Τι απέγινε η παλιά, καλή Eurovision;

Ο φετινός ευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού (9, 11 & 13/5) μας δίνει ελάχιστους λόγους για να την απολαύσουμε κανιβαλίζοντάς την.

Τι απέγινε η παλιά, καλή Eurovision;

Τι συνέβη στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού που λατρεύαμε να κανιβαλίζουμε με τους φίλους μας; Πού είναι οι Lordi, η Conchita Wurst, η Dana International και οι γιαγιάδες από το Μπουράνοβο; Ο φετινός διαγωνισμός στο Κίεβο έχει το σλόγκαν «Celebrate diversity», αλλά κανένα από τα τραγούδια που συμμετέχουν στους δύο ημιτελικούς (την Τρίτη 9/5 και την Πέμπτη 11/5) και στον τελικό (Σάββατο 13/5) δεν προσφέρουν λόγους για να γιορτάσεις την ποικιλομορφία και τη διαφορετικότητα. Εκτός κι αν ως διαφορετικότητα ορίζεται η καρικατούρα με την οποία συμμετέχει το Μαυροβούνιο, κατά κόσμον Slavko Kalezić, ο οποίος έχει δει πολλές ταινίες του Tarsem Singh και θα ήθελε να πρωταγωνιστεί σε μία.



Κατά τ’ άλλα παντού μπαλάντες! Και δεν μιλάμε για μπαλάντες που θα σε συνεπάρουν, αλλά για τόσο προφανείς και φουσκωμένους μελοδραματισμούς, όπως της Τσεχίας με τη Martina Bárta και της Ιρλανδίας με τον Brendan Murray, που καλό θα ήταν να αποφύγετε τις εξετάσεις για σάκχαρο την επόμενη μέρα.

Η μόνη μπαλάντα που ξεχωρίζει, λόγω μιας γοητευτικής αρρυθμίας, είναι το «Blackbird» με τη Norma John να εκπροσωπεί τη Φινλανδία – αυτό είναι το ένα καλό (με τη σφαιρική έννοια και όχι «καλό για τη Eurovision») τραγούδι του φετινού διαγωνισμού και το άλλο είναι το electro-pop «City Lights» του Βελγίου.

Για την ομοιομορφία που επικρατεί φέτος ευθύνονται τα talent shows, ο σχεδόν αποκλειστικός προμηθευτής τραγουδιστών για τη Eurovision τα τελευταία χρόνια. Σε αυτά, η μοναδική ευκαιρία που έχουν οι συμμετέχοντες να εντυπωσιάσουν κριτές και κοινό είναι η φωνή τους, ενώ οι πάσης φύσεως πειραματισμοί θεωρούνται απαγορευτικοί. Όπως τίποτα ενδιαφέρον μουσικά δεν έχει ακουστεί από κάποιον παίκτη σε talent show, έτσι ανώδυνη έχει αρχίσει να γίνεται και η Eurovision. Τις ελάχιστες διασκεδαστικές στιγμές προσφέρουν φέτος οι Sunstroke Project που αποδεικνύουν ότι οι Μολδαβοί άντρες έχουν τις ίδιες καθηλώσεις με τη μαμά τους όπως οι Έλληνες, η συμμετοχή της Λετονίας που είναι σαν να πηγαίνει το Λύκειο Ελληνίδων να χορέψει σε EDM club και ο Ρουμάνος κλαρινογαμπρός που κάνει γιόντελινγκ.



Εμείς, με το dance κομμάτι που ερμηνεύει η Demy θα δοκιμαστούμε στον πρώτο ημιτελικό, ο οποίος που θα μεταδοθεί, όπως και οι υπόλοιπες βραδιές, από την ΕΡΤ1 στις 22:00. Για πρώτη χρονιά φέτος, το Twitter δημιούργησε ειδικά emojis που θα εμφανίζονται όταν χρησιμοποιούμε τα hashtags #ESC2017, #Eurovision, #CelebrateDiversity και #12Points.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

5 άριστες σειρές βγαλμένες από βιβλία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) και το πρόσφατο χιτ του Netflix "Ripley", ανατρέχουμε σε 5 ακόμα κορυφαίες τηλεοπτικές μεταφορές βιβλίων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗ
23/04/2024

H "Φόνισσα" της Εύας Νάθενα στην COSMOTE TV

Η δραματική ταινία που έφτασε τον περασμένο Δεκέμβριο στην κορυφή του ελληνικού box office είναι πλέον διαθέσιμη on demand στην COSMOTE TV.

Ημέρα Γης στο Disney+ με "Τα Μυστικά των Χταποδιών" και την "Τίγρη"

Η Disney και το National Geographic γιορτάζουν την Ημέρας της Γης (22/4), τον σκοπό προστασίας και αποκατάστασης, με τη νέα καμπάνια "το Σπίτι μας".

"Book Club" στο Novacinema2 με αξέχαστες ταινίες βασισμένες βιβλία

Η Nova γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) με δύο ταινίες back-to-back καθημερινά, από σήμερα, Δευτέρα 22/4, μέχρι την Κυριακή 28/4.

Τα "Εκατό χρόνια μοναξιά" γίνονται σειρά για το Netflix

Το αριστουργηματικό μυθιστόρημα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες μεταφέρεται για τη μικρή οθόνη στα ισπανικά.

Το "Άγνωστοι μεταξύ μας" έρχεται αυτόν τον μήνα στο Disney+

Μια από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της χρονιάς, το μελαγχολικό δράμα του Άντριου Χέιγκ με τους Άντριου Σκοτ και Πολ Μεσκάλ έρχεται σύντομα στο streaming.

ERTFLIX: 13 ταινίες που έφτασαν "Από το βιβλίο στην οθόνη"

Η ελληνική πλατφόρμα γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) με μια ειδική κατηγορία. Δείτε παρακάτω 5 ταινίες του "λογοτεχνικού" αφιερώματος.