Από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο της μέχρι την χαρακτηριστική φωνή της και τον ανεπιτήδευτο τρόπο με τον οποίον "κουβαλούσε" τον εαυτό της, η Άννα Παναγιωτοπούλου διέθετε έναν σπάνιο μαγνητισμό: όταν έπαιζε στην τηλεόραση, δεν μπορούσες να αλλάξεις κανάλι. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οδήγησε τα τηλεοπτικά πρότζεκτ της στην επιτυχία, καθιστώντας τα, τελικά, καλτ σύμβολα της πολιτισμικής μας κληρονομιάς. Κάνοντας τα πρώτα της βήματα στο θέατρο και ολοκληρώνοντας την καριέρα της με το σινεμά, η Άννα Παναγιωτοπούλου καθόρισε με τρεις αξέχαστους τηλεοπτικούς ρόλους την ελληνική TV, και συγκεκριμένα, την κωμωδία.
Το 1986 κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ2 η "Μαντάμ Σουσού", τηλεοπτική μεταφορά του ομότιτλου μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά (1939) και βασισμένο σε σενάριο του ίδιου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου υποδύεται την Σουσού Παναγιώτου, μια γυναίκα που λατρεύει τον πλούτο και την υψηλή κοινωνία, χωρίς να έχει την παραμικρή σχέση μαζί τους. Από τον Κολωνό, όπου ζει με τον ιχθυοπώλη σύζυγό της (υποδυόμενος από τον Θανάση Παπαγεωργίου ο οποίος σκηνοθετεί και τη σειρά) και συναναστρέφεται τους "ασήμαντους" γειτόνές της, καταλήγει στο Κολωνάκι, έχοντας κληρονομήσει απροσδόκητα χρήματα, και (σχεδόν) εκπληρώνει το όνειρό της. Ένας μοναδικός γυναικείος ρόλος και ένα σενάριο που έδωσαν στην ηθοποιό το περιθώριο να αναδείξει τις κωμικές της δεξιότητες, καθιστώντας τη σειρά μια από τις πιο αγαπημένες της δεκαετίας.
Ακολουθούν "Οι Τρεις Χάριτες" των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, που προβλήθηκαν στο Mega από το 1990 μέχρι το 1992. Σε στυλ κωμωδίας καταστάσεων, η σειρά ακολουθεί τη συμβίωση τριών αδερφών μέσης ηλικίας, οι οποίες κατέληξαν να συγκατοικούν στο πατρικό τους σπίτι. Η Άννα Παναγιωτοπούλου πρωταγωνιστεί πλάι στην Νένα Μεντή και την Μίνα Αδαμάκη, ως Όλγα, μια χήρα που έχει στρέψει όλη την προσοχή στην κόρη της, Τέτη (Άννα Κουρή). Μια από τις σειρές που εγκαινίασαν την ιδιωτική ελληνική τηλεόραση, ανέδειξε ένα πρωταγωνιστικό καστ με αξέχαστη χημεία και θεωρείται μέχρι και σήμερα μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες της χώρας.
Λίγο αργότερα, το 1995, κάνει πρεμιέρα στο Mega το επαναστατικό "Ντόλτσε Βίτα" και συστήνεται στο ελληνικό κοινό η αείμνηστη Χριστίνα Μαρκάτου, ένας ρόλος-σταθμός στην καριέρας της Παναγιωτοπούλου και σε ολόκληρη την ελληνική τηλεοπτική Ιστορία. Η μεσήλικη χήρα που ερωτεύεται παράφορα τον αρραβωνιαστικό της κόρης της ήρθε να αντικρούσει την στερεοτυπική εικόνα της "Ελληνίδας μάνας" και να απενοχοποιήσει τη γυναικεία σεξουαλικότητα, αλλά και την ντροπή που σχετίζεται με αυτήν – πόσο μάλλον αφού το αντικείμενο του πόθου της είναι ένας άντρας που θα μπορούσε να είναι γιος της.
Από τους δημιουργούς Αλέξανδρο Ρήγα και Λευτέρη Παπαπέτρου, το "Ντόλτσε Βίτα" εγγράφηκε ανεξίτηλα στην εγχώρια ποπ κουλτούρα, αφήνοντας πίσω του μοναδικές ατάκες και iconic χαρακτήρες: η Μαρία Καβογιάννη στον ρόλο της οικιακής βοηθού Ασπασίας, η Μαρία Φωκά στον ρόλο της πεθεράς Όλγας και η Κατιάνα Μπαλανίκα ως Σάσα, κολλητή της Χριστίνας. Η σειρά παίζεται, δικαίως, μέχρι και σήμερα σε επανάληψη, γεγονός που επιβεβαιώνει την καλτ σημασία της αλλά και την αθάνατη κληρονομιά της Άννας Παναγιωτοπούλου.