Sex tape. Μια τρελή βραδιά: Θα σώσει η Κάμερον Ντίαζ την αμερικανική κωμωδία;

Το πρωταγωνιστικό ντουέτο Κάμερον Ντίαζ - Τζέισον Σίγκελ γδύνεται επί της οθόνης για να γυρίσει μια ερασιτεχνική πορνοταινία, σε μια ακατάλληλη για ανηλίκους κωμωδία που υπόσχεται να ανατρέψει τα κλισέ του είδους.

Sex tape. Μια τρελή βραδιά: Θα σώσει η Κάμερον Ντίαζ την αμερικανική κωμωδία;

Το πρωταγωνιστικό ντουέτο Κάμερον Ντίαζ - Τζέισον Σίγκελ γδύνεται επί της οθόνης για να γυρίσει μια ερασιτεχνική πορνοταινία, σε μια ακατάλληλη για ανηλίκους κωμωδία που υπόσχεται να ανατρέψει τα κλισέ του είδους.

Sex tape. Μια τρελή βραδιά: Θα σώσει η Κάμερον Ντίαζ την αμερικανική κωμωδία; - εικόνα 1

Το κινηματογραφικό­ είδος που άλλοτε έβγαζε ταινίες οι οποίες προκαλούσαν ξεκαρδιστικά γέλια στις αίθουσες των ΗΠΑ σήμερα περνάει αδιαμφισβήτητα κρίση. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αμερικανική κωμωδία δεν διαφέρουν και πάρα πολύ από αυτά που ταλαιπωρούν το Χόλιγουντ συνολικά: δημιουργική ατολμία λόγω υψηλού κόστους παραγωγής, στόχευση στο εφηβικό κοινό (δηλαδή στους πελάτες των multiplex), χρήση σεναριακών ευκολιών και κλισέ για να μην ενοχληθεί ο μέσος θεατής και χαθεί κάνα εισιτήριο... Την ίδια στιγμή στην ανθηρή αμερικανική τηλεόραση το είδος ακολουθεί ακριβώς την αντίθετη πορεία και αποδεικνύεται τόσο θαρραλέο όσο και –πάνω από όλα– φρέσκο: από τους νευρωτικούς επιστήμονες του «The Big Bang Theory» που προσπαθούν ανεπιτυχώς να συμβιώσουν με τον καθαγιασμένο «μέσο Αμερικανό» και το εξωφρενικά αυτοσαρκαστικό «Parks & Recreation» που κάνει πενηνταράκια την εκκεντρικότητα της ενδοχώρας των ΗΠΑ μέχρι το αντισυμβατικά κοριτσίστικο «New Girl» και τη θριαμβευτική επιστροφή του «Arrested Development». Βέβαια, μετά τη… χρεοκοπία του Frat Pack, η κινηματογραφική κωμωδία έδειξε να βρίσκει ήδη από τα μέσα των ’00s τους δικούς της καινούργιους πρωταγωνιστές: από τη μία ο σκηνοθέτης Τζαντ Άπατοου («Παρθένος Ετών 40», «Με την Πρώτη») και η αμούστακη χιουμοριστική του συμμορία, ήτοι ο Σεθ Ρόγκεν, ο Τζόνα Χιλ, ο Τζέισον Σίγκελ, ο Μάικλ Σέρα και ακόμη μερικά αξιαγάπητα σπασικλο-αγόρια, της έδωσαν νέα ώθηση και από την άλλη η ασύλληπτη επιτυχία του ενήλικου «Hangover» αποτέλεσε μια διαφορετική βαλβίδα δημιουργικής αποσυμπίεσης γι’ αυτήν. Το R-Rated, δηλαδή το ακατάλληλο για ανηλίκους χιούμορ, απελευθέρωσε τον Τοντ Φίλιπς και στη συνέχεια μια σειρά από σκηνοθέτες, οι οποίοι κατάφεραν να σπάσουν τα στεγανά της πολιτικής ορθότητας και να φτάσουν τη σάτιρά τους στα άκρα. Και μπορεί αυτές οι δύο σχολές να έβγαλαν μέσα στα ­επόμενα χρόνια συμπαθητικά αποτελέσματα, όπως τα «Superbad», «Ted», «21 Jump Street», σίγουρα όμως δεν έφεραν την κωμική επανάσταση που επιθυμούσαν κάποιοι.

