εντάσσω στο κάδρο ακόμα περισσότερα πράματα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.