Η Ελλάδα στοχεύει στην Ιαπωνία: Προώθηση νέων τουριστικών προορισμών

Ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ., βρίσκεται στο Τόκιο για την Tourism Expo Japan 2024, με στόχους την παρουσίαση νέων προορισμών, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας και την αναζήτηση απευθείας πτήσεων από την Ιαπωνία.

Ο ΕΟΤ ανοίγει ξανά την αγορά της Ιαπωνίας O ΓΓ ΕΟΤ Φιορεντίνος στην Ιαπωνία

Ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ., Ανδρέας Φιορεντίνος, βρίσκεται στο Τόκιο της Ιαπωνίας, με σκοπό την παρουσίαση της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού του έτους Πολιτισμού – Τουρισμού 2024 Ελλάδας – Ιαπωνίας και της συμμετοχής του Ε.Ο.Τ. στην Tourism Expo Japan 2024.

Η Tourism Expo Japan 2024 είναι μία σημαντική διοργάνωση που διοργανώνεται από την Ιαπωνική Ένωση Ταξιδίων και Τουρισμού, την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ιαπωνίας και τον Ιαπωνικό Οργανισμό Τουρισμού. Περίπου 1.300 τουριστικές επιχειρήσεις από 70 χώρες συμμετέχουν, δημιουργώντας μια εξαιρετική ευκαιρία για την Ελλάδα να αναδείξει τις ομορφιές της.

Ο Ε.Ο.Τ. συμμετέχει στην έκθεση με περίπτερο και συνεκθέτες ελληνικά τουριστικά γραφεία και τον Σύνδεσμο Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ). Ο κ. Φιορεντίνος έχει ήδη πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους συνεκθέτες, προκειμένου να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή παρουσίαση της χώρας στους Ιάπωνες τουριστικούς πράκτορες.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Γενικός Γραμματέας θα παρουσιάσει το Σχέδιο Δράσης του Ε.Ο.Τ. στην Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ιαπωνίας (JATA) και στον Ιαπωνικό Οργανισμό Τουρισμού. Στόχος του σχεδίου είναι η ενίσχυση του μεριδίου της Ελλάδας στην Ιαπωνία, μέσω μιας στρατηγικής επικοινωνίας που αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας και απευθύνεται στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του Ιάπωνα επισκέπτη.

Στρατηγικοί στόχοι του Ε.Ο.Τ.

Οι βασικοί στόχοι της παρουσίας του Ε.Ο.Τ. περιλαμβάνουν:

  • Παρουσίαση νέων ελληνικών προορισμών: Επίκεντρο θα είναι η προώθηση περιοχών όπως η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, η Πελοπόννησος και η Μακεδονία.
  • Αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας: Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της χώρας ως τουριστικού προορισμού που μοιράζεται κοινές αξίες με τους Ιάπωνες, όπως τον πολιτισμό, τη φιλοξενία και το σεβασμό στο περιβάλλον.
  • Δρομολόγηση απευθείας πτήσεων: Εξερεύνηση ευκαιριών για την έναρξη απευθείας πτήσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας.

Επιπλέον, ο Ε.Ο.Τ. σχεδιάζει ένα πλέγμα δράσεων για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος, που περιλαμβάνει τη προβολή εμβληματικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, όπως ο Κλασικός Μαραθώνιος, και συνεργασίες με Ιάπωνες tour operators. Ο κ. Φιορεντίνος θα έχει επιμέρους συναντήσεις για να προσελκύσει επισκέπτες από την Ιαπωνία, ιδίως κατά την περίοδο της ιαπωνικής Golden Week, που είναι δημοφιλής για τις διακοπές κάθε φθινόπωρο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις τον Μάιο στην Αθήνα

Από μοναδικά φεστιβάλ γεύσης και μουσικής, μέχρι θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις τέχνης και δωρεάν δρώμενα, όλα όσα θα λέγαμε άχαστα στην πόλη τις επόμενες εβδομάδες.

Από τα διηγήματα του Παπαδιαμάντη στο σήμερα: Η αναγέννηση του Κάστρου της Σκιάθου

Η πολιτιστική ταυτότητα του νησιού αποκτά νέο φως και προοπτική, με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και το πνεύμα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.

Λένε πως αυτή η περιοχή είναι η "Τοσκάνη της Ελλάδας"

Ένα οινικό event φιλοδοξεί να φέρει ακόμη πιο κοντά δύο πολύ ιδιαίτερες όσο και γοητευτικές περιοχές, δύο διαφορετικών χωρών.

Τα δωρεάν της εβδομάδας: Ένα κυψελιώτικο bazaar για όσους αγαπούν τα φυτά

Το νέο Botanical Creators' Market, εικαστικές περιηγήσεις στο Μεταξουργείο και ό,τι μπορείς να κάνεις στην Αθήνα χωρίς εισιτήριο από 3 έως 9/5.

Τι σκοπεύει να κάνει ο Δήμος Αθηναίων με τα ηλεκτρικά πατίνια

Η ανεξέλεγκτη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην Αθήνα οδηγεί σε νέα ρυθμιστικά μέτρα από τον Δήμο.

World of Beer Festival 2025: Το πιο cool open air event της πόλης έρχεται

Τι να περιμένεις (και τι να πιεις) από το φεστιβάλ στην Τεχνόπολη.