© shutterstock
"Συνάντησε με στον Alaïa για καφέ!" μου πρότεινε πρόσφατα η φίλη μου και μοντέλο, Νάσια Μάτσα. Για χρόνια, οι άνθρωποι της μόδας σχεδίαζαν τις επαγγελματικές και προσωπικές τους συναντήσεις στα κομψά λόμπι των ξενοδοχείων πολυτελείας. Ωστόσο, αυτό αρχίζει να αλλάζει καθώς η αγορά προσαρμόζεται στις εξελισσόμενες επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το διαθέσιμο εισόδημα επέτρεψε σε πολλούς ανθρώπους που είχαν απομονωθεί να επιδοθούν στην απόκτηση υλικών αγαθών. Σήμερα, κουρασμένοι από την υπερβολική αγορά προϊόντων που δεν τους έκαναν απαραίτητα πιο ευτυχισμένους, οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερα από τα brands: εμπειρίες.
Για να ανταποκριθούν σε αυτή τη νέα απαίτηση, πολλές μάρκες υιοθετούν το experiential retail (βιωματικό εμπόριο), δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες που εκτείνονται πολύ πέρα από την απλή πράξη της αγοράς. Στόχος είναι η καλλιέργεια μιας βαθύτερης συναισθηματικής σύνδεσης μεταξύ του brand και του κοινού του, μετατρέποντας τις αγορές σε έναν τρόπο ζωής και όχι σε μια απλή συναλλαγή. Φανταστείτε το εξής: αντί να σας θυμίζει τη στιγμή που περάσατε την πιστωτική σας κάρτα για μια τσάντα, μια μπουτίκ να σας ξυπνά αναμνήσεις από μια οικεία συζήτηση με τον καλύτερό σας φίλο πάνω από ένα φλιτζάνι ζεστό καφέ. Μια άλλη μπουτίκ είναι εκεί όπου εσείς και ο σύντροφός σας θαυμάσατε από κοντά μια έκθεση του Basquiat και το υπόγειο ενός καταστήματος καλλυντικών ήταν το ένα κρυφό spa που σας ταξίδεψε στη Νιρβάνα.
Διαβάστε περισσότερα στο harpersbazaar.gr