Η Αθήνα "ταξίδεψε" στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου

Χιλιάδες κόσμου είδαν τη νέα τουριστική καμπάνια της Αθήνας "You belong in Athens" που για περίπου 2 μήνες προβλήθηκε στα πιο κεντρικά σημεία της Νέας Υόρκης και της Βρετανίας.

photo

Οι λαμπερές γιγαντοοθόνες της Times Square, στο πιο κεντρικό σημείο της Νέας Υόρκης, έδειχναν την Αθήνα στις πιο όμορφες στιγμές της. Στο Μετρό του Λονδίνου, οι επιβάτες έστρεφαν το βλέμμα τους στις εντυπωσιακές  εικόνες από το κέντρο και τις γειτονιές της. Για περίπου δύο μήνες, η ψηφιακή καμπάνια "You Belong in Athens" – "Ανήκεις στην Αθήνα" έφερε την πόλη μας ακόμη πιο κοντά στην Αμερική και την Ευρώπη. Μέσα από ένα βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, αναδείχθηκε η ζωντάνια, η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της ελληνικής πρωτεύουσας, προσκαλώντας εκατομμύρια ανθρώπους από όλο τον κόσμο να την επισκεφθούν οποιαδήποτε εποχή του χρόνου. 

photo

Η δυναμική τουριστική καμπάνια που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), παρουσιάζει την Αθήνα, ως μία σύγχρονη και ζωντανή πόλη που προσκαλεί τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία της, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απο το κέντρο. Οι υπέροχες εικόνες της καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες -έως το τέλος Νοεμβρίου- στην "καρδιά” της Νέας Υόρκης όλο το 24ωρο (ανά 5-10’) και στο Μετρό του Λονδίνου, σε πέντε πολυσύχναστους σταθμούς (Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road) για τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

"Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού. Ως δήμος, επενδύουμε σε μια πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Με την πολύτιμη συνεργασία και των stakeholders του τουρισμού, η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας πλέον σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές", τόνισε σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Παράλληλα, η καμπάνια "έτρεξε” στα ψηφιακά Μέσα και άλλων σημαντικών αγορών σε όλο τον κόσμο. Μέσω YouTube, το βίντεο προβλήθηκε στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία, ενώ προωθήθηκε και σε επιλεγμένα κοινά στη Γαλλία (Le Figaro), στην Πολωνία, στον Καναδά, αλλά και στη χώρα μας. Η καμπάνια αποτέλεσε την κορύφωση μιας επιτυχημένης χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας. Μέσω της ΕΑΤΑ, ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανάπτυξη του τουρισμού της πόλης, προωθώντας την πόλη ως ιδανικό προορισμό, δώδεκα μήνες τον χρόνο. Στους σημαντικότερους "σταθμούς" της φετινής χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας ήταν τα τρία βραβεία που απέσπασε η ελληνική πρωτεύουσα στα World Travel Awards -ως κορυφαίου Διεθνούς Πολιτιστικού Προορισμού, ως κορυφαίου Πολιτιστικού Προορισμού της Ευρώπης και ως Καλύτερου Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Ευρώπης- ενώ ταυτόχρονα κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 6η θέση στην Ευρώπη και στην 8η στον κόσμο στην προσέλκυση συνεδρίων. Στην Αθήνα φιλοξενήθηκαν περισσότερα από 130 διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, ενώ η ομάδα της ΕΑΤΑ μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (This is Athens-CVB) έλαβε μέρος, τη φετινή χρονιά, σε 24 διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια. 

*Η καμπάνια για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη" (Υποέργο 4) υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης "Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια”.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Αναψυκτήρια σε 75 αρχαιολογικούς χώρους ενισχύουν την οικονομία των εμπειριών

Μια σημαντική πρωτοβουλία για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων

02/02/2023

Ρεπορτάζ: Τι περιμένουμε στο μέλλον από τη Δημοτική Αγορά Κυψέλης;

Έχοντας αναλάβει τη διαχείριση της ΔΑΚ, η Τεχνόπολη μας εξηγεί το όραμα και τους στόχους για το μέλλον της πρώτης, προκειμένου να συνεχίσει τη μέχρι τώρα επιτυχημένη πορεία της.

Η μικρασιατική μνήμη στα "Αόρατα Δεσμά" του Ευάγγελου Σαχπέρογλου

Το μυθιστόρημα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διάττων.

Έργα αποκατάστασης για το Αναψυκτήριο στο παραλιακό μέτωπο της Ελευσίνας

Το νέο κτίριο θα αποτελέσει έναν από τους κύριους χώρους φιλοξενίας καλλιτεχνικών και εκπαιδευτικών δράσεων για το επίσημο έτος τίτλου της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσας της Ευρώπης.

Κατατέθηκε ο φάκελος υποψηφιότητας του Ολύμπου στην UNESCO

Η απόφαση της UNESCO για την ένταξη του Ολύμπου στη λίστα των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς αναμένεται έως τον Σεπτέμβριο του 2023.

Καλλιτεχνικά επαγγέλματα: Το Υπουργείο Πολιτισμού απαντά με δύο ρυθμίσεις

Οριστικές λύσεις στα ζητήματα που έχουν τεθεί στον δημόσιο διάλογο αναφορικά με το ΠΔ 85/2022.

Stand up Science: Η Επιστήμη αλλιώς... στη σκηνή

Στο πρώτο Stand-Up Science της χρονιάς από τους Science Reactors, "φευγάτοι" επιστήμονες σχολιάζουν την επιστημονική επικαιρότητα με με ύφος απλό, απολαυστικό και σκωπτικό.