Sex tape. Μια τρελή βραδιά: Θα σώσει η Κάμερον Ντίαζ την αμερικανική κωμωδία; - εικόνα 2

Το «Sex Tape. Μια Τρελή Βραδιά» είναι, λοιπόν, η ταινία που παίρνει τη σκυτάλη στη δραστήρια κατηγορία των ακατάλληλων για ανηλίκους κωμωδιών αλλά και το νέο made in USA στοίχημα για το είδος. Σε αυτήν επιστρατεύτηκε το δημιουργικό επιτελείο της «Άτακτης Καθηγήτριας», της κωμωδίας που έσπασε τα ταμεία το 2011 κι έφτασε σε παγκόσμιες εισπράξεις ύψους 216 εκατ. δολαρίων. Ο Τζέικ Κάσνταν ξανακάθεται στη σκηνοθετική καρέκλα, ενώ η πάντοτε σέξι Κάμερον Ντίαζ εμφανίζεται και πάλι δίπλα στον μετρ της κωμικής αγαρμποσύνης Τζέισον Σίγκελ. Οι δυο τους υποδύονται την Άνι και τον Τζέι, οι οποίοι έχουν χάσει τη σεξουαλική τους χημεία και προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν τρόπους να την ανανεώσουν. Γι’ αυτόν το λόγο αποφασίζουν να γυρίσουν ένα ερασιτεχνικό πορνογραφικό βιντεάκι, το οποίο άθελά τους βρίσκεται στο διόλου εχέμυθο «ψηφιακό σύννεφο» και από εκεί στις οθόνες δεκάδων συγγενών και φίλων. Το ζευγάρι προσπαθεί με κάθε τρόπο να «σβήσει» το βίντεο από παντού, αλλά –όπως είναι γνωστό τοις πάσι– αυτά τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στη χαοτική ψηφιακή εποχή που ζούμε. Στο «Sex Tape. Μια Τρελή Βραδιά» η Κάμερον Ντίαζ επιλέγει για άλλη μία φορά να τσαλακώσει την εικόνα της σε μια ακατάλληλη για ανηλίκους κωμωδία με την ερμηνεία μιας νοικοκυράς και μητέρας η οποία μετατρέπεται σε σκληροτράχηλη τιμωρό της digital αδιακρισίας. Δίπλα της ο Τζέισον­ Σίγκελ δίνει το δικό του στίγμα, αντιπροσωπεύοντας επάξια τη σχολή Άπατοου. Ωστόσο, το αν αυτό το κωμικό ρεσιτάλ του ιδιότυπου πρωταγωνιστικού ντουέτου θα δώσει επιπλέον ανάσες στην ασθμαίνουσα αμερικανική κωμωδία είναι κάτι που δεν μπορεί να εκτιμηθεί αυτήν τη στιγμή. Το βέβαιο είναι όμως ότι η χιουμοριστική κινηματογραφική δημιουργία χρειάζεται ήρωες και ηρωίδες που θα την εμπνεύσουν και θα την πάρουν από το χέρι με σκοπό να την οδηγήσουν σε μια νέα παραγωγική εποχή. Και η τσαχπίνα Κάμερον είναι σίγουρα μία από αυτές...

Περισσότερες πληροφορίες

Sex Tape: Μια Τρελή Βραδιά

Sex Tape
1
  • Κωμωδία
  • 2014
  • Διάρκεια: 94 '
  • Τζέικ Κάσνταν

Προσπαθώντας να ξαναβρεί το παλιό ερωτικό του πάθος, ένα ζευγάρι κινηματογραφεί τις οικιακές ερωτικές του «περιπέτειες». Αντί να διαγραφεί όμως, η ταινία βρίσκεται σε λάθος χέρια και πρόκειται να ανεβεί στο Διαδίκτυο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η αβεβαιότητα για την Ίριδα παραμένει

Τα μέλη του ΠΟΦΠΑ καταγγέλλουν την παντελή αδιαφορία της διοίκησης του ΕΚΠΑ τόσο για το μέλλον της ιστορικής αίθουσας όσο και για τις δράσεις του Ομίλου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
26/04/2024

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ μάς συστήνεται ως ο "Κασκαντέρ"

Δείτε αποκλειστικά στο "α" ένα απόσπασμα από τα παρασκήνια της νέας ταινίας του διάσημου ηθοποιού.

"Stop Making Sense": Στον κόσμο ενός κεφαλιού

Τίποτα δεν έχει νόημα. Αλλά το "Stop Making Sense" έχει.

Η "Φόνισσα" υποψήφια για 16 βραβεία Ίρις

Δείτε αναλυτικά της υποψηφιότητες για την επετειακή 15η απονομή της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ "Χρήστος, το Τελευταίο Παίδι"

Η βραβευμένη ταινία της Τζούλια Αμάτι παίζεται για δεύτερη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.