Focus

1,5

Αναποφάσιστου ύφους κι εύκολων ανατροπών περιπετειώδης κομεντί, από την οποία κλέβει την παράσταση η ολόφρεσκη Μάργκοτ Ρόμπι («Ο Λύκος της Wall Street»).

Focus

Ο έμπειρος απατεώνας Νίκι Σπέρτζον μπάζει με επιτυχία στα κόλπα τη φιλόδοξη και σέξι Τζες, την οποία εγκαταλείπει προτού αναπτύξει μαζί της μια μόνιμη σχέση. Τρία χρόνια αργότερα θα τη συναντήσει στο Μπουένος Άιρες και σε μια μεγάλη κομπίνα που σχεδιάζει, κάτι το οποίο θα περιπλέξει επικίνδυνα τα σχέδιά του. Αναποφάσιστου ύφους κι εύκολων ανατροπών περιπετειώδης κομεντί, από την οποία κλέβει την παράσταση η ολόφρεσκη Μάργκοτ Ρόμπι («Ο Λύκος της Wall Street»).

Focus - εικόνα 1

Σεναριογράφοι («Σαν τον Σκύλο με τη Γάτα», «Ο Αϊ-Βασίλης Είναι… Λέρα») και σκηνοθέτες («I Love you Phillip Morris», «Crazy, Stupid, Love») επιτυχημένων κωμωδιών, οι Γκλεν Φικάρα και Τζον Ρέκουα κλήθηκαν να επαναφέρουν τον εμπορικά αποπροσανατολισμένο Γουίλ Σμιθ στο δρόμο της επιτυχίας, συνδυάζοντας τη συνταγή της χιουμοριστικής κοσμοπολίτικης περιπέτειας με αυτήν της ρομαντικής κομεντί.
Παραδόξως αυτό που καταφέρνουν είναι να μας συστήσουν τη σούπερ σέξι Μάργκοτ Ρόμπι, τη σύζυγο του Λεονάρντο ντι Κάπριο στον «Λύκο της Wall Street», ως χαρισματική κινηματογραφική παρουσία πρωταγωνιστικού μεγέθους που κλέβει με την τσαχπινιά της όλη την –όχι και τόσο καλοστημένη– παράσταση. Το «Focus» αφορά, έτσι κι αλλιώς, μια σειρά από κλοπές και στημένα κόλπα, με τον έμπειρο απατεώνα Νίκι Σπέρτζον να μπάζει στο θαυμαστό κόσμο της παραπλάνησης τη φιλόδοξη κι ελαφροχέρα Τζες, την οποία εγκαταλείπει προτού αναπτύξει μαζί της μια μόνιμη σχέση. Τρία χρόνια αργότερα θα τη συναντήσει στο Μπουένος Άιρες και σε μια μεγάλη κομπίνα που σχεδιάζει, κάτι το οποίο θα περιπλέξει επικίνδυνα τα σχέδιά του.

Focus - εικόνα 2

Γοητευτικοί καταφερτζήδες, γκλαμουράτο περιβάλλον, χαλαρή ατμόσφαιρα κι ένα επανατροφοδοτούμενο παιχνίδι εξαπάτησης, όπου ο ρόλος κάθε παίκτη είναι ύποπτα αμφίσημος, συνθέτουν ένα δελεαστικό πακέτο ανάλαφρης χολιγουντιανής διασκέδασης, το οποίο εξαντλεί στο αμπαλάζ όλες τις φανταχτερές υποσχέσεις του. Μετά τη σπιντάτη αρχή της Νέας Ορλεάνης ο ρυθμός σταδιακά ξεκουρδίζεται, το αργεντίνικο κόλπο αναπτύσσεται και ολοκληρώνεται σαν κακοστημένη φάρσα, με την πολυαναμενόμενη τελική σεναριακή ανατροπή να αποδεικνύεται επιεικώς αδέξια. Και καθώς ο Γουίλ­ Σμιθ επαναλαμβάνει απλώς τον χαριτωμένο smartass εαυτό του, η 25χρονη Μάργκοτ κερδίζει με τη φρεσκάδα και το κωμικό timing της όλες τις εντυπώσεις.

ΗΠΑ. 2015. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: TANWEER.

Περισσότερες πληροφορίες

Focus

1,5
  • Κομεντί
  • 2015
  • Διάρκεια: 104 '
  • Γκλεν Φικάρα

Ο έμπειρος απατεώνας Νίκι Σπέρτζον μπάζει με επιτυχία στα κόλπα τη φιλόδοξη και σέξι Τζες, την οποία εγκαταλείπει προτού αναπτύξει μαζί της μια μόνιμη σχέση. Τρία χρόνια αργότερα θα τη συναντήσει στο Μπουένος Άιρες και σε μια μεγάλη κομπίνα που σχεδιάζει, κάτι το οποίο θα περιπλέξει επικίνδυνα τα σχέδιά του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.