Παρουσίαση του βιβλίου "Προπαγάνδα και παραπληροφόρηση" (πώς τις εντοπίζουμε), σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Προπαγάνδα

Οι εκδόσεις Τόπος διοργανώνουν δύο εκδηλώσεις-συζητήσεις που θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη στις 28 και τις 30 Νοεμβρίου αντίστοιχα, όπου θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση του νέου βιβλίου του Αρη Χατζηστεφάνου, "Προπαγάνδα και Παραπληροφόρηση: Πώς τις εντοπίζουμε".

Το βιβλίο, που βρέθηκε από τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του στα ευπώλητα μεγάλων βιβλιοπωλείων, αποτελεί ένα πρακτικό οδηγό για να εντοπίζουμε τεχνικές παραπληροφόρησης και προπαγάνδας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στα social media αλλά και στον καθημερινό λόγο πολιτικών, διαφημιστών και συμβούλων επικοινωνίας.

Στην Αθήνα η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου (7 μ.μ) στο Σινέ Τριανόν (Κοδριγκτώνος 21) με ομιλητές τους: Γιώργο Πλειό (καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών), Χριστόφορος Ζαραλίκος (ηθοποιός), Ελευθερία Κουμάντου (δημοσιογράφος) και τον συγγραφέα του βιβλίου, Άρη Χατζηστεφάνου. Στη Θεσσαλονίκη η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου (7 μ.μ) στο βιβλιοπωλείο-πολυχώρο Μαλλιάρης-Παιδεία "Ανατόλια" (Δημ. Γούναρη 39, Καμάρα). Στην παρουσίαση της Θεσσαλονίκης, θα μιλήσουν οι: Αντώνης Σκαμνάκης (αν. καθηγητής του ΑΠΘ), Απόστολος Λυκεσάς (δημοσιογράφος-συγγραφέας), Χρήστος Αβραμίδης (δημοσιογράφος), και ο συγγραφέας του βιβλίου, Άρης Χατζηστεφάνου.

Στο βιβλίο ο  Άρης Χατζηστεφάνου, μέσα από προσωπικές εμπειρίες σχεδόν τριών δεκαετιών σε διεθνή και ελληνικά ΜΜΕ, μας εξηγεί με συγκεκριμένα παραδείγματα πώς να διαβάζουμε ανάμεσα στις γραμμές των εφημερίδων και των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης. Μπορεί ένα γράφημα, ένα βίντεο ή μια φωτογραφία να μας παραπλανά χωρίς να λέει ψέματα; Με ποιους μηχανισμούς προωθούνται οι διαρροές της αστυνομίας, της κυβέρνησης και των επιχειρήσεων; Πώς "ξεπλένονται" τα εγκλήματα εταιρειών και ολόκληρων κρατών με τεχνικές όπως το whitewashing, το greenwashing και το pinkwashing; Μπορούν τα μέσα ενημέρωσης να καθοδηγήσουν τον αναγνώστη αλλάζοντας τη σύνταξη μιας πρότασης ή να αλλοιώσουν μια δημοσκόπηση μεταβάλλοντας απλώς τη σειρά των ερωτήσεων;

To βιβλίο προλογίζει ο Γιώργος Πλειός, καθηγητής και διευθυντής του Εργαστηρίου Κοινωνικής Έρευνας στα ΜΜΕ του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το εξώφυλλο σχεδίασε ο Δημήτρης Αρβανίτης και την επιμέλεια έκανε η Μαριάννα Τζιαντζή. Περιλαμβάνει σε κάθε κεφάλαιο QR-code που οδηγούν σε βίντεο, φωτογραφίες, podcast και ενεργά link για όλες τις πηγές και τη βιβλιογραφία.

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Η νέα εμπειρία κρασιού, γαστρονομίας και τέχνης στην καρδιά της Αθήνας

Mια ημέρα γεμάτη κρασί, γαστρονομία και μουσική από το Athens Uncorked.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
28/11/2025

Δύο ξενοδοχεία με ένα κοινό όραμα: σεβασμός, συνεργασία και ανθρώπινη ανάπτυξη

Το Skiathos Palace Hotel και το Alkyon Hotel πιστοποιούνται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Great Place to Work.

Ένα απροσδόκητο DJ session στου Ρέντη

Το απόγευμα της Κυριακής 30 Νοεμβρίου, μπορείς να περιηγηθείς στην πιο πολυσυζητημένη έκθεση της Αθήνας, με μουσικές επιλογές ειδικά για την περίσταση.

Τι θα κάνεις αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα

Οι πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις για χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, σινεμά, θέατρο, μουσική, δραστηριότητες, φαγητό και ποτό στην πόλη, το τελευταίο ΣΚ του Νοεμβρίου.

Το Electra Rhythm Athens γιόρτασε τα εγκαίνια της νέας του εποχής

Το ριζικά ανανεωμένο ξενοδοχείο παρουσίασε τη νέα του ταυτότητα στην καρδιά της Αθήνας.

Η Inalan απέσπασε το βραβείο "Telecoms Rising Star" στα InfoCom Awards 2025

Απόλυτα ευχαριστημένοι οι πελάτες της Inalan σύμφωνα με έρευνα για την εμπειρία των συνδρομητών της.

Μία νέα σελίδα για την εγχώρια οινοπαραγωγή από τη VERGOS Auctions

Ο μεγαλύτερος και μακροβιότερος οίκος δημοπρασιών της Ελλάδας διοργανώνει μία δημοπρασία αποκλειστικά αφιερωμένη στο ελληνικό κρασί.