Κυρία Σλόαν

2,5

Παρά τα υψηλά τεχνικά κι ερμηνευτικά στάνταρντ αυτού του πολιτικού δράματος, η ταχύτητα και η ευκολία με την οποία φτάνουμε στην «κάθαρση» αδικεί τη φιλότιμη προσπάθεια των Τζον Μάντεν και Τζέσικα Τσαστέιν.

Κυρία Σλόαν

Η μοναχική λομπίστρια Σλόαν προσπαθεί να κερδίσει κάθε πολιτικό στοίχημα με όποιο κόστος. Τώρα ηγείται της εκστρατείας για την ψήφιση ενός νόμου για τον έλεγχο της οπλοκατοχής, με τους περισσότερους Γερουσιαστές να βρίσκονται απέναντί της. Παρά τα υψηλά τεχνικά κι ερμηνευτικά στάνταρντ αυτού του πολιτικού δράματος, η ταχύτητα και η ευκολία με την οποία φτάνουμε στην «κάθαρση» αδικεί τη φιλότιμη προσπάθεια των Τζον Μάντεν και Τζέσικα Τσαστέιν.

Κυρία Σλόαν - εικόνα 1

Το αμερικανικό σινεμά συνεχίζει τις απέλπιδες προσπάθειες να ξαναφτιάξει κάποια στιγμή ένα πολιτικό θρίλερ ανάλογο του «Όλοι οι Άνθρωποι του Προέδρου». Για άλλη μία φορά όμως οι ελπίδες αποδείχτηκαν φρούδες. Και γι’ αυτό δεν φταίει ότι δεν μπορείς να βρεις σήμερα ηθοποιούς αντίστοιχους των Ντάστιν Χόφμαν και Ρόμπερτ Ρέντ­φορντ ή δημιουργούς όπως ο Άλαν Πακούλα. Διότι από την «Κυρία Σλόαν» δεν λείπουν ούτε­ η ερμηνευτική δεξιότητα (η Τζέσικα Τσαστέιν ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα) ούτε ο σκηνοθετικός παλμός (η τρεχάτη κάμερα του Τζον Μάντεν πιάνει... 100 χωρίς να λαχανιάζει η αφήγηση). Το στόρι όμως είναι λειψό και υποκύπτει αμαχητί στην εμπορική σαγήνη του χολιγουντιανού νατουραλισμού, στην εμμονή να ξεκαθαριστούν τα πάντα μπροστά στην κάμερα –το καταλάβατε ή να το ξαναπούμε;– και στη σπιντάτη τηλεοπτική ρηχότητα.

Έτσι το αποκαλυπτικό «τράβηγμα της κουρτίνας», για να δούμε πίσω από τα εκτυφλωτικά φώτα του Καπιτωλίου, γίνεται ολοένα και υπερβολικότερο, πιο ηθικοπλαστικό κι εντέλει πιο γραφικό. Η ιστορία της μοναχικής λομπίστριας Σλόαν, η οποία προσπαθεί να κερδίσει κάθε στοίχημα με όποιο κόστος, εξαντλείται γρήγορα σε ένα μηχανιστικό γαϊτανάκι ανατροπών που έχουν προφανή στόχο να αναδείξουν τη σαθρότητα του σύγχρονου πολιτικού συστήματος. Και, παρότι το φιλμ φτάνει με ευκολία σε υψηλά τεχνικά (μοντάζ-ξυράφι και απρόβλεπτη πλανοθεσία) κι ερμηνευτικά στάνταρντ (χάρη στο πολυπρόσωπο ρεσιτάλ της πρωταγωνίστριας), η ταχύτητα και η ευκολία με τις οποίες οδηγούμαστε στην «κάθαρση» του δράματος αδικεί την προσπάθεια των δύο βασικών συντελεστών, του Τζον Μάντεν και της Τζέσικα Τσαστέιν (είχαν συνεργαστεί παλιότερα και στο «Χρέος»). Την επόμενη φορά οι δυο τους θα πρέπει υποχρεωτικά να «λομπάρουν» με καλύτερους σεναριογράφους.

Γαλλία, ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 132΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Περισσότερες πληροφορίες

Κυρία Σλόαν

Miss Sloane
2,5
  • Πολιτικό Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 132 '
  • Τζον Μάντεν

Η μοναχική λομπίστρια Σλόαν προσπαθεί να κερδίσει κάθε πολιτικό στοίχημα με όποιο κόστος. Τώρα ηγείται της εκστρατείας για την ψήφιση ενός νόμου για τον έλεγχο της οπλοκατοχής, με τους περισσότερους Γερουσιαστές να βρίσκονται απέναντί της. Ωστόσο, εκείνη γνωρίζει πολύ καλά ότι στο Καπιτώλιο τίποτα δεν είναι απίθανο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Λοράν Καντέ ήταν ένας λαϊκός σκηνοθέτης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Γάλλους δημιουργούς έχασε τη ζωή του σε ηλικία 63 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.