Βραβεία SAG: σαρωτική νίκη "Shogun", έκπληξη για το "Only Murders in the Building"

Οι μεγάλοι νικητές της 31ης τελετής Βραβείων αμερικανικού Σωματείου Ηθοποιών.

Only Murders in the Building Only Murders in the Building

Τα πιο βαριά βραβεία (σύμφωνα με την Πάμελα Άντερσον και τον Κίραν Κάλκιν) απονεμήθηκαν το βράδυ της Κυριακής από το αμερικάνικο Σωματείο των Ηθοποιών στο Λος Άντζελες. Στην κινηματογραφική πλευρά των βραβείων, το "Κονκλάβιο" απέσπασε την πιο σημαντική διάκριση, με το βραβείο για ολόκληρο το καστ, ενώ η Ντέμι Μουρ κέρδισε το βραβείο γυναικείου ρόλου για το "Substance", ενώ το αντίστοιχο βραβείο απέσπασε ο Τίμοθι Σαλαμέ για την ερμηνεία του στο "A Complete Unknown". Στους υποστηρικτικούς ρόλους κέρδισε ο Κάλκιν για το "A Real Pain", και η Ζόι Σαλντάνα για το "Emilia Perez". 

Στην τηλεοπτική πλευρά, το "Shogun" σάρωσε, κερδίζοντας 4 βραβεία (καλύτερου καστ, ανδρικού και γυναικείου ρόλου σε δραματική σειρά, καλύτερου κασκαντέρ), ενώ ακολούθησε το "Only Murders in the Building", με την πρωταγωνίστρια Σελένα Γκόμεζ να μην μπορεί να κρύψει την έκπληξή της, λέγοντας στη σκηνή πως "δεν κερδίζουν ποτέ". 

The Penguin
The Penguin
"The Penguin"

Την τελετή παρουσίασε η Κρίστεν Μπελ, η οποία ήταν υποψήφια για καλύτερο ρόλο σε κωμική σειρά με το "Nobody Wants This", ενώ τιμήθηκε με βραβείο για το σύνολο της καριέρας της η Τζέιν Φόντα.

Δείτε αναλυτικά τους τηλεοπτικούς νικητές:

Ανδρικός Ρόλος σε Τηλεταινία/Μίνι Σειρά

Χαβιέρ Μπαρδέμ – "Monsters: The Lyle And Erik Menendez Story"
Κόλιν Φάρελ – "The Penguin"
Ρίτσαρντ Γκαντ – "Baby Reindeer"
Κέβιν Κλάιν – "Disclaimer"
Αντριου Σκοτ – "Ripley"

Γυναικείος Ρόλος σε Τηλεταινία/Μίνι Σειρά

Κάθι Μπέιτς – "The Great Lillian Hall"
Κέιτ Μπλάνσετ – "Disclaimer"
Τζόντι Φόστερ – "True Detective: Night Country"
Λίλι Γκλάντστοουν – "Under The Bridge"
Τζέσικα Γκάνινγκ – "Baby Reindeer"
Κριστίν Μιλιότι – "The Penguin"

Baby Reindeer
Baby Reindeer
"Baby Reindeer"

Ανδρικός Ρόλος σε Δραματική Σειρά

Τατανόμπου Ασάνο – "Shōgun"
Τζεφ Μπρίτζες – "The Old Man"
Γκάρι Ολντμαν – "Slow Horses"
Εντι Ρεντμέιν – "The Day Of The Jackal"
Χιρογιούκι Σανάντα – "Shōgun"

Γυναικείος Ρόλος σε Δραματική Σειρά

Κάθι Μπέιτς – "Matlock"
Νίκολα Κόφλαν – "Bridgerton"
Αλισον Τζάνεϊ – "The Diplomat"
Κέρι Ράσελ – "The Diplomat"
Αννα Σαουάι – "Shōgun"

Ανδρικός Ρόλος σε Κωμική Σειρά

Ανταμ Μπρόντι – "Nobody Wants This"
Τεντ Ντάνσον – "A Man On The Inside"
Χάρισον Φορντ – "Shrinking"
Μάρτιν Σορτ – "Only Murders In The Building"
Τζέρεμι Αλεν Γουάιτ – "The Bear"

Hacks
"Hacks"

Γυναικείος Ρόλος σε Κωμική Σειρά

Κρίστεν Μπελ – "Nobody Wants This"
Κουίντα Μπράνσον – "Abbott Elementary"
Λίζα Κολόν-Ζάγιας – "The Bear"
Αγιο Εντεμπίρι – "The Bear"
Τζιν Σμαρτ – "Hacks"

Καλύτερο Καστ σε Δραματική Σειρά

"Bridgerton"
"The Day Of The Jackal"
"The Diplomat"
"Shōgun"
"Slow Horses"

Καλύτερο Καστ σε Κωμική Σειρά

"Abbott Elementary"
"The Bear"
"Hacks"
"Only Murders In The Building"
"Shrinking"

Κασκαντέρ σε Τηλεοπτική Σειρά

"The Boys"
"Fallout"
"House Of The Dragon"
"The Penguin"
"Shōgun"

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

Απόψε (11/7) στην TV: δύο ταξίδια με διαφορετικές καταλήξεις

Μία βέσπα διασχίζει τη Σικελία, ενώ μία γυναίκα αντιμετωπίζει ένα ασυνήθιστο πρόβλημα στο Airbnb της απόψε στην ελληνική τηλεόραση.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/07/2025

Αυτά πρέπει να δείτε πριν φύγουν απ' το Netflix

Η πλατφόρμα κάνει χώρο για τις νέες αφίξεις που θα εμπλουτίσουν τον κατάλογό της.

Οι κωμικές σειρές που ανυπομονούμε να δούμε στην ελληνική τηλεόραση

Αυτές είναι οι τρεις καινούριες παραγωγές που φιλοδοξούν να μας κάνουν να γελάσουμε το φθινόπωρο.

Ένα νέο κανάλι για τους λάτρεις της τζαζ έρχεται στη Nova

Με συναυλίες από όλο τον κόσμο και βραβευμένους μουσικούς, παίρνουμε μία γεύση από τη σύγχρονη σκηνή.

Ο Ράμι Μάλεκ είναι ο "Ερασιτέχνης" (trailer)

Η νέα ταινία του 20th Century Studios κάνει πρεμιέρα στο Disney+.

Απόψε (10/7) στην TV: δύο περιπέτειες

Ένας εμβληματικός ντετέκτιβ και ένα ταξίδι στην Κολομβία απόψε στην ελληνική τηλεόραση.

Sneak peek στις πολυαναμενόμενες αφίξεις του Disney+

Αυτό είναι το περιεχόμενο που θα δούμε στις οθόνες μας το δεύτερο μισό του 2025.