
Φαντάσου λαχτάρα που θα ’παιρνες αν περίμενες στη στάση το λεωφορείο και δίπλα σου εμφανίζονταν σιωπηλές δύο γυναίκες βγαλμένες από το «The Handmaid’s Tale»! Δεκάδες απ’ αυτές, ντυμένες με τα χαρακτηριστικά κόκκινα φορέματα και τα λευκά καπέλα, περπατούσαν με αργό βήμα στους δρόμους του Λος Άντζελες πριν από λίγες μέρες, για να υπενθυμίσουν τη δυστοπική μελλοντολογική σειρά στα μέλη της Ακαδημίας Τηλεόρασης, λίγο πριν ξεκινήσουν να ψηφίζουν για τις υποψηφιότητες των Emmys (η διαδικασία ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες και οι υποψηφιότητες ανακοινώνονται στις 13 Ιουλίου).
Nothing to see here. Just two #handmaids waiting for the bus. #thehandmaidstale @handmaidsonhulu
Το Hulu, η streaming πλατφόρμα που έχει κάνει την παραγωγή αυτής της πολυσυζητημένης μεταφοράς του μυθιστορήματος της Μάργκαρετ Άτγουντ, επέλεξε για την καμπάνια της μια ενέργεια με viral δυναμική. Άλλα δίκτυα και στούντιο επιλέγουν την παραδοσιακή οδό, δηλαδή να γεμίσουν τον τόπο με διαφημίσεις – στη Melrose Avenue, σε μήκος επτά τετραγώνων, μπορείς να δεις έξι τεράστια πλαίσια με αφίσες σειρών. Επίσης, φτιάχνουν περίτεχνα box sets με DVD, που μπορεί να κοστίζουν από ένα έως και δύο εκατομμύρια δολάρια ανά σειρά, και τα στέλνουν στους εκλέκτορες με την ελπίδα ότι θα τις ξεχωρίσουν από το σωρό. «Είναι απίστευτο πόσα μου έρχονται κάθε μέρα», λέει ο Γουόρεν Λίτλφιλντ, πρώην μεγαλοστέλεχος του NBC και εκτελεστικός παραγωγός του «The Handmaid’s Tale», που τα αραδιάζει σε ένα τεράστιο τραπέζι της κουζίνας «το οποίο δεν χρησιμοποιούμε πλέον για φαγητό».
Οι κουβαρντάδες του Netflix νοίκιασαν για πέντε βδομάδες ένα χώρο σχεδόν δυόμισι χιλιάδων τετραγωνικών, διαμόρφωσαν ξεχωριστά δωμάτια (ένα για το «Stranger Things» με πέπλο τεχνητής ομίχλης στην είσοδο, ένα με 50 ντισκομπάλες για το «The Get Down» και ένα με επίσημα σερβίτσια να κρέμονται από τον τοίχο για το «The Crown») και εκεί οργάνωσαν δυο ντουζίνες δεξιώσεις με επιλεγμένους καλεσμένους. Φέτος τα έξοδα για τις καμπάνιες υπενθύμισης («for your consideration» τις λένε εκεί) προτού ξεκινήσει η ψηφοφορία για τις υποψηφιότητες ήταν πολύ περισσότερα από πέρυσι, καθώς οι σειρές είναι πάρα πολλές (γύρω στις 450), ενώ τα μέλη της Ακαδημίας Τηλεόρασης αγγίζουν τα 22.000! «Το κόστος φέτος είναι εξωφρενικό», αναφέρει ο Τζον Λάντγκραφ, πρόεδρος του FX, το οποίο αγόρασε χρόνο σε πολιτικά talk shows για να προβάλει διαφημιστικά για το «The Americans» που κλείνουν με την απειλητική φράση: «Οι Ρώσοι είναι εδώ».