Στο τρίτο του μυθιστόρημα (μετά τα «Οιδίπους Σέντερ μπακ» και «Πάρε το μηδέν») ο Καμάρας εισβάλει βαθιά στην ψυχοσύνθεση του άντρα, σκιαγραφώντας με ρεαλισμό και υπόγειο χιούμορ, δυο χαρακτήρες που τους ενώνει η φιλία και τους χωρίζουν εκατοντάδες μικροπράγματα.
Μπορεί η διαβόητη κρίση των 30 να είναι κατά βάση υπαρξιακή, λίγο πριν τα 40 όμως όταν τα πράγματα, υπό κανονικές συνθήκες, φαίνεται να βρίσκονται σε μια σειρά (με τα καλά και τα ανάποδα τους) φαίνεται ότι, ειδικά για τους άντρες, χτυπάει ένα άλλο καμπανάκι, που σηματοδοτεί μια ανάγκη απολογισμού και επαναδιαπραγμάτευσης με τα μέχρι τότε κεκτημένα και προσδοκώμενα. Σε αυτή ακριβώς τη φάση της ζωής τους, δυο φίλοι, ο Στέφανος και ο Πέτρος, ο ένας απόλυτα πετυχημένος μέχρι να αρχίσει η ελεύθερη πτώση του , ο άλλος σε μια «καθυστερημένη» αντίστροφη πορεία, προσπαθούν να ξεδιαλύνουν το εσωτερικό τους τοπίο ενώ στο φόντο αχνοφαίνεται μια Ελλάδα όπου «η αιμορραγία σταματά με αποκεφαλισμούς».
Αυτή που βιώνουμε όλοι μας δηλαδή. Στο τρίτο του μυθιστόρημα (μετά τα «Οιδίπους Σέντερ μπακ» και «Πάρε το μηδέν») ο Καμάρας εισβάλει βαθιά στην ψυχοσύνθεση του άντρα, σκιαγραφώντας με ρεαλισμό και υπόγειο χιούμορ, δυο χαρακτήρες που τους ενώνει η φιλία και τους χωρίζουν εκατοντάδες μικροπράγματα. Εναλλάσσοντας πρώτο και τρίτο πρόσωπο ο συγγραφέας αφήνει τους δυο ήρωες να επιδίδονται σε αμφίδρομες ψυχαναλύσεις, να συγκρούονται και να τα ξαναβρίσκουν, να ξελασπώνει ο ένας τον άλλον, να επιδίδονται σε κραιπάλες, να ξαναγυρίζουν – όσο γίνεται - στη νεανική τους ανεμελιά, να διερευνούν αν και κατά πόσο εξαρτώνται από τις γυναίκες της ζωής τους (ερωμένες, σύζυγοι, κόρες), να προσπαθούν να συνεργαστούν - με απρόβλεπτες συνέπειες - φτιάχνοντας ένα porn site.
Αλλά πάνω απ’ όλα να αναρωτιούνται αν είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξαναρχίσουν, ενώ ο χρόνος κυλάει αδυσώπητα, Και όλα αυτά ενώ ενδόμυχα υπάρχει πάντα ο φόβος ότι χρειάζεται να συσσωρευτούν πολλά ψέματα για να ειπωθεί μια αλήθεια και ότι έρχεται μια στιγμή όπου ο «δημόσιος εαυτός σου γίνεται μια σκληρή κρούστα που όταν σπάσει, από μέσα δεν φανερώνεται τίποτα». Είναι εγγυημένο ότι οι γυναίκες έχουν να μάθουν πολλά από αυτούς τους δυο τύπους.
Εκδόσεις Ωκεανίδα, σελ. 240