"Attica. Culture in a Word": Η νέα καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής για το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό

Ένα νέο βίντεο για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στην Αττική που αναδεικνύει το πλούσιο πολιτιστικό αποτύπωμα της χώρας.

Attica. Culture In AWord

Σε συνέχεια της πολυβραβευμένης πορείας του οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, η Π.Α παρουσιάζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, ένα νέο video για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στην Αττική, με τίτλο: "Attica. Culture in a Word"

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλης επισήμανε τα εξής: "Σ΄αυτό το νέο μας video αναδεικνύουμε ένα από τα μεγαλύτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αττικής μας που είναι ο πολιτισμός της, ο οποίος αποτελεί εκτός από σημαντική κληρονομιά με δυναμική και ένας σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης. Καλούμε τους επισκέπτες να έρθουν στην Αττική μας και να δουν από κοντά τα σπάνια μνημεία μας, να ξεναγηθούν στα Μουσεία αλλά και στους σύγχρονους χώρους πολιτισμού, βιώνοντας από κοντά μία σπάνια πολιτιστική εμπειρία".

To νέο video παρουσιάζει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτει η Αττική ως ταξιδιωτικός προορισμός στη μετα-COVID-19 εποχή, δίνοντας έμφαση στο πλούσιο θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Αττικής, προωθώντας τον πολιτιστικό τουρισμό στην Αττική. Στόχος του θεματικού video είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση της τουριστικής ροής. Άλλωστε, το βασικό και χαρακτηριστικό στοιχείο του brand name της Αττικής είναι το πολύτιμο και μοναδικό πολιτιστικό αποτύπωμά της, με δεκάδες μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς να βρίσκονται σε κάθε σημείο της.

Στο εν λόγω video, οι ταξιδιώτες κάθε ηλικίας και εθνικότητας επισκέπτονται τους συγκλονιστικούς πολιτιστικούς χώρους σε όλη την Αττική και την ανακαλύπτουν μέσα από μια επική και ασφαλή διαδρομή 2500 ετών πολιτισμού. Το video δίνει έμφαση όχι μόνο στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία του παρελθόντος, αλλά και στους σύγχρονους χώρους πολιτισμού που εξελίσσονται και εμπλουτίζουν συνεχώς την πολιτιστική εμπειρία στην Αττική, όπως: η Εθνική Πινακοθήκη, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, κ.ά.

Οι επισκέπτες, στο ταξίδι τους αυτό, προσκαλούνται να ανακαλύψουν το μοναδικό πολιτισμό της Αττικής μέσα από πτυχές της ιστορίας, της ποίησης, της λογοτεχνίας, της αρχιτεκτονικής, της πίστης, της φιλοσοφίας, της αρμονίας, της μουσικής, του χορού, των καλών τεχνών, της μυθολογίας, της αλληλεγγύης, της δημοκρατίας, του θέατρου, του αθλητισμού, που στο σύνολό τους αντικατοπτρίζουν τα διαχρονικά ελληνικά ιδεώδη.

Καλλιτεχνικός δημιουργός του εν λόγω video, το οποίο έχει λάβει τη σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ, είναι η εταιρεία STEFICON A.E.

Δείτε το βίντεο

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Ήξερες ποιος ήταν ο πρώτος celebrity chef της ιστορίας;

Αν μπορούσαμε να πούμε ότι έκαναν fine dining στην Αναγέννηση, αυτός ήταν ο απόλυτος σταρ, με μια κουζίνα που περιελάμβανε ιστορία, θρησκεία και... Ιταλία.

Τα δωρεάν της εβδομάδας: Μια γιορτή για την ελληνική roller skating κοινότητα

Νέα ραντεβού στην Κυψέλη, αφιέρωμα στο κυπριακό σινεμά και ό,τι μπορείς να κάνεις στην Αθήνα χωρίς εισιτήριο από 10 έως 16/5.

Τι γίνεται με τη ζέστη στην Αθήνα

Μπορεί άραγε η πόλη να δροσιστεί ποτέ ή θα υποφέρει από τον καύσωνα κάθε χρόνο; Ρωτήσαμε και μάθαμε γιατί η Αθήνα ζεσταίνεται τόσο πολύ αλλά και τι μπορεί να αλλάξει.

9 ιδέες για βόλτα αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα (8-14/5)

Αυτή την εβδομάδα, η Αθήνα μεταμορφώνεται σε μια πολύχρωμη, πολυπολιτισμική σκηνή, γεμάτη τρόμο, τέχνη, μουσική, φαγητό και βαθιές πολιτιστικές εμπειρίες που δεν πρέπει να χάσεις.

"Γεύσεις και Μνήμες": Η Άντζελα Γκερέκου μάς ξεναγεί στις γεύσεις της Κέρκυρας

Ένα γαστρονομικό ημερολόγιο που φέρνει στο φως την ψυχή της Κέρκυρας μέσα από αυθεντικές γεύσεις, μνήμες και εικόνες.

Έρχεται 24ωρη λειτουργία του Μετρό;

Το ενδεχόμενο να λειτουργεί το Μετρό της Αθήνας όλο το 24ωρο συγκεκριμένες μέρες εξετάζει το Υπουργείο Μεταφορών, με στόχο τη διευκόλυνση της νυχτερινής μετακίνησης και την ενίσχυση της αστικής κινητικότητας.