
Έχουν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που είδαμε την Λένα Ντάναμ μπροστά από την κάμερα. Η ηθοποιός και συγγραφέας δυσκολεύτηκε να επιστρέψει στη δημόσια σφαίρα μετά την αντιμετώπισή της κατά τη διάρκεια του "Girls", της σειράς του HBO που εκτόξευσε την καριέρα της. Από χοντροφοβικά σχόλια έως δικαιολογημένες αντιδράσεις σε παράλογες δηλώσεις της, η παρουσία της μοιάζει να βρίσκεται μόνιμα κάτω από το μικροσκόπιο. Η ίδια έχει δηλώσει πως το εξονυχιστικό ενδιαφέρον του κοινού για το σώμα της άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται δημόσια. Πριν λίγες μέρες, όμως, επέστρεψε, γράφοντας, σκηνοθετώντας και παίζοντας έναν μικρό ρόλο στη σειρά "Too Much", τη νέα ρομαντική κωμωδία που έκανε πρεμιέρα στο Netflix.
Στη σειρά, η Τζέσικα (την οποία υποδύεται η Μεγκ Στάλτερ) αποφασίζει να αλλάξει όλη της τη ζωή και να μετακομίσει από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο μετά τον ολέθριο χωρισμό από μια επταετή σχέση. Όπως προφητικά της λέει ο gen alpha ανιψιός της, "οι Αμερικάνοι νομίζουν ότι οι Βρετανοί είναι σνομπ και δήθεν, αλλά έξυπνοι. Οι Βρετανοί πιστεύουν πως οι Αμερικάνοι είναι ηλίθιοι και πρόστυχοι, αλλά αστείοι". Μόνο που η Τζέσικα γνωρίζει εκεί τον Φίλιξ (Γουίλ Σαρπ) και μια αμοιβαία έλξη αναπτύσσεται γρήγορα μεταξύ τους, αναγκάζοντας και τους δύο να αντιμετωπίσουν τα φαντάσματα του παρελθόντος.

Όπως το "Girls", το "Too Much" έχει έντονα αυτοβιογραφικό χαρακτήρα. Η Ντάναμ εγκατέλειψε (ή, με τα δικά της λόγια, "χώρισε") τη Νέα Υόρκη για τη βρετανική πρωτεύουσα και βίωσε από πρώτο χέρι ένα πολιτισμικό χάσμα υπερατλαντικού μεγέθους. Από αυτή την άποψη, είναι λίγο αστείο που η Τζέσικα μας θυμίζει μια πιο ρεαλιστική "Έμιλι στο Παρίσι", μόνο που αντί για μπαγκέτες και τον πύργο του Άιφελ, έχουμε παράνομες ναρκωτικές ουσίες και το Μπιγκ Μπεν.
Σε ένα βαθύτερο επίπεδο, όμως, η Τζέσικα αντικατοπτρίζει μια ανασφάλεια που η Ντάναμ μοιράζεται με πολλές ακόμη γυναίκες: την αίσθηση πως μπορεί να είμαστε υπερβολικές, πολύ συναισθηματικές, πολύ γκρινιάρες, πολύ ομιλητικές, ότι μοιραζόμαστε περισσότερα απ’ όσα "πρέπει" για την προσωπική μας ζωή, ότι συνολικά η συμπεριφορά μας είναι "περισσότερο" απ’ όσο μπορεί να αντέξει κάποιος. Για την Ντάναμ, ο χαρακτηρισμός δεν είναι μόνο ένα εργαλείο της πατριαρχίας, αλλά και βαθιά υποτιμητικός.

Στη σειρά, η Τζέσικα ζει σε δύο πραγματικότητες: αφενός σε εκείνη όπου ο Φίλιξ της αποδεικνύει πως, ακόμη κι αν είναι υπερβολική, αυτό δεν την καθιστά ενοχλητική ή λιγότερο αξιαγάπητη και, αφετέρου, σε ένα παρελθόν στοιχειωμένο από τον πρώην της, το οποίο τη σπρώχνει σε γνώριμες αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές. Το στοίχημα είναι αν θα καταφέρει να τις ξεπεράσει, ώστε να δώσει την ευκαιρία στη νέα της σχέση να αναπτυχθεί όπως της αξίζει.
Όπως μπορεί να έχετε καταλάβει ως τώρα, το "Too Much" δεν έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα της ρομαντικής κομεντί. Αν και παρουσιάζεται ως μια "αντισυμβατική" ιστορία ενός έρωτα, στην πραγματικότητα ακολουθεί πολλές από τις νόρμες του είδους: την έννοια της ανιδιοτελούς αγάπης, τις συγκρούσεις που συχνά δεν έχουν απόλυτη λογική, αλλά φέρουν ένα βαρύ συναισθηματικό φορτίο, τις "ξεκαρδιστικές" αλλά απίθανες συμπτώσεις και τον έρωτα ως τη μεγάλη λύση όλων των προβλημάτων. Παρ’ όλα αυτά, η Ντάναμ φέρνει στις οθόνες μας μια σχέση που μας αφήνει τη γεύση ενός φρέσκου φλερτ: είναι ενθουσιώδης, γλυκιά και σε κάνει να θέλεις κι άλλο.
Δείτε το trailer του "Too Much":